Talveni pääasiassa kitkoilla ajaneena lähtee nyt toinen talvi nastoilla. Auton taas vaihtuessa jossain välissä, niin varmaan kitkat tulee alle myös jossain vaiheessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kitkat vai nastat?
Collapse
X
-
Nastat voisi ruuvailla huomenissa alle.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Jokatalvinen kysymys täällä foorumilla...
Kitkat! Ehdottomasti jos saan valita. Auto pysyy kohtuu järkevänä ajella myös talvella ja pidon puolesta en koskaan ole nähnyt tarpeelliseksi nastoja.
Todellisuus: Nastoilla mennään kun tuli auton mukana uutukaisetE90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Nastat.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Nastat. Joskus aiemmin haaveilin kitkoista hiljaisuuden takia mutta sittemmin e39:n äänieristys teki moisesta haaveesta kokolailla tarpeettoman.
Ainoa asia miksi kitkat vielä ottaisin olisi ajettavuus asfaltilla, mutta nykyisillä kilometrimäärillä ei tuokaan ole riittävä perustelu."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Molemmilla mennään
E39:ssä kitkat, perusteluita asuinpaikkana etelä-suomi ei pysyvää lumipeitettä pääväylillä. 90%:sesti on suolauskalusto ehtinyt tiet suolata aina ennen kuin itse olen tien päällä, autossa luistonesto sekä ajonvakautus.
E34:ssa nastat, perusteluita tuli auton oston yhteydessä. Ei luistonestoa eikä mitään muutakaan ajoa parantavaa ominaisuutta, ellei kitkalukkoperää sellaiseksi lasketa. Vaimokin tällä joutuu välillä ajamaan, ja ajotaito ei samaa tasoa kuin itsellä.
Viime talvena laskeskelin itse tienpäällä ollessani "liukasta" olleen 6 tai 7 päivän aikana, jolloin keli oli ollut liukasta myös nastarenkaille. Ja kyllä, käyn töissä normaalit 220vrk/vuodessa, työ matkaa kertyy n.135km/päivä
Comment
-
-
Nastat tietenkinE39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
nastat on aina nastat!www.kleiner-tuning.fi
BMW e38 740i
BMW e36 320 coupe
BMW e30 320 ralliprokkis
BMW e21 315
ex: e36 325 cabriolet
ex: e36 325 coupe
ex: e36 316i
ex: e30 316
Comment
-
Comment