Originally posted by dieseljussi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eilen iltapäivällä länsiväylällä erään bussifirman logoilla varustettu jaris ajeli alle nopeusrajoituksen (mun mittari näytti 80-83 tms.), joten kaikki ajoi siitä ohi. No, lähdin minäkin ohi ja ajoin mittarin mukaan 92 tms. Juuri, kun olin aikeissa lähteä kääntymään takasi oikealle kaistalle, löytykin jariksesta tehoja ja nousi takasi rinnalle ja katteli mua, eikä päästäny menemään ohi. No, onneksi se kääntyi seuraavasta liittymästä pois. Ei vaan kestänyt sitä, että bmw meni ohi. Muut sai mennä? Ja tällä kertaa ei vaikuttanu edes se, että auto oli tosi paskanen ja pesun tarpeessa.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostEilen iltapäivällä länsiväylällä erään bussifirman logoilla varustettu jaris ajeli alle nopeusrajoituksen (mun mittari näytti 80-83 tms.), joten kaikki ajoi siitä ohi. No, lähdin minäkin ohi ja ajoin mittarin mukaan 92 tms. Juuri, kun olin aikeissa lähteä kääntymään takasi oikealle kaistalle, löytykin jariksesta tehoja ja nousi takasi rinnalle ja katteli mua, eikä päästäny menemään ohi. No, onneksi se kääntyi seuraavasta liittymästä pois. Ei vaan kestänyt sitä, että bmw meni ohi. Muut sai mennä? Ja tällä kertaa ei vaikuttanu edes se, että auto oli tosi paskanen ja pesun tarpeessa.E90 320d -05
EX: Z3 E36/8 3.0i
Comment
-
-
Tänään olisi saanut laittaa munakuskin leiman liikkuvien poliisien otsaan. Näin kun kääntyivät ympäri ja ajattelin, että haluavat pysäyttää, mutta eivät pysäyttäneetkään. Ajoivat kuitenkin aivan takapuskurissa kiinni. Jopa niin lähellä, että saatoin nähdä repsikan paikalla olleen poliisin tutkimassa todennäkoisesti autoni tietoja omalta koneeltaan. Eivät sitten saaneet syytä pysäyttää, jolloin ohittivat tietyömaa-alueella, jossa oli alennettu rajoitus ja kiihdyttivät edellä ajaneen auton takapuskuriin kiinni. Sama kohtalo toistui myös edellä ajavalle. Varsin merkillistä toimintaa mielestäni.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostAjoivat kuitenkin aivan takapuskurissa kiinni. Jopa niin lähellä, että saatoin nähdä repsikan paikalla olleen poliisin tutkimassa todennäkoisesti autoni tietoja omalta koneeltaani.
Comment
-
-
Mr.Speed
Paljon kun on tien päällä, niin paljon myös valitettavasti näkee näitä s**tanan älykääpiöitä. Viimes tänään nelostiellä porukka ohitteli niin järjettömissä paikoissa että yhdenkin sokko-ohitukseen lähtevän auton nähtyäni oli pakko painaa jarrua että kohta jumalauta muovinpalaset pölisee kun vastaan tulevan rekan keula oli jo niin lähellä.
Mikä siinä on että pitää ajaa kuin vailla pienintäkään itsesuojeluvaistoa? Periaatteessa mulle on yks lysti jos joku egoisti vetää itsensä hengiltä, mutta kun tuolla saa sitten muut olla kauhuissaan toisten koheltamisen takia
Loppujen lopuksi olin monesti näiden kaahareiden perässä, vaikka ajelin ihan rauhassa rajoitusten mukaan.
Comment
-
Originally posted by Ramzez View PostTänään olisi saanut laittaa munakuskin leiman liikkuvien poliisien otsaan. Näin kun kääntyivät ympäri ja ajattelin, että haluavat pysäyttää, mutta eivät pysäyttäneetkään. Ajoivat kuitenkin aivan takapuskurissa kiinni. Jopa niin lähellä, että saatoin nähdä repsikan paikalla olleen poliisin tutkimassa todennäkoisesti autoni tietoja omalta koneeltaan. Eivät sitten saaneet syytä pysäyttää, jolloin ohittivat tietyömaa-alueella, jossa oli alennettu rajoitus ja kiihdyttivät edellä ajaneen auton takapuskuriin kiinni. Sama kohtalo toistui myös edellä ajavalle. Varsin merkillistä toimintaa mielestäni.Originally posted by Zeta View PostItse olisin todennäköisesti vetänyt liinat kiinni. Orava kun ylitti tietä juuri siinä kohdalla...
Comment
-
-
Originally posted by smo83 View PostOT mutta poliisin toiminnasta voi tehdä tutkinta pyynnön. tietysti jos matkustaja olisi kuvannut tapahtumasta videota (nettiin) niin paine olisi suurenpi. no poliisit olisivat varmaan päässeet pelkällä suullisella huomautuksella, mutta on sekin viesti kansalaisilta että he eivät saa tehdä mitä haluaa.BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"
Comment
-
-
Potkitaas tätä ylös, kun näitä apinoita on eteen sattunut.
Eilen:
80kmh alueella joku keksi vetää suunnilleen lukkojarrutuksen että vois päästää oikealta pikkutieltä kolmion takaa tulevia liittymään tielle.
Aiheutti tilanteita pimeällä tiellä autoletkassa.
Jälleen 80 alueella, letkan ensimmäinen ajaa vähän yli sen 80.
Sitten tää teiden ritari keksii pysähtyä päästämään linja-autoa pysäkiltä, vaikka sillä ei ollu vielä edes vilkkua pysäkiltä pois.
Tän tempauksen jälkeen teiden armoitettu valkoinen ritari ratsullaan jää pitämään matkanopeutta ~65.
Noin 5km myöhemmin sama bussi on lähdössä pysäkiltä, hiiohei hoplaa ja taas pysähdellään.
En muuten pysähtyny enää, vedin koko sirkuksesta ohi.
Tänään.
Odottelen liikennevaloissa ensimmäisenä että punaiset vaihtuu vihreäksi.
Joku kohtelias hahmo pysäyttää tilavessansa vihreisiin keskelle risteystä ja viittoo mulle että mee vaan.
Levittelen käsiäni autossa että mitä helvettiä, mullon punaset niin emmä oo menossa tästä.
Hahmo heilutti tilapurkistaan nyrkkiä tai näytti keskaria kun en menny, poistui voimakkaasti sutien märällä asfaltilla.
Tankkaamassa kylmäasemalla.
Duunimatkapommiin tankaten 95, joku foliohatturopelipääinsinööri tankkaamassa uudehkoon fiiattiin 98 ja laittoi jotain lisäainetta vielä.
"Hallituksen etanolisalaliitto, 95 sisältää nanopartikkeleita joilla tuhotaan vanhat autot pois liikenteestä." ja muuta sekavaa jorinaa.
Niuvanniemellä tai vastaavassa yksikössä avoimien ovien päivät, vai mistä näitä taas tulee?
I´m not even mad, ens viikolla huru-ukon kanssa saksaan hölmöilemään.
Comment
-
-
Alkuviikolla Elovainiolla söhräsi aika kohtalokas rähjänen mummo, jonka perässä jouduin valitettavasti ajamaan. Kaukaa jo näki, että kyyrä kyseessä. 50km/h alueella 50-60km/h vauhtini tuntui järkyttävältä ylinopeudelta, kun tuon sain kiinni.
20-30km/h matkamme taittui. Kunnes.
Liikenneympyrästä mummo hieman sai vauhtia ja kiihdytti, mutta aivan yhtäkkiä jarrut lukkoon. Siis kirjaimellisesti lukkojarrutus ja minä Hiacella perässä samat. Kaikki kamat lensi penkiltä jalkatilaan - myös ne kaikki saniteettisilikoni-tuubit, jotka juuri olin ostanut ja kivasti polkimien alla.
Pakko lyödä jo töötti pohjaan ja vedin ohi, mummokin heräsi, mutta ei tainnut edes huomata mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Mikä oli lukkojarrutuksen syy? No se, että jalkakäytävällä oli auto. Destian tms. huoltoauto parkissa ja äijät korjasi jotain tolppaa/maakaapeleita. Tottahan tuossa kohtaa pitää lyödä jarrut lukkoon, tiedä vaikka mitä hirviöitä sieltä niskaan hyökkää.
Jossain vaiheessa ikähaarukkaa olisi parempi ihan oikeasti jäädä jo kotiin ja käyttää julkisia. Kukkahattu-kyyrää pahempi on ainoastaan 90v kukkahattu-kyyrä-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment