Originally posted by tomippa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eisenmann vai Supersprint
Collapse
X
-
Originally posted by JonasG View PostNäihin -98 ja uudemmat niin tarvii olla tuo TUV lappu jos pönttö on vaihdettu. Omassa touringissa meinasi muodostua ongelmaksi kun kyseistä lappua ei ollut näyttää mutta onneksi ukko oli reilu ja sanoi että hyvinhän se siinä istuu ja päästi läpi.
Riippuu paljon myös paikasta, missä leimaa autonsa. Harvoin tommonen todellisuudessa ongelmaksi muodostuu, vaikka takapöntöillä ei olisi TUV -hyväksyntää.
Comment
-
-
Hmm, omassa vanhassa autossa ei ruostunut putki eikä pöntöt, ainoastaan kiinnikkeet ruostuivat. Putken päällä toki jotain shittiä, mutta kun vilautti teräsharjaa niin kirkkaaksi veti.
Onkohan EuroStainless:n pojat nyt sitten säästökuurilla, vai onko nämä nyt niitä kuuluisia netin asioita jotka voi 95% varmuudella pyyhkästä maton alle?
8 vuoden takuu kun umpeutuu niin ainakin mun auto on jo jollain toisella omistajalla
Comment
-
-
-
Empä huomannu kysyä onko tuo Cat Back putkisto yhdellä vai kahdella vaimentajalla.. ja onko edes paljoakaan äänekkäämpi kuin vakioputkisto. Kun netissä on EuroStainlesin omistajasta haastatteluja, missä hän kehuu rosteriputkiston olevan hyvä vaihtoehto alkuperäiselle putkistolle, koska ei ruostupuhki. Jos se kerran on alkuperäiselle vaihtoehto, niin uskoisin että olisi aika hiljainen... :think
Comment
-
-
Mun vanhaan Toyota Corolla G6 vm. -99 kun teetätin tuon niin kysyttiin että saako olla äänekäs vai vakion kuuloinen. No vastasin että äänekäs, mutta ei kimee sirkkeli.
Sitten kysyivät että minkälainen ulostulo tohon mahdollisesti tulis, vastasin että maltilliset 3". Asia oli siis selvä, auto aamulla pihalle, avaimet äijälle ja itse lähdin töihin.
Iltapäivällä sovittuun aikaan kävin noutamassa auton, koeajo piti kuulema suorittaa että asiakas on tyytyväinen, no kävin heittää niin oli kyllä aika mureet mutta samalla pehmeät äänet. Olin tyytyväinen, vaikka remppamies vielä heitti että "äkkiäkös tuon yhedn pöntön tuolta poistais"
Ainut että motarilla otti korvaan kun ajoi 120kmh, 140kmh ei enää niinkään, muuten kivat äänet, no mitä nyt 1.6L koneesta irtoo
Itselleni jäi kyllä hyvä maku tosta paikasta suuhun, kaikki meni kuten halusin.Last edited by Dani; 31-01-2008, 18:20.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostKyllähän vastapaine pitää ollla mutta että V8 hävittää tehoa jos hönkii ilman viimeistä vaimentajaa :thinkEihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
-
Originally posted by BMW View PostEihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostMun vanhaan Toyota Corolla G6 vm. -99 kun teetätin tuon niin kysyttiin että saako olla äänekäs vai vakion kuuloinen. No vastasin että äänekäs, mutta ei kimee sirkkeli.
Sitten kysyivät että minkälainen ulostulo tohon mahdollisesti tulis, vastasin että maltilliset 3". Asia oli siis selvä, auto aamulla pihalle, avaimet äijälle ja itse lähdin töihin.
Iltapäivällä sovittuun aikaan kävin noutamassa auton, koeajo piti kuulema suorittaa että asiakas on tyytyväinen, no kävin heittää niin oli kyllä aika mureet mutta samalla pehmeät äänet. Olin tyytyväinen, vaikka remppamies vielä heitti että "äkkiäkös tuon yhedn pöntön tuolta poistais"
Ainut että motarilla otti korvaan kun ajoi 120kmh, 140kmh ei enää niinkään, muuten kivat äänet, no mitä nyt 1.6L koneesta irtoo
Itselleni jäi kyllä hyvä maku tosta paikasta suuhun, kaikki meni kuten halusin.
Comment
-
Comment