Originally posted by remotion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kortti lähti mitää veikkaatte tuomioksi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostKumpiko on persereikä? Sinä, joka törttöilet autolla KÄNNISSÄ yleisen liikenteen seassa (vaarantaen muiden turvallisuuden), vai virkavalta, joka "vahingossa" laski väärin ajokiellon alkamispäivän.
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostNiin no kyllä mä ton tiesin, mutta kun ne kokeet ja inssi on 2009 niin miten menetellään tänävälisenä aikana? Niin ja joudun hakemaan 2008 alkuvuonna väliaikaisen ajokortin.Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
Comment
-
-
Originally posted by Jusaus View PostEi siinä mitään ihmeellistä ole jos nyt kysymyksen oikein ymmärsin. Ajokortin uudelleen lähteminen ei muuta asioita mitenkään, kun se inssi on käytävä kuitenkin.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostEhkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKysy kuule poliisilta tai opettele ajamaan.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostEhkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.
Ite aikoinaan painiskelin saman asian kanssa. Reilu viis vuotta aikaa.
Aina kun kortti oli hyllyllä, niin se "nollasi" aiemmat sakot.
Eli esimerkki, oletetaan että mulla lyhytaikainen ajolupa: Sain viime viikolla ensimmäiset sakot, kuitenkaan ei kortti lähtenyt. Mutta kuinkas ollakaan, tänään tuli taas ajettua reippaasti, mutta nyt veivät kortinkin kuukaudeksi. Kun saan kortin takaisin kuukauden päästä, niin mulla ei ole yhtään sakkoa alla, eli kärsii taas ottaa ainakin sen yhden vuoden aikana (sillä edellytyksellä että selviää siis pelkillä sakoilla). Eli se viime viikkoinen sakko ei ole enää siellä alla.
Ainakin ennen se meni noin. Aikoinaan oon kahdesti suorittanut kuljettajan tutkinnon uudestaan sen jälkeen kun sain ensimmäisen lyhytaikasen luvan ja kortti kolmesti hyllyllä(3,5kk, 2vk ja 1kk). Nyt on sit menny ainakin kolme vuotta ettei oo tullu edes sakkoja. :thinkEVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostEhkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
-Official member of BTCF-Sauna Team-
Comment
-
-
Originally posted by mortimer View PostMahtava asenne.
Itse ainakin olen tyytyväinen kun näen virkavaltaa työssään.
Ei tuo kyllä ylinopeutta ajaneen vika ole, että virkavalta ei ole osannut laskea ajokieltoa oikein, eikä myönnä tekemäänsä virhettä.
Comment
-
-
Originally posted by Habatsu View PostNiinhän sitä vaan tultiin Andyn 328 avolla kuopiosta moottoritiellä, jossa 100 rajotus. Saivat mitatuksi 149. Kello 00.20, kuiva tie, useita autoja lähekkäin, 3 humalaista kyydissä, lievästi hämärää. 28 päiväsakkoo, kauankohan lie kortti hyllyllä? 7 vuoteen ensimmäinen sakko, prkl.
Oiskohan kuukauden päivät kortti kuivumassa!?:think
Comment
-
-
Itsellä lähti joskus 1,5 kk kortti pois 40 km/h alueella 38 km/h ylityksestä. Sakot menivät vanhojen verotietojen mukaan, josta ei tullut aihetta valittaa. Ajokielto "sovittiin" päättymään kesäloman loppuun, kun palaan takaisin sorvin ääreen. Itse pyrin olemaan yhteistyöhaluinen, sillä suunsoitto harvemmin auttaa. Tien päällä konstaapeli kehuskeli komeaa autoa ja kyseli tehoista uteliaisuuttaan.
Epätodennäköistähän tuo uudelleen kiinnijääminen oli kortitta ajosta, mutta työn takia jätin auton pihalle odottamaan.BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by Zoun' View PostOiskohan kuukauden päivät kortti kuivumassa!?:thinkBMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
Comment