Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

Viikon munapääkuski löytyi yllättäen kotikaupungista kun täällä ei perkele osata alkeellisimpiakaan liikennesääntöjä (tämä on raaka yleistys). Eilen joku kääntyi jollain vectran räppänällä suoraan mun eteen, lähdin omasta vauhdista suoraan heittään tämän munapään edelle niin sitten ooppelipoika keksi painaa kaasun pohjaan Yhtä lisävarustetta autoni kaipaa, smith&wessonia.
    Last edited by Guest; 05-03-2012, 10:17. Reason: ...

Comment

• Agge_
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2009
      • 496
      • P town

Originally posted by Mr.Speed View Post
      Yhtä lisävarustetta autoni kaipaa, smith&wessonia.
      sigpic

Comment

• -challenger-
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2009
        • 2148
        • L a h t i

Originally posted by Maalande View Post
        Munakuski bongattu Sonkajärvellä mäkikyläntiellä, musta e30
        m3 "kromi"peileillä.
        Päästin suosiolla ohi, oli sen verran vaarallinen ajotyyli liukkaalle kylätielle jossa mutkantakaa saattaa tulla vastaan mitä vaan rekasta, mummon potkuriin.
        Minne oli pojilla kiire?:think
        Minnekäs bmw pojilla muualle kiire kun naisiin :think

Comment

• |auri
          Bimmer Rookie
          • Mar 2010
          • 198
          • Helsinki

Tulipas tällä viikolla ajeltua reilu 1000km Ruotsissa. Voi helvetti se kulttuurishokki kun ajoi laivasta pihalle ja hyppäs Turunmotarille, vittu me ollaan juntteja liikenteessä verrattuna Ruottalaisiin. Ruotsin puolella ajaminen oli ihan helvetisti sujuvampaa ja mukavempaa. Tietä annettiin ja jos joku halusi ajaa kovempaa sen annettiin mennä ohi ilman mitään hillitöntä valoshowta tai ohituksen estelyä. Toki tää oli jo tiedossa ja olen ennenki ulkomailla ajanut, mutta kyllä toi aina vaan nostaa verenpainetta kun takasin Suomen puolelle kurvaa.

Comment

• tuumas
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2007
            • 2564
            • Lapland, Finland

Originally posted by |auri View Post
            Tulipas tällä viikolla ajeltua reilu 1000km Ruotsissa. Voi helvetti se kulttuurishokki kun ajoi laivasta pihalle ja hyppäs Turunmotarille, vittu me ollaan juntteja liikenteessä verrattuna Ruottalaisiin. Ruotsin puolella ajaminen oli ihan helvetisti sujuvampaa ja mukavempaa. Tietä annettiin ja jos joku halusi ajaa kovempaa sen annettiin mennä ohi ilman mitään hillitöntä valoshowta tai ohituksen estelyä. Toki tää oli jo tiedossa ja olen ennenki ulkomailla ajanut, mutta kyllä toi aina vaan nostaa verenpainetta kun takasin Suomen puolelle kurvaa.
            Kyllähän tuo tieten riippuu mihin vertaa, esim. italiassa ja venäjällä on hieman eri meininki Tuntuu että suomalaiset on maailman tunnollisimpia ihmisiä liikenteessä sen jälkeen

Comment

• Blindi
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2005
              • 524
              • Järvenpää

Miten helvetissä te oikein ohittelette, kun saatte jonkun valoshown aikaiseksi? Ei sillä etteikö liikenteessä olisi kaikenmaailman idiootteja, mutta kuulostaa oudolta kun ei ole omalle kohdalle tapahtunut.

Comment

• Zeta
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7513
                • Kotona

Originally posted by Blindi View Post
                Miten helvetissä te oikein ohittelette, kun saatte jonkun valoshown aikaiseksi?
                Tähän liittyvä jännä pikku yksityiskohta jonka olen huomannut:

Ohitat likaisella autolla, ei mitään reaktioita. Ohitat juuri pestyllä kiiltävällä autolla, mahdollinen valoshow luvassa.

Siis en minäkään usein ole valoja/torvea perään saanut mutta joskus kuitenkin...
                -
                Käyttöautona: F20
                Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                -

Comment

• Bode86
                  BTCF Member
                  • Aug 2009
                  • 569
                  • Kajaani

Kyllähän yhdelllä toyota kuskilla tuntui eilen olevan kiire kajaani-iisalmi välillä. Kiva sinällään ku joutuu lyömään jarrut pohjaan juuri sillä ainoalla pätkällä missä on enää kirjasta jäätä
                  ja vettä sen päällä. Olihan siinä huono näkyvyys ja vastaan tulija erittäin lähellä, mutta eihän sitä voi ajella bemarin takana joka ajaa rajotusten mukaisesti.
                  nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
                  ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
                  Sotkamo connection

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by tuumas View Post
                    Kyllähän tuo tieten riippuu mihin vertaa, esim. italiassa ja venäjällä on hieman eri meininki Tuntuu että suomalaiset on maailman tunnollisimpia ihmisiä liikenteessä sen jälkeen

Itsellä ainakin jäi hyvä kuva italian liikennekäyttäytymisestä kun kävin siellä joku 7vuotta sitten työreissusa. Jos neanderthalimaiset piirteet omaavat suomalaiset laitettais ajamaan sellaiseen massaan ja härdelliin niin voi luoja mikä soppa kun kaikki "minäminäminä" pallinaamat kiilais toisiaan

Comment

• tuumas
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2007
                      • 2564
                      • Lapland, Finland

Itsellä ainakin jäi hyvä kuva italian liikennekäyttäytymisestä kun kävin siellä joku 7vuotta sitten työreissusa. Jos neanderthalimaiset piirteet omaavat suomalaiset laitettais ajamaan sellaiseen massaan ja härdelliin niin voi luoja mikä soppa kun kaikki "minäminäminä" pallinaamat kiilais toisiaan
                      Siinä olet oikeassa että monesti on joustavampaa liikennettä suomessa mutta siihen se sitten jääkin... Joskus olin siellä vaihdossa ja pari kertaa jälkeenpäin käynyt lomalla. Mitä etelämmäksi mennään sitä hurjemmaksi meno muuttuu... Motareilla ajetaan kahden kaistan päällä, ohitellaan sieltä missä on tilaa, parkkipaikoilla tilaa tehdään työntämällä toista autoa omalla autolla eikä kännissä ajaminen ole kovin harvinaista... skootterit ja moottoripyörät hyökkii myös mistä vaan tielle eikä kolarit ole kovin harvinaisia

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by tuumas View Post
                        Siinä olet oikeassa että monesti on joustavampaa liikennettä suomessa mutta siihen se sitten jääkin... Joskus olin siellä vaihdossa ja pari kertaa jälkeenpäin käynyt lomalla. Mitä etelämmäksi mennään sitä hurjemmaksi meno muuttuu... Motareilla ajetaan kahden kaistan päällä, ohitellaan sieltä missä on tilaa, parkkipaikoilla tilaa tehdään työntämällä toista autoa omalla autolla eikä kännissä ajaminen ole kovin harvinaista... skootterit ja moottoripyörät hyökkii myös mistä vaan tielle eikä kolarit ole kovin harvinaisia

Minä olin pohjoisessa Milano-bergamo-lovere akselilla, ja siellä oli suht rauhallinen liikenne vaikka väkeä oli tiet pullollaan. Tööttiä ne kyllä käyttää koko ajan ja lähinnä tervehtimiseen. Jossain roomassa ja vielä etelämpänä voikin sitten olla erilaista :think Muutenkin tuollapäin missä olin niin ihmiset oli aika rauhallisia ja hieman ujoja, eli ei sellaisia isoäänisiä molottajia jotka viittoo ja heiluu niinku jostain telkkariohjelmista monesti saa sen käsityksen.

Comment

• Haatainen
                          BTCF Member
                          • Jul 2009
                          • 1451
                          • Tampere

Minä olin pohjoisessa Milano-bergamo-lovere akselilla, ja siellä oli suht rauhallinen liikenne vaikka väkeä oli tiet pullollaan. Tööttiä ne kyllä käyttää koko ajan ja lähinnä tervehtimiseen. Jossain roomassa ja vielä etelämpänä voikin sitten olla erilaista :think Muutenkin tuollapäin missä olin niin ihmiset oli aika rauhallisia ja hieman ujoja, eli ei sellaisia isoäänisiä molottajia jotka viittoo ja heiluu niinku jostain telkkariohjelmista monesti saa sen käsityksen.
                          Se italia on vaan niin jyrkästi jakautunut. Pohjoisessa tuotetaan kaikki mainitsemisen arvoinen, porukka on kohteliasta ja hillittyä, osataan ajaa jne. Etelässä huseeraa mafiat, ajetaan miten sattuu, eikä saada edes jätteitä kerättyä
                          Alla:
                          E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
                          E24 635Csi -84 Polaris metallic

Ennenkin on ollut autoja

Comment

• tuumas
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2007
                            • 2564
                            • Lapland, Finland

Originally posted by Haatainen View Post
                            Se italia on vaan niin jyrkästi jakautunut. Pohjoisessa tuotetaan kaikki mainitsemisen arvoinen, porukka on kohteliasta ja hillittyä, osataan ajaa jne. Etelässä huseeraa mafiat, ajetaan miten sattuu, eikä saada edes jätteitä kerättyä
                            Aivan näin, esim. Sisilia on kauhea Itse olin vaihdossa Veronassa jossa oli melko normaali liikenne, paikkapaikoin hurjaa ruuhkassa tai iltaisin. Esimerksi Sveitsin rajalla olevassa Italiassa liikenne huomattavasti parempaa kuin Suomessa

Comment

• smo83
                              Banned
                              • Dec 2009
                              • 1988
                              • oulucity

ne kymmenet jotka roiskutti sohjoa jalka käytäjälle ihmisten päälle
                              joka autossa on jarru polin vakiona sitä saa polkia

Comment

• Agge_
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2009
                                • 496
                                • P town

Voi morjens. Ajelin himaanpäin töistä porvoon motarilla. Olin ohittamassa rekkaa kun peiliin yhtäkkiä ilmestyi venäläinen megane joka lähestyi vähän vitun nopeesti. Vedin äkkiä rekan jälkeen takas normikaistalle ja ihme ettei meganemulkku työntäny mut perille asti, nii lähellä oli. Sit se jatkaa varmaa toista sataa mittaris. Sitte ihmettelin kun söderkullan liittymällä mulkku oli heittäny parkkiin keskellä liittymää ja nuori kuski noussu ulos röökille ja kaks mimmii nousee peräs ja lähtee juoksee metikköön! O_o tä vittua.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎