Jees, kuten Speedou mainitsi, niin perheestä löytyy kyseinen kulkupeli. Kellenersin lastulla tehoja 335hp/660nm. Tekniikka on kestänyt hyvin(lastulla ajettu noin 50k km.) ja ainoa haittapuoli on laatikon karheus varsinkin kylmänä. Ja kuten todettu, Kellenersiltä saa myös quaifen lukon jolloin koodataan myös luistonesto sen kanssa sopivaksi
Enpä ole, mutta vois kyllä ottaa datat lastulla ja ilman niin näkee eron. Voin myös nappata datat e46 ämmästä niin saa siihenkin verrattua. Lukolla näyttäisi olevan hintaa 2800e Kellenersin sivujen mukaan
Enpä ole, mutta vois kyllä ottaa datat lastulla ja ilman niin näkee eron. Voin myös nappata datat e46 ämmästä niin saa siihenkin verrattua. Lukolla näyttäisi olevan hintaa 2800e Kellenersin sivujen mukaan
jos vaan viitsit se vois olla mielenkiintoista verrattavaa
Jos (kun) suunnittelee jomman kumman ostamista, (painottaen tekniikkaa viritysmielessä) kumpi?
Otetaan huomioon 10 000€ hintaero, eli kun autoihin tehdään seuraavat muutokset:
530D:
Poistetaan katit ja mahdollinen hiukkassuodatin + avarretaan hengitystä muutenkin.
Vaihdetaan 535d:n suuttimet, softataan.
535D:
Poistetaan katit ja mahdollinen hiukkassuodatin + avarretaan hengitystä muutenkin.
Softataan.
Tässä tilanteessa, puollustaako mikään seikka 535D hankintaa, jos haetaan viimeistä tehoa?
530d vakio ahdin riittää sinne about 350hv tehoihin, jonka yli ei käsittääkseni 535d:ään päästä koska suuttimet loppuvat kesken?
Eli onko tässä tilanteessa 535d vain status arvo? (Mielestäni 10 000€ - suuttimien hinta liikaa statuksesta)
Onhan nuo ajolleen hieman erilaisempia,tuo 535d kun vääntää jo tonnista kiitos toisen puhaltimen.
Itse kanssa himoitsen\himoitsin tuota 535d:tä vielä kk sitten, mutta tulin siihen tulokseen että keväällä lähtee dpf mäkeen (korvausputki ollut jo muutaman kuukaauden) ja softa karalalla uskoisin että sitten tämäkin auto saa
hymyn poskille
Kyllä kai tuossa 535d pitäs olla potentiaalia hieman enemmän mutta kohtuu kovia lukujahan näistä yhdellä turbollakin olevista on otettu.
Onkohan noissa muuten laatikot samat ??
yleensä kun lähdetään virittämään niin aihiossa säästetyt eurot maksat triplana myöhemmässä vaiheessa.
remppaat sitten sen 530d laatikon kerran ja toteat ettei kestä ja hommaat sitten sen 535d laatikon+muut rojut siihen ympärille niin se 10k€ tulee hyvin pian vastaan.
vaikka olisi 530d manuaalilla niin olen käsittänyt että kaksoismassa pohjaa/hajoaa aika kevyillä väännön lisäyksillä.
en myöskään antaisi niin paljoa painoarvoa siihen mahdollisesti saavutettavaan huippu hevosvoimamäärään koska se ajamisen ilo ja helppous tulee sieltä alaväännöstä.
Itse kanssa himoitsen\himoitsin tuota 535d:tä vielä kk sitten, mutta tulin siihen tulokseen että keväällä lähtee dpf mäkeen (korvausputki ollut jo muutaman kuukaauden) ja softa karalalla uskoisin että sitten tämäkin auto saa
hymyn poskille
Tuo sama itselläkin suunnitelmissa. Onko sinulla erilliset katti ja DPF vai samassa paketissa? Onko DPF:n poisto näkynyt kulutuksissa tai tuntunut menossa?
Comment