Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

    #31
    Originally posted by J.L View Post
    Tässä taas nähdään miten idiootit vääntää tänkin jutun vähitellen kokonaan topikin aloittajan syyksi. Keskisormen näyttäminen on siis pahempi juttu kuin se että joku piripää lähtee seurailee?
    No eipäs väännetä, vaan vänkärin.

    Kukas sanoi että pahempi, ainakin minä vaan muistutin siitä, että jos heiluttelee kovin ahkerasti sitä sormeaan, niin saattaapi joku siitä pian kimmastua.

    Tämä koko juttuhan on verrannollinen vaikka sille, että kun menet vittuilemaan isolle agressiiviselle ihmiselle, turpaan tulee, vaikka lyöminen on kiellettyä.

    Kuten jo aiemmin mainitsin niin elämä opettaa, vänkärikin saattaa jopa tästä lähtien harkita ennen sormen näyttelyä, jos ei niin joskus saattaa olla sekin päivä edessä,kun tuntematon henkilö jolle sormea näytettiin tulee ja poistaa sen sormen

    Asia tietysti on toinen, jos tuo mainittu kylkeen ajaminen olisi tahallista, silloinhan MG kuski olisi aloittanut sen mulkkuilun, mutta minun lukutaidollani tämä avaitui niin, että kyse oli kuitenkin alunperin vahingosta.
    Olli.

    Comment

    • Kaimann
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 1214
      • Karigasniemi

      #32
      Näinhän se aikuisten oikeasti on et pataan saattaa tulla. Itsekkin näytän kyl sormea jos siihen aihetta on. Pahimpia munakuskeja on ne jotka väkisin kiirehtii eteen eikä sit kuitenkaan jaksa kiihdyttää ettei toisen tarvi seisoa jarrulla ja väistellä james bond tyyliin kahdella renkaalla. Toinen molo ryhmä löytyy moottoritien kiihdytyskaistalla, ajellaan 60-80km/h, siirrytään motarille, sit aletaan kihdyttämään, VITTU, sen kaistan pätkän nimi on syystäkin KIIHDYTYSKAISTA. Mut takasin aiheeseen, kirjottelin vain miten se suomen laki asian näkee, ei se silti turpiin saamista estä jos jollakin on huono päivä.
      Ja sit vinkiksi, ei ne isot aina ole niitä pahimpia vastuksia, lataatte nyrkillä taikka monolla niin lujaa kuin sielu sietää siemenpusseille, kyllä siinä isoinki kylväjä tonttiin tulee.
      "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

      Comment

      • soda
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2007
        • 552
        • Helsinki

        #33
        Originally posted by Kaimann View Post
        Tästä mallia miten toimia vastaavissa tilanteissa KLIK

        Feikkihän tuo on.. Jostain muistaakseni löytyi ko. "näyttelijä"porukan nettisivutkin.
        BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
        Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

        Comment

        • Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15214
          • Ajamisen Iloa

          #34
          Originally posted by soda View Post
          Feikkihän tuo on.. Jostain muistaakseni löytyi ko. "näyttelijä"porukan nettisivutkin.
          tuskin kukaan tekis noin paskaa feikkiä
          Z3 coupé individual

          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

          Comment

          • Kaimann
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 1214
            • Karigasniemi

            #35
            Originally posted by soda View Post
            Feikkihän tuo on.. Jostain muistaakseni löytyi ko. "näyttelijä"porukan nettisivutkin.
            Eipäs nyt pilata pissapäisten bemaristien pieniä ilon hetkiä
            "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

            Comment

            • soda
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2007
              • 552
              • Helsinki

              #36
              Originally posted by remotion View Post
              tuskin kukaan tekis noin paskaa feikkiä
              Kaikki eivät vain tajua sitä
              BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
              Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

              Comment

              • Kaimann
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 1214
                • Karigasniemi

                #37
                Originally posted by soda View Post
                Kaikki eivät vain tajua sitä
                Vittuletkos??? No ei sentäs. Viihdyttävä pätkä kuitenki.
                "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

                Comment

                • Camo
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2004
                  • 1662
                  • Lahti

                  #38
                  Originally posted by Kytölä View Post
                  Eka auotaan turpaa ja sit kun setä heristää vähän sormea takas niin soitellaan koukut paikalle.
                  No kauheeta turvan aukomista toi ei ole jos myönnän olevani juuri sellainen ääliö kun toinen väittääkin. Sormen heristelystä en tiedä, mutta mua ei ainakaan kiinnosta olla ottamassa turpaan joltain korstolta, joten siksi poliisit paikalle kun pelotti. No, opinpa tästä sitten sen, etten enää ikinä vilkuile edes sivulle enkä vastaa yhtään mitään jos joku sanoo jotain mulle. Ja mitäpä ite sitten olisit tehnyt? Noussut autosta ja antanut volkkaristille selkään tai ainakin katsonut miten nyrkeillä silittely sujuu? Mulle on oma terveys sekä auto sen verran tärkeä asia, etten viitsi ottaa riskejä että joku näppäilee turpaan tahi vetelee naarmuja ympäri autoa.
                  Current:
                  Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                  DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                  Previous:
                  Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                  E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                  Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                  E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                  Comment

                  • Teixeira
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2007
                    • 68
                    • Tampere

                    #39
                    Originally posted by Kaimann View Post
                    Sama se vaikka olis toisen auton kuljettajan vaimoa, äitiä ja tytärtä nussinu, ei se silti oikeuta väkivaltaan tai muuhun pöljäilyyn. on vain laki semmonen että voi voi vaikka tytär olis vasta 13v, et silti saa käyttää oman käden oikeutta.

                    Vaikka se kaveri vänkärin paikalta olis heittäny kaljapullon lasiin niin ei se toinen voi oikein mitään muuta kuin ottaa virkavaltaan yhteyttä. Näin lain mukaan, mutta kun maailmaan sitä paskaa mahtuu ja jollain se on menny korvien väliin.
                    Vai että heittää kaljapullolla.. Lätkän finaalie jälkee menii toho läheiselle bensikselle ja siel yks sellane kusipää viskas pullolla bemarin kattoo nätin kolhun.. Noh, soitin kytät siin sitte ja lähettii menee.

                    Pari päivää tapahtunee jälkee oltiiki vähä isompie jätkie kans samalla grillillä syömässä ja mentii vähä kyselee et mitäs tuli viikonloppuna tehtyä.. Kaveri meni hiljaseks ja tiesi että naamaan tulee jos alkaa päätää aukoo, anto numeronsa, katto korjauksee, lasku kotio.

                    Ton jälkee jos alkaa viel vittuilee ni sit kyttien kautta.

                    Näin mä ite hoidin melkei samanlaise tilantee. Ite en ollu siis aikasemmin tuskin PUHUNU kyseisen ilkivallan suorittajan kans. Mua ei voi syyttää mistään.

                    Comment

                    • Kytölä
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2006
                      • 672
                      • Lohja

                      #40
                      Originally posted by Camo View Post
                      lisäksi totesin Polo-kuskin olevan köyhä, josta tämä isokokoinen mieshenkilö ei tykännyt vaan alkoi seurata..
                      Tämmösiä kun avobemarista huutelee niin on kyllä nopeesti torpedoja perässä.

                      Originally posted by Camo View Post
                      No, opinpa tästä sitten sen, etten enää ikinä vilkuile edes sivulle enkä vastaa yhtään mitään jos joku sanoo jotain mulle. Ja mitäpä ite sitten olisit tehnyt?
                      Ei olis tarvinnu tehä mitään kun osaan pitää naaman kii.
                      '88 325i cabrio
                      '90 318is

                      Comment

                      • Camo
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2004
                        • 1662
                        • Lahti

                        #41
                        Originally posted by Kytölä View Post
                        Tämmösiä kun avobemarista huutelee niin on kyllä nopeesti torpedoja perässä.
                        Tohon ei voi muuta sanoa, kun että onpa sitten herkkänahkasta porukkaa. En tajua, miten toisen pikkuinen kommentti, yksi sana, voi alkaa kiehuttamaan toista tyyppiä tohon malliin. Kannattais ehkä sitten harkita jotain vihanhallintakurssia tms. En mä ainakaan jaksa alkaa kiukkuamaan jos joku haukahtaa hieman. Yleensähän toinen on juuri oikeassa: olen kusipää, mulkku, ääliö, idiootti, raukka, pelkuri, homo, lutka.. mitä vain toinen haluaa, että olen.

                        Ja toisekseen, miten se avoauto liittyy mihinkään? Pitääkö olla niin kateellinen? Noita pelejä nyt voi aivan kuka tahansa ostaa jos vaan töissä käy, se vaan on eriasia mihin elämässä ne rahat käyttää.

                        Ei olis tarvinnu tehä mitään kun osaan pitää naaman kii.
                        Niin, täytyy tosiaankin näköjään jatkossa tehdä itsekin näin. Jos vaan tuo olisin tajunnut silloin, tosin tilannetta se ei olisi muuttanut, koska tällä toisella henkilöllä ja meillä oli valitettavasti sama parkkipaikka määränpäänä.
                        Current:
                        Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                        DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                        Previous:
                        Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                        E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                        Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                        E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                        Comment

                        • Kaimann
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2006
                          • 1214
                          • Karigasniemi

                          #42
                          Sormi pystyyn, huudatte mitä tykkäätte, ja jos tulee pataan niin sit virkavallan avustuksella pari hunttia ryyppy rahaa korvauksina. Kerran se vain kirpasee, vihloo sit vähän aikaa, ja taas on elämä opettanu.
                          "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

                          Comment

                          • GARFFi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2006
                            • 5540
                            • Kankaanpää

                            #43
                            Mun mielipiteeni tähän asiaan on et jos kämmään/ajan jossain väärin niin tietenki oon hiljaa tai morjestan tööttääjälle sun muuta, huomautan et tein väärin. Mut jos joku/jotkut rupee huutaan mulle tai jotain nii tottakai huudan myös takas niille tai kuittaan. Vääntään voin ruveta kyllä ja tappeleen, mutta ekaa iskua en anna jos osuu niin veikkaan että otan hullunkiesit ja sit lähti isomylly.
                            MB E220 CDI -10
                            Ex.VW T5.1 -11
                            Ex. Ford Transit Custom -14
                            Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                            Ex. VW Golf+ -06
                            Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                            Ex. Honda CBR900RR -96
                            Ex. E36 325i Coupé -94
                            Ex. LADA 2105 1200S -89
                            Ex. LADA 2107 1300S -87
                            Ex. E36 320i -91

                            Comment

                            • taustatauno
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2004
                              • 481
                              • 09-laitamilla

                              #44
                              Originally posted by garfunkel View Post
                              Vääntään voin ruveta kyllä ja tappeleen, mutta ekaa iskua en anna jos osuu niin veikkaan että otan hullunkiesit ja sit lähti isomylly.
                              Muistat vaan sen vanhan totuuden että kuka ensimmäisenä osuu on vahvoilla. Eli jos tilanne tulee, niin anna mennä äläkä jahkaile...
                              E91 330d

                              Comment

                              • apuna_69
                                BTCF Member
                                • May 2003
                                • 264
                                • Ylöjärvi

                                #45
                                Originally posted by Teixeira View Post
                                Vai että heittää kaljapullolla.. Lätkän finaalie jälkee menii toho läheiselle bensikselle ja siel yks sellane kusipää viskas pullolla bemarin kattoo nätin kolhun.. Noh, soitin kytät siin sitte ja lähettii menee.

                                Pari päivää tapahtunee jälkee oltiiki vähä isompie jätkie kans samalla grillillä syömässä ja mentii vähä kyselee et mitäs tuli viikonloppuna tehtyä.. Kaveri meni hiljaseks ja tiesi että naamaan tulee jos alkaa päätää aukoo, anto numeronsa, katto korjauksee, lasku kotio.

                                Ton jälkee jos alkaa viel vittuilee ni sit kyttien kautta.

                                Näin mä ite hoidin melkei samanlaise tilantee. Ite en ollu siis aikasemmin tuskin PUHUNU kyseisen ilkivallan suorittajan kans. Mua ei voi syyttää mistään.

                                Täs samas rytäkäskö kytät vei Bemaristas kilvetki ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎