Announcement

Collapse
No announcement yet.

kortti lähti mitää veikkaatte tuomioksi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    Originally posted by remotion View Post
    mulla meni site että kiitos perseenreikien laskuvirheen, ajokielto laitettiin alkamaan siitä tuomio päivästä, tadaa ei tulekaan sitten elokuussa kortti vaan marraskuussa.
    kiitti letuista. juttelin puhelimessa tuomarin kanssa mutta ei myöntänyt virhettä.
    Kumpiko on persereikä? Sinä, joka törttöilet autolla KÄNNISSÄ yleisen liikenteen seassa (vaarantaen muiden turvallisuuden), vai virkavalta, joka "vahingossa" laski väärin ajokiellon alkamispäivän.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • SidiOus
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2006
      • 523
      • Helsinki

      Originally posted by T3 View Post
      Kumpiko on persereikä? Sinä, joka törttöilet autolla KÄNNISSÄ yleisen liikenteen seassa (vaarantaen muiden turvallisuuden), vai virkavalta, joka "vahingossa" laski väärin ajokiellon alkamispäivän.
      Virkavalta nyt on ainakin persreikä, mutta ei tuo kännissä ajelukaan ehkä niitä Nobel-palkinnon arvoisia ideoita ole. :think

      Comment

      • Jusaus
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1124
        • Kajaani

        Originally posted by Coooper View Post
        Niin no kyllä mä ton tiesin, mutta kun ne kokeet ja inssi on 2009 niin miten menetellään tänävälisenä aikana? Niin ja joudun hakemaan 2008 alkuvuonna väliaikaisen ajokortin.
        Ei siinä mitään ihmeellistä ole jos nyt kysymyksen oikein ymmärsin. Ajokortin uudelleen lähteminen ei muuta asioita mitenkään, kun se inssi on käytävä kuitenkin.
        Nyk: GSX1300R -00
        Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
        ---------------------------------------------
        -Official member of BTCF-Sauna Team-
        ---------------------------------------------

        Comment

        • Coooper
          BTCF Member
          • Apr 2007
          • 1623
          • Lahti

          Originally posted by Jusaus View Post
          Ei siinä mitään ihmeellistä ole jos nyt kysymyksen oikein ymmärsin. Ajokortin uudelleen lähteminen ei muuta asioita mitenkään, kun se inssi on käytävä kuitenkin.
          Ehkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.
          E61 525DA - 09
          EX: E90 325IA -06
          EX: E46 328i 4d -00
          Ex: E30 318i 2d -89


          ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            Originally posted by Coooper View Post
            Ehkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.
            Kysy kuule poliisilta tai opettele ajamaan.

            Comment

            • Coooper
              BTCF Member
              • Apr 2007
              • 1623
              • Lahti

              Originally posted by Bmw Master View Post
              Kysy kuule poliisilta tai opettele ajamaan.
              Kiitoksia, tämähän selvensi asiaa.
              E61 525DA - 09
              EX: E90 325IA -06
              EX: E46 328i 4d -00
              Ex: E30 318i 2d -89


              ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                Originally posted by Coooper View Post
                Kiitoksia, tämähän selvensi asiaa.
                Ole hyvä. Kiva kun voi olla avuksi.

                Comment

                • bemmeri
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 4181

                  Originally posted by Coooper View Post
                  Ehkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.

                  Ite aikoinaan painiskelin saman asian kanssa. Reilu viis vuotta aikaa.

                  Aina kun kortti oli hyllyllä, niin se "nollasi" aiemmat sakot.

                  Eli esimerkki, oletetaan että mulla lyhytaikainen ajolupa: Sain viime viikolla ensimmäiset sakot, kuitenkaan ei kortti lähtenyt. Mutta kuinkas ollakaan, tänään tuli taas ajettua reippaasti, mutta nyt veivät kortinkin kuukaudeksi. Kun saan kortin takaisin kuukauden päästä, niin mulla ei ole yhtään sakkoa alla, eli kärsii taas ottaa ainakin sen yhden vuoden aikana (sillä edellytyksellä että selviää siis pelkillä sakoilla). Eli se viime viikkoinen sakko ei ole enää siellä alla.

                  Ainakin ennen se meni noin. Aikoinaan oon kahdesti suorittanut kuljettajan tutkinnon uudestaan sen jälkeen kun sain ensimmäisen lyhytaikasen luvan ja kortti kolmesti hyllyllä(3,5kk, 2vk ja 1kk). Nyt on sit menny ainakin kolme vuotta ettei oo tullu edes sakkoja. :think
                  EVERYTHING | WORKS

                  Comment

                  • mortimer
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 1079
                    • Satulinna kaukomaan

                    Originally posted by SidiOus View Post
                    Virkavalta nyt on ainakin persreikä
                    Mahtava asenne.
                    Itse ainakin olen tyytyväinen kun näen virkavaltaa työssään.

                    i3S -20
                    E30M3 slotcar 1:32
                    XKE FHC 1971
                    Mgb Gt -66
                    T6 -19
                    E91 -08

                    Comment

                    • Jusaus
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2004
                      • 1124
                      • Kajaani

                      Originally posted by Coooper View Post
                      Ehkä mä en osaa selittää. Elikkä jos ei vielä ole 2vaihetta suorittanut ja saa 2 sakot niin eikös silloin lähde kortti joksikin aikaa? Mites nyt sitten kun lähti jo kortti, jos tulee sakko kohdalle niin meneekö kortti taas vai saako olla 2 sakkoo ja sit kortti pois? Eli jos näin tapahtuu ennen kuin on ehtinyt suorittaa 2 vaihetta. Koittakaa tästäki ny ottaa selvää.
                      Mulla ainakin nollautu "saldot" kun kortti oli hyllyllä. Voi tosin vaikuttaa ajokiellonpituuteen muutkin kuin kortinlähdön aiheuttaneet sakot.
                      Nyk: GSX1300R -00
                      Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
                      ---------------------------------------------
                      -Official member of BTCF-Sauna Team-
                      ---------------------------------------------

                      Comment

                      • SidiOus
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2006
                        • 523
                        • Helsinki

                        Originally posted by mortimer View Post
                        Mahtava asenne.
                        Itse ainakin olen tyytyväinen kun näen virkavaltaa työssään.
                        Mukavaa että olet samaa mieltä. Et sitten huomannut mitä "quotesin" tuossa, mahtaisi sinuakin nakertaa, jos pienen sinusta johtumattoman virheen vuoksi kortti on pari kuukautta hyllyllä. Nopea älyisimmät saattoivat myös huomata viestissäni lievää sarkasmia, esim. tuossa Nobel-viittauksessa ja hymiöissä.

                        Ei tuo kyllä ylinopeutta ajaneen vika ole, että virkavalta ei ole osannut laskea ajokieltoa oikein, eikä myönnä tekemäänsä virhettä.

                        Comment

                        • Habatsu
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2005
                          • 123
                          • Vantaa

                          Niinhän sitä vaan tultiin Andyn 328 avolla kuopiosta moottoritiellä, jossa 100 rajotus. Saivat mitatuksi 149. Kello 00.20, kuiva tie, useita autoja lähekkäin, 3 humalaista kyydissä, lievästi hämärää. 28 päiväsakkoo, kauankohan lie kortti hyllyllä? 7 vuoteen ensimmäinen sakko, prkl.

                          Comment

                          • Zoun'
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2006
                            • 192

                            Originally posted by Habatsu View Post
                            Niinhän sitä vaan tultiin Andyn 328 avolla kuopiosta moottoritiellä, jossa 100 rajotus. Saivat mitatuksi 149. Kello 00.20, kuiva tie, useita autoja lähekkäin, 3 humalaista kyydissä, lievästi hämärää. 28 päiväsakkoo, kauankohan lie kortti hyllyllä? 7 vuoteen ensimmäinen sakko, prkl.

                            Oiskohan kuukauden päivät kortti kuivumassa!?:think

                            Comment

                            • Raimo Miettinen
                              Bimmer Fanatic
                              • Jul 2004
                              • 320

                              Itsellä lähti joskus 1,5 kk kortti pois 40 km/h alueella 38 km/h ylityksestä. Sakot menivät vanhojen verotietojen mukaan, josta ei tullut aihetta valittaa. Ajokielto "sovittiin" päättymään kesäloman loppuun, kun palaan takaisin sorvin ääreen. Itse pyrin olemaan yhteistyöhaluinen, sillä suunsoitto harvemmin auttaa. Tien päällä konstaapeli kehuskeli komeaa autoa ja kyseli tehoista uteliaisuuttaan.

                              Epätodennäköistähän tuo uudelleen kiinnijääminen oli kortitta ajosta, mutta työn takia jätin auton pihalle odottamaan.
                              BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t

                              Comment

                              • Raimo Miettinen
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2004
                                • 320

                                Originally posted by Zoun' View Post
                                Oiskohan kuukauden päivät kortti kuivumassa!?:think
                                Vähintäänhän se on sen kuukauden nykyisen lain mukaan. Veikkaisin lähemmäs kahta.
                                BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎