Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SidiOus
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 523
    • Helsinki

    #76
    Originally posted by J4llu View Post
    no oke etusivul siit oli juttuu :/ nettiautocomissa
    Kuin myös tämän topicin toisella sivulla.

    Edit. Mainitaan jopa useampaan kertaan.

    Btw. Taisin muuten nähdä J4llun auton viime yönä Lahdessa. Kurvasit joskus 00.30-02.00 välillä Niemenkadulta Lahdenkadulle?

    Edit2. Siis J4llun auton, en MG:tä.

    Vaikka olen kyllä MG:nkin nähnyt noin kuukausi sitten Hollolassa Hämeenlinnan tiellä, en vain jaksanut pistää viestiä siitä topikkia ensimmäistä kertaa lukiessani. Silloin autoa muuten ajoi MUISTAAKSENI vanhempi nainen ja kyydissä myös taisi olla vanhempi mies. Ettei vaan olis vanhempien autolla hurjasteltu...

    Tais mennä aika sekavaks
    Last edited by SidiOus; 27-05-2007, 17:12.

    Comment

    • J4llu
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 128
      • Hollola

      #77
      Originally posted by SidiOus View Post
      Kuin myös tämän topicin toisella sivulla.


      EDIT: En ollu eilen bemarilla liikentees illalla enää... Toho aikaa oltii tulossa hartolasta
      Mut tuleeha sitä välillä kurvailtua siel ja kyl sen tunnistaa ku ei oo viel madallussarjaa nii näyttää karseelta maasturilta mut jos se paranis ens viikon jälkee
      Last edited by J4llu; 27-05-2007, 19:37.

      Comment

      • ojmichael
        Bimmer Rookie
        • May 2007
        • 116
        • Tampere

        #78
        Kyllähän noita hermoilijoita liikenteessä riittää. Kaverin avo-mussella oltiin liikkeellä ja valoihin pysähdyttiin. Rinnalle tuli joitain rokkabilejä vanhalla jenkkilotjalla, eikä tarvinnut kuin vilaista sinne päin niin johan ovat aukesi. Siitä sitten punasia päin ajettiin.. ja tosiaankaan ei mitään sanottu/näytetty/konetta kierrätetty.

        Tänään meinasi Transit vaihtaa ilman vilkkua motarin kiihdytyskaistalta suoraan kylkeen. Onneksi oli kuivaa sillä tuli riuhtaistua oikein kunnolla vasemmalle kaistalle, sen verran itekin siinä säikähdin. Liekö sitten sitä kuolluttakulmaa ja niskatuki kys. kuskilla?

        Jotenkin tuo bemun oikea etukulma on vetänyt jos jonkinmoista pakua puoleensa.. Valoista lähdössä ja vierellä paku, jonka olisi pitänyt siltä kaistalta mennä oikealle mutta kiilasikin kaistalle jolla olin, mikä vei siis suoraan eteenpäin. Painoin torvea että katsoisi nyt vähän miten ajelee, sormeahan sieltä näytettiin. Ei näin.

        Kyllä itselläkin meinaa hermot välillä mennä, mutta olen sitä tyyppiä että tunteet pysyy hyvin pitkälti sisällä

        Comment

        • migself
          Bimmer Rookie
          • Jun 2005
          • 165
          • Sawo

          #79
          aaargh!

          tänään kyllä kiehautti.. olin menossa iisalmeen tänään aamupäivästä ruoka ostoksille, noh eteeni sattui mikäpäs muu kuin farmari volvo jossa puskurissa luki "cross country".

          volvo mateli edessäni noin 70kmh 80 alueella, ja siinä kun sattui sopivasti ohituskaista niin ajattelin että ajanpas tuosta ohi ihan vaivatta enkä vaihda edes pienemmälle tjms..

          mutta.. ylläri oli suuri kun volvo lähti kiihdyttämään viereisellä kaistalla ja vauhtia kelasin just siihen 110 asti, ja suosiolla palasin takaisin omalle kaistalleni..

          hieman pisti veret kiehumaan tuommoinen käytös ja ajoin siinä perseessä kiinni koko matkan, ja tämä sankari vielä heijasi sitä vauhtia välillä 70-140 (?????)

          ja aina kun yritin mallailla ohitusta, päätti vulva lähteäkkin kisoille..

          jos kaupunkiin asti olisi mennyt niin mitään kysymättä olisin läksäyttänyt momenttiavaimella kuskin turbiinin uuteen muotiin..

          vitutti...

          Comment

          • SidiOus
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2006
            • 523
            • Helsinki

            #80
            Originally posted by migself View Post
            aaargh!

            tänään kyllä kiehautti.. olin menossa iisalmeen tänään aamupäivästä ruoka ostoksille, noh eteeni sattui mikäpäs muu kuin farmari volvo jossa puskurissa luki "cross country".

            volvo mateli edessäni noin 70kmh 80 alueella, ja siinä kun sattui sopivasti ohituskaista niin ajattelin että ajanpas tuosta ohi ihan vaivatta enkä vaihda edes pienemmälle tjms..

            mutta.. ylläri oli suuri kun volvo lähti kiihdyttämään viereisellä kaistalla ja vauhtia kelasin just siihen 110 asti, ja suosiolla palasin takaisin omalle kaistalleni..

            hieman pisti veret kiehumaan tuommoinen käytös ja ajoin siinä perseessä kiinni koko matkan, ja tämä sankari vielä heijasi sitä vauhtia välillä 70-140 (?????)

            ja aina kun yritin mallailla ohitusta, päätti vulva lähteäkkin kisoille..

            jos kaupunkiin asti olisi mennyt niin mitään kysymättä olisin läksäyttänyt momenttiavaimella kuskin turbiinin uuteen muotiin..

            vitutti...

            Ei muutaku ämmää tilalle tai puhallinta pellin alle ni jää tommoset maatalouskoneet pienellä vakionopeudensäätimen korjailulla.

            Btw. olen muuten ihmetellyt kun Lahtea mollataan joka paikassa, on alettu jahtaama ja uhattu vetää turpaa jne jne.. itte oon paljonki ajellu Lahessa, usein viikonloppu öisin ja en _K.O.S.K.A.A.N_ ole törmännyt mihinkään vastaavaan, vaikka välillä tulee ängettyä melko ahtaisiin väleihin ja provosoitua muita autoilijoita. Päinvastoin, monta kertaa nuorempi porukka on alkanu juttelemaan huoltsikan pihalla tai lähteny valoista kiihdyttämään mukana. Ikäkuskit ei taas reagoi mitenkään. Monta kertaa on tullu kisattua esim. mytäjäisten risteyksessä ja vaikka olisinkin viivoissa vieny ja "kiilannu" toisen auton etee ohituskaistalta ni ei tod. ole näkynyt ikkunasta mitään kesoa.

            Taas mitä oon kuullukku kaverit on pyöriny isommissa kaupungeissa öisin, mm. Tampereella yhden yön aikana monta kertaa meinannu saada turpaa. Pysähtyny vain johonkin, niin heti joku tullu uhoomaa.

            Ei tuo sanonta "Lahti on Suomen Chicago" pidä enää paikkaansa, vanhoja 80-luvun? juttuja.

            Comment

            • dunkelblau
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2003
              • 1151
              • Uusimaa

              #81
              Mitäköhän porukkaa se sitten on, joka stadista aina perjantai-iltaisin lähtee törttöilemään siihen suuntaan? Ekan kerran ne meinaa aiheuttaa peräänajon yleensä tuossa Porvoon väylän kohdalla, kun eivät osaa liikennesääntöjä, ajaa / käyttäytyä... minäminäminä, ja siinä on vaan neljä kaistaa rinnan? Ensin tulee se sitikka, sitten tojota ja sitten se vulva (siis siihen läjään ).

              Ja kyllähän se on aina itelläki välillä tehny mieli pysähtyä ja mennä kysyyn, että saanko mäkin painaa sitä nappia? On se niin helppo osoittaa mieltä tuolla liikenteessä, varsinkin sellaiselle joka itse ei jonossa välttämättä koe tehneensä mitään väärin. Toki, jos joku ottaa ja nousee tuolla mua kohti, niin varmasti kyllä ensin haluan kuulla perustelut, ja ehkä vasta sitten menen kontille taikka soitan... (niinpä...)
              "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

              Comment

              • Gize
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2007
                • 546
                • Tampere

                #82
                Originally posted by SidiOus View Post
                Ei muutaku ämmää tilalle tai puhallinta pellin alle ni jää tommoset maatalouskoneet pienellä vakionopeudensäätimen korjailulla.

                Btw. olen muuten ihmetellyt kun Lahtea mollataan joka paikassa, on alettu jahtaama ja uhattu vetää turpaa jne jne.. itte oon paljonki ajellu Lahessa, usein viikonloppu öisin ja en _K.O.S.K.A.A.N_ ole törmännyt mihinkään vastaavaan, vaikka välillä tulee ängettyä melko ahtaisiin väleihin ja provosoitua muita autoilijoita. Päinvastoin, monta kertaa nuorempi porukka on alkanu juttelemaan huoltsikan pihalla tai lähteny valoista kiihdyttämään mukana. Ikäkuskit ei taas reagoi mitenkään. Monta kertaa on tullu kisattua esim. mytäjäisten risteyksessä ja vaikka olisinkin viivoissa vieny ja "kiilannu" toisen auton etee ohituskaistalta ni ei tod. ole näkynyt ikkunasta mitään kesoa.

                Taas mitä oon kuullukku kaverit on pyöriny isommissa kaupungeissa öisin, mm. Tampereella yhden yön aikana monta kertaa meinannu saada turpaa. Pysähtyny vain johonkin, niin heti joku tullu uhoomaa.

                Ei tuo sanonta "Lahti on Suomen Chicago" pidä enää paikkaansa, vanhoja 80-luvun? juttuja.
                Täysin samaa mieltä. Lahdessa pyörinyt myöskin muutamaan otteeseen mutta aika sivistynyttä tuntuu porukka olevan. Kyllä Tampere jo tässä vie voiton mielestäni.
                Kulkineet:
                BMW 730dA -03
                BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
                BMW 323i -95
                Honda CBR600Fighter
                EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring

                3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja

                Comment

                • LASSI-S
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 4918
                  • hattula/hämeenlinna.

                  #83
                  saatanan 900 saabilla ajava pillipiipari runkku meinas jyrätä mut ja mun koiran eilen kun iltalenkillä suojatietä ylitettiin. tää vitun amisviiksi kusiaivo tulee niin paljon kuin toi paskakasa kulki risteyksestä ja käänty vaikka selvästi näki mut ja koiran ylittämässä suojatietä. tiiän kyllä kuka tää vitun kusiapina on ja heti kun nään sen kylillä taas kaivelemassa persettä niin vetelen polttimot tummiks ja pistän kusiluikun bemariin turboahtimen virkaa toimittaan, kyllähän sitä vielä 3 bar puhaltaa mieluusti kun vertaa mitä siellä toisessa päässä tapahtuu kun kuuma pakokaasu tulee perseeseen.

                  jos vaikka paskahousu oppis varomaan jalankulkijoita
                  E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                  Comment

                  • Camo
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2004
                    • 1662
                    • Lahti

                    #84
                    Originally posted by Gize View Post
                    Täysin samaa mieltä. Lahdessa pyörinyt myöskin muutamaan otteeseen mutta aika sivistynyttä tuntuu porukka olevan. Kyllä Tampere jo tässä vie voiton mielestäni.
                    Itse pyörin joka päivä täällä ja mun mielestä kaikki on aivan täysiä kyrpiä No ei nyt sentään, mutta tämä nuorison tarve kisailla on yleistä joka paikassa. Vituttaa vaan ku edellisellä coupella (jossa äänet ei aina olleet aivan sivistyneet) ja varsinkin nyt kun on 2-paikkanen wessa, niin aina tulee joku perse type-r:llä sun muilla vierelle revittämään. Se, että jos mä lähden valoista reippaasti tai ajan jatkuvaa ylinopeutta ei helvetissä tarkota sitä, et haluan kenenkään tuntemattoman kanssa lähteä yleisillä teillä viivalle!

                    Mutta kuitenkin mun mielestä Lahden koko liikenne on päin vittua. Tiet on paskoja, taksikuskit mulkkuja ja muutenkin kaikkia vitun hulluja on täällä liikenteessä joka päivä
                    Current:
                    Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                    DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                    Previous:
                    Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                    E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                    Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                    E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                    Comment

                    • SidiOus
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2006
                      • 523
                      • Helsinki

                      #85
                      Originally posted by Camo View Post
                      Itse pyörin joka päivä täällä ja mun mielestä kaikki on aivan täysiä kyrpiä No ei nyt sentään, mutta tämä nuorison tarve kisailla on yleistä joka paikassa. Vituttaa vaan ku edellisellä coupella (jossa äänet ei aina olleet aivan sivistyneet) ja varsinkin nyt kun on 2-paikkanen wessa, niin aina tulee joku perse type-r:llä sun muilla vierelle revittämään. Se, että jos mä lähden valoista reippaasti tai ajan jatkuvaa ylinopeutta ei helvetissä tarkota sitä, et haluan kenenkään tuntemattoman kanssa lähteä yleisillä teillä viivalle!

                      Mutta kuitenkin mun mielestä Lahden koko liikenne on päin vittua. Tiet on paskoja, taksikuskit mulkkuja ja muutenkin kaikkia vitun hulluja on täällä liikenteessä joka päivä
                      En nyt sanoisi että kyrpiä, =) usein tuntuu, että porukka ajaa melko rauhallisesti ja jotkut alle rajoitusten. Tuommoisella autolla "haasteita" kenties tulee enemmän, mutta taannoin tuli vaihtelun vuoksi käytyä Kouvolassa ajelemassa yöllä rinksaa, aivan yhtä paljon amikset tuntui sielläkin autojansa lähettävän. Viikonloppuisin kun ajelee, niin aika usein poliiseja tulee vastaan keskustan tuntumassa 15min välein, joten rauhoittaa varmasti kisailua. Muutenkin toria ympäri kiertäessä ja Aleksanterinkadulla ajaessa tuntuu että amikset lipuu sen 10-30kmh, tosin kuoppaisella mukulakivi kadulla saattaa olla osuutta asiaan. Teissä olisi jossain paikoin korjaamista, mutta kyllä nämä yleisesti ihan ok kunnossa ovat.

                      Taksikuskit ajavat mielestäni sujuvasti, eivät ole jaloissa. Vauhtia on usein keskustan ulkopuolella 10-20kmh yli rajoitusten. Btw. on tullut niitäkin joskus kiusattua, körötelty alle rajoitusten ja kun taksi (tai muukin nuhaisempi auto) yrittänyt tulla ohi niii pedal to the medal sit ajettu vähän aikaa reilummin ja alettu matelemaan uuestaan. Vaihettu sattumalta kaistaa sopivastikku nähny, että kauempaa on taksi tulossa. Niin, ja joskus körötelty rintarinnan toisen auton kanssa tiellä jossa useempi kaista samaan suuntaan. Tiedän... tyhmää, mutta helvetin hauskaa. Yleensä taksikuskit naureskelee vain. Eipä tuo nyt niin vakavaa ole jos ei samaa taksikuskia kauaa kiusaa.

                      Aika hupaisaa myös kääntää pissapojan suutin "nurinpäin", eli suuntaa suihkun viereiselle kaistalle, kesällä täyttää säiliön pelkällä vedellä (kannattaa varmaan hieman huuhdella sitä, jos siellä on ollut tyyliin jotain rotanmyrkkyä ja meinaa ihmisten päälle suihkia ). On muuten porukalla ihmettelemistä valoissa kun katsoo muualle ja kun kääntää katseen takaisin eteenpäin niin tuulilasi on aivan märkä. Ajaessakin suihku lentää melkohyvin perässä tulevan auton päälle, varsinkin jos auto ei ole aivan suoraan takanapäin. Vahingossa pissapoikaa voi tietysti käyttää myös humalaisten tai muiden ei niin tietoisessa tilassa olevien olentojen kohdalla. Tälläistä täälläpäin, ja turpaanhan ei ole meinannut kertaakaan tulla. Viimeaikoina ei ole kyllä tullut tämmöistä harrastettua, nyt on hieman vanhennuttu ja viisastuttu.


                      You have included 13 images in your message. You are limited to using 11 images so please go back and correct the problem and then continue again.

                      Duh, pitkässä viestissä noita voisi käyttää enemmänkin. =(
                      Last edited by SidiOus; 30-05-2007, 11:30.

                      Comment

                      • Jusva
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2007
                        • 69
                        • Lahti, Finland

                        #86
                        Originally posted by Camo View Post
                        Itse pyörin joka päivä täällä ja mun mielestä kaikki on aivan täysiä kyrpiä No ei nyt sentään, mutta tämä nuorison tarve kisailla on yleistä joka paikassa. Vituttaa vaan ku edellisellä coupella (jossa äänet ei aina olleet aivan sivistyneet) ja varsinkin nyt kun on 2-paikkanen wessa, niin aina tulee joku perse type-r:llä sun muilla vierelle revittämään. Se, että jos mä lähden valoista reippaasti tai ajan jatkuvaa ylinopeutta ei helvetissä tarkota sitä, et haluan kenenkään tuntemattoman kanssa lähteä yleisillä teillä viivalle!

                        Mutta kuitenkin mun mielestä Lahden koko liikenne on päin vittua. Tiet on paskoja, taksikuskit mulkkuja ja muutenkin kaikkia vitun hulluja on täällä liikenteessä joka päivä
                        Tiet on todellakin paskoja, varsinkin nyt ku on jokapaikasta revitty päällyste auki mutta ei ole uutta edes alettu vetää mihinkään!

                        Eikä me taksikuskit mulkkuja olla! Mihin muuten perustat tuon väitteesi?
                        BMW e32 735iA -88

                        ex: BMW e36 316i coupe m3-look -94 "Onks toi kutoskoneella?" Mörinäedition

                        Työmaalla alla: BMW F11 518dA Touring www.jusvantaksi.fi

                        sigpic

                        Comment

                        • Jusva
                          Bimmer Rookie
                          • Apr 2007
                          • 69
                          • Lahti, Finland

                          #87
                          Originally posted by SidiOus View Post
                          Taksikuskit ajavat mielestäni sujuvasti, eivät ole jaloissa. Vauhtia on usein keskustan ulkopuolella 10-20kmh yli rajoitusten.
                          Btw. on tullut niitäkin joskus kiusattua, körötelty alle rajoitusten ja kun taksi (tai muukin nuhaisempi auto) yrittänyt tulla ohi niii pedal to the medal sit ajettu vähän aikaa reilummin ja alettu matelemaan uuestaan. Vaihettu sattumalta kaistaa sopivastikku nähny, että kauempaa on taksi tulossa. Niin, ja joskus körötelty rintarinnan toisen auton kanssa tiellä jossa useempi kaista samaan suuntaan. Tiedän... tyhmää, mutta helvetin hauskaa. Yleensä taksikuskit naureskelee vain. Eipä tuo nyt niin vakavaa ole jos ei samaa taksikuskia kauaa kiusaa.
                          Toi 10-20 yli on ihan normi-vauhti ammattikuskille!

                          Hyvä tietää, jos joskus satut mun kohdalle härnäämään, niin ainaki tiedän että kuka se kyseinen kusipää-siviiliautoilijan nulikka on!

                          Otat vaan huomioon, että sama kuski saattaa ajaa useampaa eri autoa ja tässä kaupungissa on vajaa 300 kuskia, ja tällä hetkellä vain 127 autoa. Eli kovin montaa kertaa et voi tuota tehdä, ennenku loppuu kuskit kesken!
                          BMW e32 735iA -88

                          ex: BMW e36 316i coupe m3-look -94 "Onks toi kutoskoneella?" Mörinäedition

                          Työmaalla alla: BMW F11 518dA Touring www.jusvantaksi.fi

                          sigpic

                          Comment

                          • Jusva
                            Bimmer Rookie
                            • Apr 2007
                            • 69
                            • Lahti, Finland

                            #88
                            BTW, oma "viikon munakuskini" sattui kohdalle eilen ollessani töissä, tulin Jalkarannantieltä erään ison jenkki-maasturin takana pikku-Veskun ympyrään, maasturi otti siinä oikeanpuoleisen kaistan. itse otin vasemman kaistan koska olin kääntymässä Kariniemenkadulle, oletin tietysti että maasturi jatkaa suoraan kohti keskustaa joten ajoin sen rinnalle koska oli vauhtia. No, yllätys yllätys, maasturi päättikin juuri rinnalle päästessäni vaihtaa keskellä ympyrää vasemmalle kaistalle ilman minkäänlaista varoitusta! saa sen kojeen kuski kiittää onneansa että olin a) hereillä b) Hyundailla liikkeellä, eli hyvät jarrut autossa. Muuten ois lähteny Hyundai lunastukseen ja luultavasti jeeppikin ottanu aika komiat lommot kylkeensä.
                            BMW e32 735iA -88

                            ex: BMW e36 316i coupe m3-look -94 "Onks toi kutoskoneella?" Mörinäedition

                            Työmaalla alla: BMW F11 518dA Touring www.jusvantaksi.fi

                            sigpic

                            Comment

                            • SidiOus
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2006
                              • 523
                              • Helsinki

                              #89
                              Originally posted by Jusva View Post
                              Toi 10-20 yli on ihan normi-vauhti ammattikuskille!

                              Hyvä tietää, jos joskus satut mun kohdalle härnäämään, niin ainaki tiedän että kuka se kyseinen kusipää-siviiliautoilijan nulikka on!

                              Otat vaan huomioon, että sama kuski saattaa ajaa useampaa eri autoa ja tässä kaupungissa on vajaa 300 kuskia, ja tällä hetkellä vain 127 autoa. Eli kovin montaa kertaa et voi tuota tehdä, ennenku loppuu kuskit kesken!
                              Matkustajana olen ollut tuolloin, eikä vieläkään ole omaa autoa. Eipä tuota ole tullut montaa kertaa harrastettua. Pissapoikaa (vettä) ollaan yhteensä ehkä pari säiliöllistä tyhjennetty muiden autojen tuulilaseille. Eli sekään ei ollut mitään joka viikonloppuista huvia kuitenkaan.

                              Itsekin ajelen yleensä keskustan ulkopuolella 10-20kmh yli rajoitusten, matka sujuu paljon joutuisammin. Kun nuo rajoituksetkin tuppaa hyvällä säällä aika reippaasti alakanttii olevan. Sanoin tuon nopeus jutun positiiviseen sävyyn, ettei taksit ole yleensä turhaa teiden tukkona.

                              Tottapuhut tietöistä, koko Karjalan katu on fileerattu auki, samanlainen tietyömaan pätkä on myös ainakin Kiveriönkadulla, eiköhän niihin kuitenkin ole joskus tämän kesän aikana uutta asfalttia tulossa. Karjalankadun joudun ylittämään päivittäin, en tosin enään muutaman päivän päästä. Melko teräviksi on jätetty asfaltin reunat joissain paikoin, muutenkin varsinkin alussa oli melko mukava ajaa moottoripyörällä Karjalankatua pitkin, kun "jyrsimen" jäljet eivät olleet vielä yhtään kuluneet autojen renkaiden alla, ihanko ois kiskoilla ajanu!

                              Eipä tuo taksikuskin ammatti mikään niin huono ole, jos sattuisi saamaan luvat jostakin ja olisi varaa hommata oma kunnollinen auto (vaikka BMW 760Li ).

                              Comment

                              • SidiOus
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2006
                                • 523
                                • Helsinki

                                #90
                                Originally posted by Jusva View Post
                                saa sen kojeen kuski kiittää onneansa että olin a) hereillä b) Hyundailla liikkeellä, eli hyvät jarrut autossa.
                                Vähän offtopikkina, mutta tuli mieleen, kun jossain oli joskus juttua kuinka moni autoilija, mm. taksi- ja muut ammattikuljettajat ajavat yhdellä kädellä (toinen käsi ties missä, kaivaa persettä tai jtn). Kun äkkitilanne tulee, niin käy huonosti. Väistö onnistuu, mutta ilman toista kättä vastaohjaus ei. Tuota oli ihan testattu käytännössä ja lähes kaikki taksikuskit olivat etukäteen sitä mieltä, että selviävät tilanteesta helposti. Noh.. "metsään" oli ne yritykset menneet.

                                En kyllä itsekään jaksa aina molemmalla kädellä ajaa (edes motskaria) ja siinä ilmeisesti tarkoitettiin maantieajoa tai jotain. Oli kuitenkin ihan pakko sanoa tähän väliin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎