Elikkäs olen tässä jo ainakin viikon verran pähkäillyt että kumman takapöntön ostan: Eisenmann vai Supersprint! Joten ajattelinkin kysyä yleistä mielipidettä noista kahdesta vaihtoehdosta. Ja autohan on e36 318is ja jätetään sitten nuo "osta suosiolla kutoskoneellinen" sun muut vastaavanlaiset kommentit kokonaan pois
Jos välttämättä haluan kuunnella kutosen mörinää niin silloin menen vaikka kaupungille kävelylle
Merkeillähän ei ole kuin sata euroa eroa, Eisenmann luonnollisesti se kalliimpi. Ja eisenmann olisi kokonaan rosteria.
Miten muuten noitten Eisenmanien kans, tuleeko niissä mukana kaikki asennukseen tarvittava, vai pelkkä takapönttö. Jossain, "ilmeisesti" tuon saksankielisessä asennusoppaassa näin kuvan jossa oli liitosputki ja kaksi muuta osaa. kuuluvatkohan pakettiin? Mites matka-melu?
Ja tuolla vielä ääninäytteet molemmista:
Itse ehkä kallistun tuon Eisenmanin puolelle

Merkeillähän ei ole kuin sata euroa eroa, Eisenmann luonnollisesti se kalliimpi. Ja eisenmann olisi kokonaan rosteria.
Miten muuten noitten Eisenmanien kans, tuleeko niissä mukana kaikki asennukseen tarvittava, vai pelkkä takapönttö. Jossain, "ilmeisesti" tuon saksankielisessä asennusoppaassa näin kuvan jossa oli liitosputki ja kaksi muuta osaa. kuuluvatkohan pakettiin? Mites matka-melu?
Ja tuolla vielä ääninäytteet molemmista:
Itse ehkä kallistun tuon Eisenmanin puolelle

Comment