muutamaa asiaa olen todella ihmetellyt viime aikoina,töissä joudun ajamaan kuorma-autolla (huoltoauto vanha scania, 2kpl nostureita),roikutaan ihan perseessä kiinni,kiva kun pimeällä näkee että jostain ne valot loistaa siellä,mutta minkään näköistä autoa ei näy missään? välillä käydään kurkkaamassa missä se tie ehkä on?? luulisi että paskaa lentää telivetoisen auton perässä niin paljon ettei siellä kukaan pysty ajamaan?? sitten lähdetään yhtäkkiä ohittamaan jollain vitun micralla tai vastaavalla hengettömällä pikku kinnerillä vaikka ei varmasti nähdä yhtään tuleeko kukaan vastaan tai minne tie menee?? syksyllä joutui kerran jarruttelemaan ihan oikeasti ettei tullut ruumiita.
omalla autolla kun olen ajellut pitempiä matkoja olen huomannut sellaista,että jos olen roikkunut jonon hännillä jonkin aikaa ja sitten ajellut jonosta ohi jäädään perään ajamaan pitkät päällä?? viime yönäkin vilkuttelin jarruvaloja ja takasumaria ilman mitään vaikutusta sitten vasta kun tulee auto vastaan vaihdetaan valoja?? joku mulkku tuli vielä perässä pitkillä yli 5km vaikka vastaan tuli autoja?? ja en todellakaan jää jonon eteen munimaan,ja yllättävän usein ajetaan vastaan pitkillä vaihtamatta lyhyille?? onko tämä joku uusi tarttuva tauti?? vai johtuuko kaikki xenoneista mitkä laitoin autoon syksyllä??
omalla autolla kun olen ajellut pitempiä matkoja olen huomannut sellaista,että jos olen roikkunut jonon hännillä jonkin aikaa ja sitten ajellut jonosta ohi jäädään perään ajamaan pitkät päällä?? viime yönäkin vilkuttelin jarruvaloja ja takasumaria ilman mitään vaikutusta sitten vasta kun tulee auto vastaan vaihdetaan valoja?? joku mulkku tuli vielä perässä pitkillä yli 5km vaikka vastaan tuli autoja?? ja en todellakaan jää jonon eteen munimaan,ja yllättävän usein ajetaan vastaan pitkillä vaihtamatta lyhyille?? onko tämä joku uusi tarttuva tauti?? vai johtuuko kaikki xenoneista mitkä laitoin autoon syksyllä??
Comment