Aika neitimäistä tuo syleskely. OT, millanen kinneri syliksijällä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Metalgod View PostKeskaria tulee näyteltyä melkeinpä joka päivä. Sen verran perseestä on tuo autoilukulttuuri täällä Hesassa. Koskaan ei kukaan ole perästä huudellut. Osasyy voi olla voimanosto ja kalju arjalainen.
Ehkä minunkii täytyy mennä sitten salille ja laittaa risut heilumaan (jotta pääsen kynäniskan määreistä pois)E90 320DA -06
Comment
-
-
Kannattaa tosiaan muistaa mitä se sormen näyttäminen tarkoittaa.
Jos ei olisi varaa soittaa suuttaan tietylle ihmiselle ihan kasvotusten, niin kannattaa jättää ne sormien näyttelyt vähemmälle, jotkut ihmiset kun ottavat aika tosissaan tuon "haista vittu" toivotuksen, olipa siihen johtanut tilanne mikä tahansa.
Eli jos vilauttelet, niin ole valmis elämään sen kanssa, ihan sama järki siinä pitäisi pitää päässänsä kuin muussakin kanssa käymisessä, tuskin menette montaa kertaa vittuilemaan ihmiselle jolle ette pärjää joko siinä vittuilussa tai sitten jos on sellainen kaveri että vastaa nyrkillä.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostKannattaa tosiaan muistaa mitä se sormen näyttäminen tarkoittaa.
Jos ei olisi varaa soittaa suuttaan tietylle ihmiselle ihan kasvotusten, niin kannattaa jättää ne sormien näyttelyt vähemmälle, jotkut ihmiset kun ottavat aika tosissaan tuon "haista vittu" toivotuksen, olipa siihen johtanut tilanne mikä tahansa.
Eli jos vilauttelet, niin ole valmis elämään sen kanssa, ihan sama järki siinä pitäisi pitää päässänsä kuin muussakin kanssa käymisessä, tuskin menette montaa kertaa vittuilemaan ihmiselle jolle ette pärjää joko siinä vittuilussa tai sitten jos on sellainen kaveri että vastaa nyrkillä.
No joo, nyrkinkii olisin ottanut mielummin, mutta tuo syleskely ei mene minun kaaliin millään (tai sananmukasesti tälläkertaahan se siihen mun kaaliin meni mutta kuitenki)
ja en väitä etteikö olisi ollut minussakin vikaa, mutta kyllä tuo tuntui aika extremeltä vastaukselta, varsinkin kun ei puhe edes auttanut, vaan sitä limaa tuli ilman mitään kuunteluja... Ja se kaveri ei ollut kyllä niin iso, ettenkö olisi sille voinut sanoa asioita ihan päin naamaakin
Toinen, että eipä se tyyppikään uskaltanut paikalle jäädä vastareaktiota odottelemaan vaan aika nopeasti liikahti opeliin ja pois paikaltaE90 320DA -06
Comment
-
-
Originally posted by Kiko87 View PostNo joo, nyrkinkii olisin ottanut mielummin, mutta tuo syleskely ei mene minun kaaliin millään (tai sananmukasesti tälläkertaahan se siihen mun kaaliin meni mutta kuitenki)
ja en väitä etteikö olisi ollut minussakin vikaa, mutta kyllä tuo tuntui aika extremeltä vastaukselta, varsinkin kun ei puhe edes auttanut, vaan sitä limaa tuli ilman mitään kuunteluja... Ja se kaveri ei ollut kyllä niin iso, ettenkö olisi sille voinut sanoa asioita ihan päin naamaakin
Aika vähällä pääsit, sopivat nistit asialla niin oisi mennyt terveys tai henki.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostEipä sitä ikinä tiedä mitä sieltä on tuntemattomalta ihmiseltä tulossa vastaan, tämä näki voittavansa tilanteen tuolla sylki tempulla, niinkuin taisi voittaakin, et oikein voinut tehdä mitään ja päädyit puimaan asiaa keskustelupalstalle.
Aika vähällä pääsit, sopivat nistit asialla niin oisi mennyt terveys tai henki.
Totta kyllä
Noh, ainakin mua helpotti huomattavasti kun sain täällä avautua
Kiitokset kaikille kuuntelustaE90 320DA -06
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View PostAika neitimäistä tuo syleskely. OT, millanen kinneri syliksijällä?
semmonen siniharmaa Opel Insignia oli... Tyyppi oli sellanen ehkä 30+, pitkät tummat hiukset omaava kaveri... Hampaitaan ei ollu vissiin vähään aikaan pessy, kun oli aika pahan hajusta toi sen sylkiE90 320DA -06
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostÄärimmäisen lapsellistahan sormimerkkien näyttely on, ei voi ymmärtää. Ite harrastan ennemmin liikenteessä mm. kiilaamista, perässä kiinni roikkumista, liikennevaloissa seisottamista vaikka vihreät palaa, kahteen parkkiruutuun pysäköimistä jne.Originally posted by Rocla View PostKannattaa tosiaan muistaa mitä se sormen näyttäminen tarkoittaa.
Eli jos vilauttelet, niin ole valmis elämään sen kanssa, ihan sama järki siinä pitäisi pitää päässänsä kuin muussakin kanssa käymisessä, tuskin menette montaa kertaa vittuilemaan ihmiselle jolle ette pärjää joko siinä vittuilussa tai sitten jos on sellainen kaveri että vastaa nyrkillä.
Omalle kohdalle olisi luonnollisesti tapahtunut taas sellainen tapaus, että tuo syljeskelijä olisi vieläpä itse näytellyt keskaria.
A. Vihaan keskarin heiluttelijoita autosta. Törttöilystä voi muulla tapaa mainiosti ilmaista itseään esim. heittelemällä vaikka pulloilla tai käymässä henkilökohtaisesti kysymässä, että viiraako kusi päässä.
B. Kysyjää tulee joku kyyrä sylkemään naamalle ja on ihan rennosti? :think Kadehdittavaa tyyneyttä-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Tuollainen naamaansylkeminen on omasta mielestäni pahempi loukkaus, kuin rehellinen naamaan tempaisu. Sylkemisessä mielestäni on pahempi kuin lievä pahoinpitely, koska siinä altistuu mahdollisesti tartuntataudeille ym. Eihän sitä voi tietää mitä hivejä ja adidaksia sylkijä kantaa.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostTuollainen naamaansylkeminen on omasta mielestäni pahempi loukkaus, kuin rehellinen naamaan tempaisu. Sylkemisessä mielestäni on pahempi kuin lievä pahoinpitely, koska siinä altistuu mahdollisesti tartuntataudeille ym. Eihän sitä voi tietää mitä hivejä ja adidaksia sylkijä kantaa.
Samanlaisia ollut omalla kohdalla nuo tyypit, jotka ensin meinaa ajaa vaikkapa kylkeen. Ei ehdi edes sanoa itselleen ääneen, että mitä helvettiä, niin johan tulee jo keskaria - minulle, joka ei tehnyt edes mitään. Valoissa koputtamaan ikkunaan, niin punaisia päin pakoon
Juuri niitä mitä kiusattiin pienenä koulussa ja esitetään uudelle vaimokokelaalle uudessa leasing-autossa keinonahkatakkeineen vähän muuta mitä on.
Pisteet tosin sille yhdelle mersukuskille, joka poikkeuksena tuli ottamaan kurkusta kiinni - vaikka äijä itse törttöili ja oli perseestä, niin oli silti pokeria käydä käsiksi, eikä lähteä pakoon-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostPisteet tosin sille yhdelle mersukuskille, joka poikkeuksena tuli ottamaan kurkusta kiinni - vaikka äijä itse törttöili ja oli perseestä, niin oli silti pokeria käydä käsiksi, eikä lähteä pakoonF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostJep ja asialla 100%-varmuudella taas sellainen tossu, mihin aina törmää. Tosi kova oman elämänsä jätkä ja kotona vaimolle leveillään, kun pääsi ojentamaan liikenteessä. Todellisuudessa olisi riittänyt nousta autosta ja sanoa BUU, niin olisi lähtenyt kumi ulvoen pakoon.
Samanlaisia ollut omalla kohdalla nuo tyypit, jotka ensin meinaa ajaa vaikkapa kylkeen. Ei ehdi edes sanoa itselleen ääneen, että mitä helvettiä, niin johan tulee jo keskaria - minulle, joka ei tehnyt edes mitään. Valoissa koputtamaan ikkunaan, niin punaisia päin pakoon
Juuri niitä mitä kiusattiin pienenä koulussa ja esitetään uudelle vaimokokelaalle uudessa leasing-autossa keinonahkatakkeineen vähän muuta mitä on.
Pisteet tosin sille yhdelle mersukuskille, joka poikkeuksena tuli ottamaan kurkusta kiinni - vaikka äijä itse törttöili ja oli perseestä, niin oli silti pokeria käydä käsiksi, eikä lähteä pakoonW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by illu^^ View PostTäytyy olla tyyni kaveri että antaa silmille räkäisseen poistua paikalta omin jaloin..
Tämähän johtuu siitä, että en ehtinyt reagoida tilanteeseen, kun se tyyppi jo lähti paikalta
Toisekseen tilanne yllätti minut, koska en uskonut kenenkään tekevän tuollaista...
kolmannekseen mähän olen todella tyyni kaveri, mutta tuommoinen syljeskely on kyllä mielestäni anteeksiantamatonta...
Mutta, virheistään oppii...
Ehkä ensikerralla kun vastaavanlainen häiskä lähestyy vedän naaman peittävän maskin päälle
Pahin kiukku alkaa jo olemaan laantunut, saa nähdä kuinka kiukun käy kunhan olen testeissä käynyt... Tuskin tuosta nyt mitään tautia on saanut, mutta eihän näistä tyypeistä koskaan tiedäE90 320DA -06
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi v***u, sulle rokkari sattuu ja tapahtuuOriginally posted by ka00z View PostKai sä annoit tuon episodin jälkeen itse vastaavasti pitkin korvia?
Tuosta nyt jo on aikaa Taisin joskus jo kertoakin kyseisen jutun, mutta lyhykäisyydessään:
Ajelin seiskalla, katsoin viereeni, että ei saatana farkku-mersulla joku tulee kylkeen -> väistöliikkeet ja jarrut lukkoon. Palkinnoksi sain keskisormea kuskilta.
Seuraavissa valoissa auto parkkiin ja pihalle, samoin teki mersumies. Otti kurkusta kiinni, minä myös - sillä erotuksella, että jannulla oli keinonahkatakki, kun kaulus jäi kouraani.
Siinä se huitoi ja kompuroi tiellä polvillaan hetken, tuloksetta. Kehotin jatkamaan matkaa, hän teki työtä käskettyä ja kehui, että minulla on hyvä asenne
Kummallakin naiset kyydissä ja liikkenne pysähtyneenä ko.kaistalla Ja ihan tositarina, josta usein kaverit ja varsinkin nainen jaksavat muistuttaaLast edited by Rockford; 27-09-2011, 15:23.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment