Viikon munapääkuski löytyi yllättäen kotikaupungista kun täällä ei perkele osata alkeellisimpiakaan liikennesääntöjä (tämä on raaka yleistys). Eilen joku kääntyi jollain vectran räppänällä suoraan mun eteen, lähdin omasta vauhdista suoraan heittään tämän munapään edelle niin sitten ooppelipoika keksi painaa kaasun pohjaan Yhtä lisävarustetta autoni kaipaa, smith&wessonia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Maalande View PostMunakuski bongattu Sonkajärvellä mäkikyläntiellä, musta e30
m3 "kromi"peileillä.
Päästin suosiolla ohi, oli sen verran vaarallinen ajotyyli liukkaalle kylätielle jossa mutkantakaa saattaa tulla vastaan mitä vaan rekasta, mummon potkuriin.
Minne oli pojilla kiire?:think
Comment
-
-
Tulipas tällä viikolla ajeltua reilu 1000km Ruotsissa. Voi helvetti se kulttuurishokki kun ajoi laivasta pihalle ja hyppäs Turunmotarille, vittu me ollaan juntteja liikenteessä verrattuna Ruottalaisiin. Ruotsin puolella ajaminen oli ihan helvetisti sujuvampaa ja mukavempaa. Tietä annettiin ja jos joku halusi ajaa kovempaa sen annettiin mennä ohi ilman mitään hillitöntä valoshowta tai ohituksen estelyä. Toki tää oli jo tiedossa ja olen ennenki ulkomailla ajanut, mutta kyllä toi aina vaan nostaa verenpainetta kun takasin Suomen puolelle kurvaa.
Comment
-
-
Originally posted by |auri View PostTulipas tällä viikolla ajeltua reilu 1000km Ruotsissa. Voi helvetti se kulttuurishokki kun ajoi laivasta pihalle ja hyppäs Turunmotarille, vittu me ollaan juntteja liikenteessä verrattuna Ruottalaisiin. Ruotsin puolella ajaminen oli ihan helvetisti sujuvampaa ja mukavempaa. Tietä annettiin ja jos joku halusi ajaa kovempaa sen annettiin mennä ohi ilman mitään hillitöntä valoshowta tai ohituksen estelyä. Toki tää oli jo tiedossa ja olen ennenki ulkomailla ajanut, mutta kyllä toi aina vaan nostaa verenpainetta kun takasin Suomen puolelle kurvaa.
Comment
-
-
Originally posted by Blindi View PostMiten helvetissä te oikein ohittelette, kun saatte jonkun valoshown aikaiseksi?
Ohitat likaisella autolla, ei mitään reaktioita. Ohitat juuri pestyllä kiiltävällä autolla, mahdollinen valoshow luvassa.
Siis en minäkään usein ole valoja/torvea perään saanut mutta joskus kuitenkin...
Comment
-
-
Kyllähän yhdelllä toyota kuskilla tuntui eilen olevan kiire kajaani-iisalmi välillä. Kiva sinällään ku joutuu lyömään jarrut pohjaan juuri sillä ainoalla pätkällä missä on enää kirjasta jäätä
ja vettä sen päällä. Olihan siinä huono näkyvyys ja vastaan tulija erittäin lähellä, mutta eihän sitä voi ajella bemarin takana joka ajaa rajotusten mukaisesti.nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by tuumas View PostKyllähän tuo tieten riippuu mihin vertaa, esim. italiassa ja venäjällä on hieman eri meininki Tuntuu että suomalaiset on maailman tunnollisimpia ihmisiä liikenteessä sen jälkeen
Itsellä ainakin jäi hyvä kuva italian liikennekäyttäytymisestä kun kävin siellä joku 7vuotta sitten työreissusa. Jos neanderthalimaiset piirteet omaavat suomalaiset laitettais ajamaan sellaiseen massaan ja härdelliin niin voi luoja mikä soppa kun kaikki "minäminäminä" pallinaamat kiilais toisiaan
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostItsellä ainakin jäi hyvä kuva italian liikennekäyttäytymisestä kun kävin siellä joku 7vuotta sitten työreissusa. Jos neanderthalimaiset piirteet omaavat suomalaiset laitettais ajamaan sellaiseen massaan ja härdelliin niin voi luoja mikä soppa kun kaikki "minäminäminä" pallinaamat kiilais toisiaan
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by tuumas View PostSiinä olet oikeassa että monesti on joustavampaa liikennettä suomessa mutta siihen se sitten jääkin... Joskus olin siellä vaihdossa ja pari kertaa jälkeenpäin käynyt lomalla. Mitä etelämmäksi mennään sitä hurjemmaksi meno muuttuu... Motareilla ajetaan kahden kaistan päällä, ohitellaan sieltä missä on tilaa, parkkipaikoilla tilaa tehdään työntämällä toista autoa omalla autolla eikä kännissä ajaminen ole kovin harvinaista... skootterit ja moottoripyörät hyökkii myös mistä vaan tielle eikä kolarit ole kovin harvinaisia
Minä olin pohjoisessa Milano-bergamo-lovere akselilla, ja siellä oli suht rauhallinen liikenne vaikka väkeä oli tiet pullollaan. Tööttiä ne kyllä käyttää koko ajan ja lähinnä tervehtimiseen. Jossain roomassa ja vielä etelämpänä voikin sitten olla erilaista :think Muutenkin tuollapäin missä olin niin ihmiset oli aika rauhallisia ja hieman ujoja, eli ei sellaisia isoäänisiä molottajia jotka viittoo ja heiluu niinku jostain telkkariohjelmista monesti saa sen käsityksen.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMinä olin pohjoisessa Milano-bergamo-lovere akselilla, ja siellä oli suht rauhallinen liikenne vaikka väkeä oli tiet pullollaan. Tööttiä ne kyllä käyttää koko ajan ja lähinnä tervehtimiseen. Jossain roomassa ja vielä etelämpänä voikin sitten olla erilaista :think Muutenkin tuollapäin missä olin niin ihmiset oli aika rauhallisia ja hieman ujoja, eli ei sellaisia isoäänisiä molottajia jotka viittoo ja heiluu niinku jostain telkkariohjelmista monesti saa sen käsityksen.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostSe italia on vaan niin jyrkästi jakautunut. Pohjoisessa tuotetaan kaikki mainitsemisen arvoinen, porukka on kohteliasta ja hillittyä, osataan ajaa jne. Etelässä huseeraa mafiat, ajetaan miten sattuu, eikä saada edes jätteitä kerättyä
Comment
-
-
Voi morjens. Ajelin himaanpäin töistä porvoon motarilla. Olin ohittamassa rekkaa kun peiliin yhtäkkiä ilmestyi venäläinen megane joka lähestyi vähän vitun nopeesti. Vedin äkkiä rekan jälkeen takas normikaistalle ja ihme ettei meganemulkku työntäny mut perille asti, nii lähellä oli. Sit se jatkaa varmaa toista sataa mittaris. Sitte ihmettelin kun söderkullan liittymällä mulkku oli heittäny parkkiin keskellä liittymää ja nuori kuski noussu ulos röökille ja kaks mimmii nousee peräs ja lähtee juoksee metikköön! O_o tä vittua.sigpic
Comment
-
Comment