Eipä ole ainakaan mun kohdalla ikinä puuttuneet takavaimentajiin, vaikka ikinä ollutkaan hyväksytyt ja nykysilläkin mökää kyllä tulee.
Ei noissa Race mallisissa mikään ärsyttävä matkamelu ole, kunhan ajaa vain nätisti ilman kengittämättä. Näin ainakin itse kuulleena/kyydissä olleena, jossa Race mallinen eisenmann putkisto.
Näihin -98 ja uudemmat niin tarvii olla tuo TUV lappu jos pönttö on vaihdettu. Omassa touringissa meinasi muodostua ongelmaksi kun kyseistä lappua ei ollut näyttää mutta onneksi ukko oli reilu ja sanoi että hyvinhän se siinä istuu ja päästi läpi.
EuroStainless:ila olisi Cat Back 540i 750€ asennuksineen... Netistä lukenu että ovat alkanee ruostua jo vuoden päästä vaikka ovat rosteria. Vähän epäilyttää toi lafka...
Näihin -98 ja uudemmat niin tarvii olla tuo TUV lappu jos pönttö on vaihdettu. Omassa touringissa meinasi muodostua ongelmaksi kun kyseistä lappua ei ollut näyttää mutta onneksi ukko oli reilu ja sanoi että hyvinhän se siinä istuu ja päästi läpi.
Riippuu paljon myös paikasta, missä leimaa autonsa. Harvoin tommonen todellisuudessa ongelmaksi muodostuu, vaikka takapöntöillä ei olisi TUV -hyväksyntää.
Hmm, omassa vanhassa autossa ei ruostunut putki eikä pöntöt, ainoastaan kiinnikkeet ruostuivat. Putken päällä toki jotain shittiä, mutta kun vilautti teräsharjaa niin kirkkaaksi veti.
Onkohan EuroStainless:n pojat nyt sitten säästökuurilla, vai onko nämä nyt niitä kuuluisia netin asioita jotka voi 95% varmuudella pyyhkästä maton alle?
8 vuoden takuu kun umpeutuu niin ainakin mun auto on jo jollain toisella omistajalla
Riippuu paljon myös paikasta, missä leimaa autonsa. Harvoin tommonen todellisuudessa ongelmaksi muodostuu, vaikka takapöntöillä ei olisi TUV -hyväksyntää.
Empä huomannu kysyä onko tuo Cat Back putkisto yhdellä vai kahdella vaimentajalla.. ja onko edes paljoakaan äänekkäämpi kuin vakioputkisto. Kun netissä on EuroStainlesin omistajasta haastatteluja, missä hän kehuu rosteriputkiston olevan hyvä vaihtoehto alkuperäiselle putkistolle, koska ei ruostupuhki. Jos se kerran on alkuperäiselle vaihtoehto, niin uskoisin että olisi aika hiljainen... :think
Mun vanhaan Toyota Corolla G6 vm. -99 kun teetätin tuon niin kysyttiin että saako olla äänekäs vai vakion kuuloinen. No vastasin että äänekäs, mutta ei kimee sirkkeli.
Sitten kysyivät että minkälainen ulostulo tohon mahdollisesti tulis, vastasin että maltilliset 3". Asia oli siis selvä, auto aamulla pihalle, avaimet äijälle ja itse lähdin töihin.
Iltapäivällä sovittuun aikaan kävin noutamassa auton, koeajo piti kuulema suorittaa että asiakas on tyytyväinen, no kävin heittää niin oli kyllä aika mureet mutta samalla pehmeät äänet. Olin tyytyväinen, vaikka remppamies vielä heitti että "äkkiäkös tuon yhedn pöntön tuolta poistais"
Ainut että motarilla otti korvaan kun ajoi 120kmh, 140kmh ei enää niinkään, muuten kivat äänet, no mitä nyt 1.6L koneesta irtoo
Itselleni jäi kyllä hyvä maku tosta paikasta suuhun, kaikki meni kuten halusin.
Mufflers cancel out most of an engine's noise. Find out how mufflers cancel sound waves, why engines are so loud, and look inside a muffler to learn about backpressure.
Mun vanhaan Toyota Corolla G6 vm. -99 kun teetätin tuon niin kysyttiin että saako olla äänekäs vai vakion kuuloinen. No vastasin että äänekäs, mutta ei kimee sirkkeli.
Sitten kysyivät että minkälainen ulostulo tohon mahdollisesti tulis, vastasin että maltilliset 3". Asia oli siis selvä, auto aamulla pihalle, avaimet äijälle ja itse lähdin töihin.
Iltapäivällä sovittuun aikaan kävin noutamassa auton, koeajo piti kuulema suorittaa että asiakas on tyytyväinen, no kävin heittää niin oli kyllä aika mureet mutta samalla pehmeät äänet. Olin tyytyväinen, vaikka remppamies vielä heitti että "äkkiäkös tuon yhedn pöntön tuolta poistais"
Ainut että motarilla otti korvaan kun ajoi 120kmh, 140kmh ei enää niinkään, muuten kivat äänet, no mitä nyt 1.6L koneesta irtoo
Itselleni jäi kyllä hyvä maku tosta paikasta suuhun, kaikki meni kuten halusin.
joo kaupunki pyörittelyssä ei ääntä yleensä ole liikaa mutta tollanen pidemmän siivun heittäminen saattaa olla tuskainen kokemus jos liian äänekäs putkisto. En itse halua että joutuu korvatulppia käyttää moottoritiellä ns. edustusautossa. Eli kultaista keskitietä pitäisi käyttää äänekkyyttä hakiessa kun itse tuota putkistoa laitatan.
Comment