Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Agge_
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2009
    • 496
    • P town

Tän aamun munakuski titteli menee järkyttävän kokoselle hirviperkeleelle, joka päätti pistää parkkiin keskelle tietä porvoon kilpilahdessa. Seiso siinä sen 10 min tuijottamassa. En viittinyt alkaa tööttää, kun nää kuskit kuulemma ovat aika äkäsiä ja tulee väkisin päälle. Eihän se bemarikuskia pelkää. Vasta sit ku säiliörekka ilmesty paikalle herra päätti liikkuu. --> töistä myöhässä.
    sigpic

Comment

• Bomb5
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2011
      • 726
      • Kivijärvi

Maanantaina iltapäivällä välillä Mänttä - Orivesi oli kans yksi mulkkuhirvi liikkeellä. Oli lähellä, ettei tullut realisoitua autoa sen kanssa siinä 100-alueella. No, päätti sitten kaatua sinne vastaantulevien kaistanpuolelle ojaan ja ihmetteli siellä, kun minä matelin sen ohi äkkijarrutuksen lopuksi. Pulssi oli kyllä aika hyvin koholla. Ensimmäisen puolen sekunnin aikana sen jälkeen, kun näin hirven tulevan tielle, ehdin miettiä, että ei olis kannattanutkaan vaihtaa uutta vauhtipyörää, kytkintä ja säkillistä muita ylihuoltopalikoita autoon 5 päivää aiemmin. Painoin vasta sen jälkeen jarrua.
      E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

Comment

• smo83
        Banned
        • Dec 2009
        • 1988
        • oulucity

Originally posted by Agge_ View Post
        Tän aamun munakuski titteli menee järkyttävän kokoselle hirviperkeleelle, joka päätti pistää parkkiin keskelle tietä porvoon kilpilahdessa. Seiso siinä sen 10 min tuijottamassa. En viittinyt alkaa tööttää, kun nää kuskit kuulemma ovat aika äkäsiä ja tulee väkisin päälle. Eihän se bemarikuskia pelkää. Vasta sit ku säiliörekka ilmesty paikalle herra päätti liikkuu. --> töistä myöhässä.
        olisit avannu oven niin ois säikätäny pois

Comment

• Rockford
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 8028
          • Pinsiö

Kaikenlaisia ***tanan ***ttupäitä. Vituttaa eniten se iänikuinen valojen välkyttely ja sama touhu alkaa taas, kun otin Hiacen ajoon. Moottoritien lopussa kaksi kaistaa muuttuu yhdeksi Nokia - Elovainio. Sain jonkun kyyrän kiinni, jonka näin jo kaukaa ajavan alinopeutta. Vedin heittämällä ohi aivan moottoritien lopussa, käytössä oli kuitenkin vielä aihan normaalisti tilaa ja kaksi kaistaa. Mutta ei, ei kyyrän mielestä. Alkoi hillitön valoshow takana ja pitkiä rimputeltiin niin, että liekö ehjä enään.
          Pysäytin auton ja ajelin ~20-40km/h. Edelleen valoshow. Mietin millä tuota törppöä nakkaisi ja ainoa mitä oli, oli juuri Kodin Terrasta ostamani take-away-kahvi. No, nakkasin sillä sitä, niin johan loppui vilkuttelu ja alkoi jättäytymään Helvetin tomppeli. Jos ei mitään asiaa ole, niin mitä siellä vilkuttelemaan.

Vituttaa kun meni hyvä kahvi.

Edit. ja joku uusi farmari-Opel, jos tuohtumiseni seasta oikein näin.

Senkin huomion taas tehnyt, kun Hiace alla. Aina kun olen valoissa, niin poikkeuksetta suurinosa autoilijoista ottaa toisen kaistan. Sitten kun en edes lämäyttele, vaan lähden sujuvasti valoista, niin siellä pyörii päät, kun kaasu ei löydy ja palataan kuitenkin taakseni. Tuottaa kyllä tuskaa näköjään kanssa-autoilijoille, kun jollakin on pakettiauto, mutta ei se mitään - kyllä tuottaa hermoromahduksen pakettiauton kuskillekin. Pahimmassa tapauksessa tuossakin vilkutellaan valoja, jos lähden nopeammin valoista vrt. muihin. Onko laissa kielletty pakettiautolla sujuvasti ajaminen tai onko suomen lakiin kirjoitettu, että pakettiautoilijoiden pitää ajaa 20km/h pussi päässä. Käsittämätöntä, kun ei mielestäni kuitenkaan ole minun vika, jos joku ei mitenkään pääse ohi - Hiacekin on kuitenkin huima ohjus, että ajon jälkeen pakko muotoilla g-voimista venyneet posket uudestaan...
          Last edited by Rockford; 18-10-2012, 11:54.
          -Dodge Charger -73
          -Mercedes-Benz GLK
          -VW Transporter

Comment

• r.w.
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2007
            • 2510
            • Länsirannikko

Originally posted by Rockford View Post
            Senkin huomion taas tehnyt, kun Hiace alla. Aina kun olen valoissa, niin poikkeuksetta suurinosa autoilijoista ottaa toisen kaistan. Sitten kun en edes lämäyttele, vaan lähden sujuvasti valoista, niin siellä pyörii päät, kun kaasu ei löydy ja palataan kuitenkin taakseni. Tuottaa kyllä tuskaa näköjään kanssa-autoilijoille, kun jollakin on pakettiauto, mutta ei se mitään - kyllä tuottaa hermoromahduksen pakettiauton kuskillekin. Pahimmassa tapauksessa tuossakin vilkutellaan valoja, jos lähden nopeammin valoista vrt. muihin. Onko laissa kielletty pakettiautolla sujuvasti ajaminen tai onko suomen lakiin kirjoitettu, että pakettiautoilijoiden pitää ajaa 20km/h pussi päässä. Käsittämätöntä, kun ei mielestäni kuitenkaan ole minun vika, jos joku ei mitenkään pääse ohi - Hiacekin on kuitenkin huima ohjus, että ajon jälkeen pakko muotoilla g-voimista venyneet posket uudestaan...
            Sama ilmiö havaittavissa mm. peräkärryn tai pelkästään riittävän vanhan auton kanssa ajaessa. Ohi on pakko tunkea oli oma nopeus mitä tahansa, jonka jälkeen jäädään eteen matelemaan. Iso BMW on siitä mukava matkakumppani, että edessä matelevat tuntuvat suorastaan lakoavan tien sivuun ja turhaan ohittelijat jäävät suosiolla taakse siistin turvavälin päähän kun meinaavat, että tuokin kaahari ajaa takuulla kuutta sataa. Hitaampia kulkuvälineitä vaivaavilla ohituksen estäjillä taas ei Bemaria vastaan kisatessa joko voima riitä sitten eivät viitsi edes yrittää, mieleen ei muistu kuin pari tapausta vuosien varrelta. VW:n, Citroenin tai kuorma-auton ratissa ei pienemmästä kilometrisuoritteesta huolimatta kahden käden sormet riitä noiden mulkkujen toilailuja laskiessa.
            1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

Comment

• jari kihlman
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2009
              • 3270
              • Pirkanmaa

En olekaan tällaista topiccia vielä lukenutkaan aiemmin. Tuosta Rockfordin kelposetistä intoutuneena laitan tänne oman, jo noin viikon vanhan hajoamiseni kaikkien luettavaksi. Olin Tampereella, Kalevan Prisman vieressä olevissa liikennevaloissa tulossa Hervannan suunnasta ja kääntymässä juurikin tuonne Prisman suuntaan. Perässäni ajoi farmari avensiksellä(varmaan adventure olisi ollut sille kuskille parempi auton nimi, sillä oli niin jännää siellä takana) joku noin 50-vuotias, elämäänsä pahasti kyllästynyt kaveri, jopa niin kyllästynyt, että minäkin kyllästyin sen elämään.
              No niin itse tilanteeseen, ne valot on siinä suht lyhyen aikaa aina vihreällä ja yleensä jengi ajaa siitä todella hitaasti muutenkin, että yksillä valoilla ehtii keskimäärin noin 4-6 autoa menemään niillä valoilla. No itse olin se kuudes auto tällä kertaa ja valot vaihtuivat minun ollessani noin puolessa välin risteystä keltaisiksi ja käännyttyäni siitä tietenkin sitten punaisiksi. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä, mutta... Tämä adventure jamppa ajoikin minun perässäni vielä sieltä takaa, alkoi sitten siinä seuraavalla suoralla myös sähköttämään pitkillä ja painoipa vielä kaiken kukkuraksi tööttiäkin keskieurooppalaiseen tyyliin. Sitten siinä suoralla ajoi mun viereen ja näytti centteriä, johon minä reagoin viittilöimällä sitä jamppaa seuraavalle parkkipaikalle. No kaveri tuli perässäni siihen maaliliikkeen parkkikselle,pomppasin autosta ulos ja se jamppakin nousi omastaan. Kysyin asiallisesti, että ymmärtääkö tämä vanhus, mitä tuollaiselle kädessä yksinään suorana olevalle sormelle voi käydä huonolla tuurilla tai jos se on väärässä paikassa väärään aikaan suorana?! Sitten kerroin, että se voi katketa ja että sitä ei kannata näytellä missä sattuu. Tämä jamppa sitten kertoi syyksi sen että ajoin typerästi vanhoilla vihreillä niistä aiemmista valoista ja että häntä ärsyttää tuollaiset välinpitämättömät jupit täällä liikenteessä.

No minä kysyin sitten häneltä naama noin 10cm:n päässä tämän äijän naamasta, että millähän valoilla se herra tuli sieltä risteyksestä, jos minä tulin vanhoilla vihreillä ja hän ajoi vielä minun takanani?!? Sit se urpo katseli mua ku pöllö jäätynyttä käpyä ja molempien aivosolujen raksutettua aikansa se meni vaikeaksi ja sanoi, ettei ajatellutkaan asiaa tuolta kantilta?! Siis mitä v.ttua? päätti kuitenkin tulla sieltä perästä tööttäilemään.

Sit kehotin sitä olemaan puuttumatta toisten ajotyyliin jatkossa ellei omaa poliisi-statusta ja varsinkaan, jos ei tuossa edes ollut muuta rikettä kuin se hänen. No jesuiitta hiippaili omaan adventureensa takaisin ja mäin ihmettelemään siihen pihalle, miksi en sullonut sitä äijää siihen adventuren v.tun tuumaseen putkeen. Mutta kun kolmen tuuman paska ei sovi tuumaseen putkeen, niin ratkaisu oli varmaan oikea
              Last edited by jari kihlman; 18-10-2012, 13:01.
              Isillä on

Comment

• Rockford
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 8028
                • Pinsiö

Originally posted by jari kihlman View Post
                En olekaan tällaista topiccia vielä lukenutkaan aiemmin. Tuosta Rockfordin kelposetistä intoutuneena laitan tänne oman, jo noin viikon vanhan hajoamiseni kaikkien luettavaksi. Olin Tampereella, Kalevan Prisman vieressä olevissa liikennevaloissa tulossa Hervannan suunnasta ja kääntymässä juurikin tuonne Prisman suuntaan. Perässäni ajoi farmari avensiksellä(varmaan adventure olisi ollut sille kuskille parempi auton nimi, sillä oli niin jännää siellä takana) joku noin 50-vuotias, elämäänsä pahasti kyllästynyt kaveri, jopa niin kyllästynyt, että minäkin kyllästyin sen elämään.
                No niin itse tilanteeseen, ne valot on siinä suht lyhyen aikaa aina vihreällä ja yleensä jengi ajaa siitä todella hitaasti muutenkin, että yksillä valoilla ehtii keskimäärin noin 4-6 autoa menemään niillä valoilla. No itse olin se kuudes auto tällä kertaa ja valot vaihtuivat minun ollessani noin puolessa välin risteystä keltaisiksi ja käännyttyäni siitä tietenkin sitten punaisiksi. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä, mutta... Tämä adventure jamppa ajoikin minun perässäni vielä sieltä takaa, alkoi sitten siinä seuraavalla suoralla myös sähköttämään pitkillä ja painoipa vielä kaiken kukkuraksi tööttiäkin keskieurooppalaiseen tyyliin. Sitten siinä suoralla ajoi mun viereen ja näytti centteriä, johon minä reagoin viittilöimällä sitä jamppaa seuraavalle parkkipaikalle. No kaveri tuli perässäni siihen maaliliikkeen parkkikselle,pomppasin autosta ulos ja se jamppakin nousi omastaan. Kysyin asiallisesti, että ymmärtääkö tämä vanhus, miten tuollaiselle kädessä yksinään suoralle sormelle voi käydä huonolla tuurilla tai jos se on väärässä paikassa suorana?! Sitten kerroin, että se voi katketa ja että sitä ei kannata näytellä missä sattuu. Tämä jamppa sitten kertoi syyksi sen että ajoin typerästi vanhoilla vihreillä niistä aiemmista valoista ja että häntä ärsyttää tuollaiset välinpitämättömät jupit täällä liikenteessä.

No minä kysyin sitten häneltä naama noin 10cm:n päässä tämän äijän naamasta, että millähän valoilla se herra tuli sieltä risteyksestä, jos minä tulin vanhoilla vihreillä ja hän ajoi vielä minun takanani?!? Sit se urpo katseli mua ku pöllö jäätynyttä käpyä ja molempien aivosolujen raksutettua aikansa se meni vaikeaksi ja sanoi, ettei ajatellutkaan asiaa tuolta kantilta?! Siis mitä v.ttua? päätti kuitenkin tulla sieltä perästä tööttäilemään.

Sit kehotin sitä olemaan puuttumatta toisten ajotyyliin jatkossa ellei omaa poliisi-statusta ja varsinkaan, jos ei tuossa edes ollut muuta rikettä kuin se hänen. No jesuiitta hiippaili omaan adventureensa takaisin ja mäin ihmettelemään siihen pihalle, miksi en sullonut sitä äijää siihen adventuren v.tun tuumaseen putkeen. Mutta kun kolmen tuuman paska ei sovi tuumaseen putkeen, niin raktaisu oli varmaan oikea
                Pakko olla sama idiootti tai ainakin hengenheimolainen, johon törmäsin myöskin taannoin. Kuvaus sopii kyllä täsmälleen, mutta auto oli susiruma harmaa Saratoga.
                Ajelin kohti valoja, toisella kaistalla edempänä hidasteli tuo sankari. Pysähtyi keltaisilla valoihin, mutta itse menin keltaisilla vielä läpi. Mitä tekee Saratoga-mies? Lähtee PÄIN PUNAISIA perään, vilkuttelee valoja ja tööttäilee
                -Dodge Charger -73
                -Mercedes-Benz GLK
                -VW Transporter

Comment

• Miltzu
                  BTCF Member
                  • May 2008
                  • 2476
                  • Finland

Tampereella tuntuu olevan monilla käsittämätön tarve ajaa päin punaisia tai ainakin erittäin vanhoilla vihreillä. Usein kun itsellä vaihtuu keltaiset just ennen risteystä niin, että hetken ehtii jo miettiä että pitäisikö pysähtyä mutta päättää kuitenkin jatkaa yli, niin perässä tulee vielä 2-3 autoa

Viime päivinä on taas moneen kertaan mennyt hermot epätasaista nopeutta ajaviin, ja takapuskurissa roikkuviin kanssa-autoilijoihin.

Tänään ajoin Nokialta Tamperetta kohti vasenta kaistaa vakkari asetettuna n. 112 km/h mittarinopeuteen. Oikealta kaistalta siirtyi eteeni Volvo, jonka vauhti oli nipin napin 100. Jarrutin ja ajoin turvallisen välimatkan takana, ja Volvo vaihtoikin kuorma-auton ohitettuaan takaisin oikealle kaistalle. Laitoin vakkarin takaisin 112:een ja jatkoin matkaani vasemmalla kaistalla, kunnes huomasin, ettei välimatka Volvoon lyhene yhtään. Eli oikealla kaistalla olikin ihan OK ajaa reilumpaa nopeutta, mutta vasemmalla ei? :think

Tiistaina ajelin iltasella Tampereelta Nokiaa kohti. Ajoin normaalisti nopeusrajoituksen mukaan reiluhkoa nopeutta 80:n alueella ja yhtäkkiä aivan takapuskuriin kiinni ilmestyi joku mikälie farmarikippo, "tyylikkäät" ledivalonauhat oli edessä. Taustapeilistä ei näkynyt edes niitä etuvaloja kunnolla, niin lähellä se oli. Rajoitus nousi sataseen, polkaisin kaasua, ledivalot loittoni perässä sopivan välimatkan päähän.

Nousin moottoritien rampista Kolmenkulmassa ja kun hiljensin vauhtia ympyrään (50 km/h rajoitus) ehdin jo säikähtää, että farkku tulee coupen kontista sisään visiitille. Porintiellä se taas jäi, kunnes Koukkujärven liittymässä oltiin taas tappituntumalla puskurissa kiinni. Ehkä siinä budjettivehkeessä ei toimineet jarrut kunnolla, itsellä kun on tapana ajaa rajoituksen mukaan niin pitkään kuin mahdollista ja hiljentää vauhtia reilummin vasta siinä kohtaa kun pienempi rajoitus on alkamassa.

Tohon viimeiseen liittyen - vituttaa ihan älyttömästi ihmiset, jotka alkaa puoli kilometriä ennen motarin exit-ramppia himmailemaan vauhtia, jopa alle seitsemänkympin. Siinä on yleensä jonkinverran kaistaa, missä sen muutoksen voisi tehdä, ettei tartte koko motarin liikennettä sotkea!!!!
                  Last edited by Miltzu; 18-10-2012, 13:41.

Comment

• TFV
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 3080
                    • Nurmijärvi

Tampereella tuntuu olevan monilla käsittämätön tarve ajaa päin punaisia tai ainakin erittäin vanhoilla vihreillä.

Katos Milzu, ei hämäläinen ennätä. Valon jo ollessa vihreä, aletaan arpomaan vaihdetta.
                    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

Comment

• *makke*
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2007
                      • 884
                      • Klaukkala

Originally posted by TFV View Post
                      Tampereella tuntuu olevan monilla käsittämätön tarve ajaa päin punaisia tai ainakin erittäin vanhoilla vihreillä.

Katos Milzu, ei hämäläinen ennätä. Valon jo ollessa vihreä, aletaan arpomaan vaihdetta.
                      No ei kyllä kehien sisäpuolellakaan tosta sen paremmin selvitä

Comment

• Janza182
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 4987
                        • 013

Tuntuu tuo punaisilla ajaminen olevan pelottavan paljon yleistynyt..
                        Täällä idässä on muutama tuttu risteys mistä ei oikein uskalla mennä yli ennenkuin katselee tuleeko sieltä autoja vai ei vaikak vihreä palaisi

Ei nimittäin päivääkään auton ratissa etteikö näkisi jonkun ajavan punaisia päin (Ja olen ihan oikeasti pitänyt mielessä kirjaa tästä asiasta )

Comment

• Ramzez
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2009
                          • 6104
                          • Jyväskylä

Originally posted by Rockford View Post
                          Täytyy myöntää, että itsekin otan monesti valoissa vasemman kaistan, mutta yleensä vain sellaisissa tilanteissa, jossa oikealla kaistalla on kuorma-auto, bussi tai useampi henkilöauto. Jostain kumman syystä ainakin Tampereella oikealta kaistalta lähdetään helvetisti huonommin liikkeelle, varsinkin henkilöautonkuljettajat. Yleensä siinä vaiheessa kun olen risteyksen jo ylittänyt, se ensimmäinen Micra-kuski pääsee vasta liikkeelle. En minäkään polje autoa risteyksissä, mutta en myöskään nuku kun vihreät vaihtuvat.

Toinen ärsyttävä piirre kanssa-autoilijoissa ovat vasemman kaistan "hurjastelijat", joilla on aivan vitullinen kiire päästä niistä oikealla kaistalla ajavista ohi, mutta sitten kun itse päästään jonon keulille, aletaan hidastelemaan. Tätä näkee tehtävän varsinkin Tampereelta mentäessä kohti Kangasalaa, jossa kaksikaistainen osuus muuttuu yksikaistaiseksi. Välillä jotkut ajavat niin jääräpäisesti tuota vasenta kaistaa, että joutuvat lopulta ajamaan kaistojen päässä olevan keskijakajan yli. Useampaankin kertaan se liikennemerkki on siitä jakajan keskeltä ajettu nurin.

Originally posted by Miltzu View Post
                          Viime päivinä on taas moneen kertaan mennyt hermot epätasaista nopeutta ajaviin, ja takapuskurissa roikkuviin kanssa-autoilijoihin.
                          Minua yhtenään ärsyttävät ihmiset, jotka eivät kykene ylläpitämään tasaista vauhtia. Jos Tampereen läheisyydestä pitäisi poimia pari tietä, ne olisivat Porintie (olisiko tienumero ollut 11) ja Lahdentie (12). Ei voida yksinkertaisesti ajaa tasaista vauhtia, vaan nopeus vaihtelee 70-90 km/h välillä, jos rajoitus on 80 km/h. Koita siinä itse ajaa sitten tasaista nopeutta, kun toinen soutaa edessä. Turväliä ei pysty kunnolla pitämään, ellei itse sitten syyllisty ajamaan jatkuvasti alinopeudella ja ohi ei tahdo päästä, koska kummallakin tiellä on varsin kova liikenne ja erityisesti Lahdentiellä ei ole montaa kunnollista ohituspaikkaa.

Tohon viimeiseen liittyen - vituttaa ihan älyttömästi ihmiset, jotka alkaa puoli kilometriä ennen motarin exit-ramppia himmailemaan vauhtia, jopa alle seitsemänkympin. Siinä on yleensä jonkinverran kaistaa, missä sen muutoksen voisi tehdä, ettei tartte koko motarin liikennettä sotkea!!!!
                          Tämä ärsyttää myös. Ihmiset eivät selkeästi tunne kiihdytyskaistan ja erkanemiskaistan merkitystä. Ajettaessa erkanemiskaistalle, aletaan hidastaa jo kauan ennen sitä ja liityttäessä esimerkiksi motarille, ei kiihdytetä tarpeeksi kiihdytyskaistalla, vaan yritetään suoraan päästä varsinaiselle ajokaistalle, vaikka nopeutta on vasta 40 km/h ja motarilla ajetaan 120 km/h. Välillä sitä itsekin saa seistä jarrun päällä, kun porukka tulee tuolla tavalla kiihdytyskaistoilta eteen.
                          Last edited by Ramzez; 18-10-2012, 20:05.

Comment

• Miltzu
                            BTCF Member
                            • May 2008
                            • 2476
                            • Finland

Viikon (kuukauden) munakuski on se sankari, joka ajoi klo 18:30 Tampereella linja-autoaseman nurkalla oikeaa kaistaa pysähtymättä ohi kun olin pysähtynyt laskemaan jalankulkijoita suojatien yli. Jalankulkijat olivat tässä kohtaa onneksi vielä mun auton edessä, mutta pimeän ja sateisen sään vuoksi munakuskimme ei näitä taatusti kunnolla nähnyt.

Rekkari on muistissa, mietin että soitanko itse tälle Toijalassa asuvalle pösökuskille vai ilmoitanko poliisille, jos heillä riittäisi aikaa soittaa ja muistuttaa miten kaupungissa ajetaan...

Comment

• smo83
                              Banned
                              • Dec 2009
                              • 1988
                              • oulucity

Viikon (kuukauden) munakuski on se sankari, joka ajoi klo 18:30 Tampereella linja-autoaseman nurkalla oikeaa kaistaa pysähtymättä ohi kun olin pysähtynyt laskemaan jalankulkijoita suojatien yli. Jalankulkijat olivat tässä kohtaa onneksi vielä mun auton edessä, mutta pimeän ja sateisen sään vuoksi munakuskimme ei näitä taatusti kunnolla nähnyt.

Rekkari on muistissa, mietin että soitanko itse tälle Toijalassa asuvalle pösökuskille vai ilmoitanko poliisille, jos heillä riittäisi aikaa soittaa ja muistuttaa miten kaupungissa ajetaan...
                              soita itse ensin. sinä olet kuitenkin fiksu tyyppi joka osaa asiallisesti kysyä asiasta jos vastaan tulee kakkia niin sitten viranomaisen kautta.

Comment

• dieseljussi
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2010
                                • 592
                                • Suomi

Viikon (kuukauden) munakuski on se sankari, joka ajoi klo 18:30 Tampereella linja-autoaseman nurkalla oikeaa kaistaa pysähtymättä ohi kun olin pysähtynyt laskemaan jalankulkijoita suojatien yli. Jalankulkijat olivat tässä kohtaa onneksi vielä mun auton edessä, mutta pimeän ja sateisen sään vuoksi munakuskimme ei näitä taatusti kunnolla nähnyt. /
                                Oleellinen kysymyshän on, ajoiko pösö ylinopeutta. Ainoastaan ylinopeutta ajamalla voi vaarantaa liikennettä. Silloin voi vaarantaa liikennettä, vaikka sitä ei edes olisi.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎