Eipä tuolta selvinnyt edes onko tuo nyt sitten RACEE vai pelkkä sport... Jos upottaa rengas setin verran yhteen vaimentajaan niin kyllä sieltä ääntä pitää sitten saadakin.
Nuo väliputket on edullisia verrattuna noihin äänenvaimentimiin... Super Sprintinkin väliputket on kalliimpia, tosin vaimentimet edukkaampia.
Eipä tuolta selvinnyt edes onko tuo nyt sitten RACEE vai pelkkä sport... Jos upottaa rengas setin verran yhteen vaimentajaan niin kyllä sieltä ääntä pitää sitten saadakin.
Nuo väliputket on edullisia verrattuna noihin äänenvaimentimiin... Super Sprintinkin väliputket on kalliimpia, tosin vaimentimet edukkaampia.
Jokainen rööri on valittavissa joko Sporttina tai Racena. Hinta ilmeisesti sama. Näin olen käsittänyt. Mikä siinä Racessa pelottaa?
Jokainen rööri on valittavissa joko Sporttina tai Racena. Hinta ilmeisesti sama. Näin olen käsittänyt. Mikä siinä Racessa pelottaa?
Juurikin tarkoitin että varmaan Race pitäisi olla jos noin kalliin vaimentimen ostaisi... samantein myös tuolla väliputkella jos sellaista olisi V8:siin niin olisi Cat-Back eikä pelkkä pörinä pönttö.
Juurikin tarkoitin että varmaan Race pitäisi olla jos noin kalliin vaimentimen ostaisi... samantein myös tuolla väliputkella jos sellaista olisi V8:siin niin olisi Cat-Back eikä pelkkä pörinä pönttö.
TUOSSA oikea paikka kysyä asiasta. Eiköhän vastaus tule varsin pian
Mulle voi laittaa privaa, jos löytyy todellista kiinnostusta Eisenmannin putkille.
Jos kiinnostuneita on useampia, voisin alkaa järjestämään kimppatilausta. Selvitän minkälaisella tarjouksella putkia saa ja mistä. Kun hinnat ja toimitusajat on tiedossa, teen asiasta oman threadin missä asiaa käsitellään tarkemmin ja voi halutessaan tehdä tilauksensa.
Kyllä kyllä ja muista laittaa ääninäytettä heti foorumille, jospa siitä muutki vajaakoneisten omistajat sais hieman kipinää ps. toivottavasti on paremmat äänet ku sergeissä
Joo no eiköhän tuossa ole vähän sivistyneemmät äänet ku zergeissä
Ja nyt aletaan tekemään kimppatilausta ku minä olen kerenny jo yksin tilata kalliilla No ei täällä mitään köyhiä olla, eihän? Voih..
Minkä kokosella ulostulojen halkasijalla on porukka näitä eisenmannin takavaimentimia ostanu jos ootte tollasella 2x ulostulo ostanu ku niitä on 2x70mm, 2x76mm ja 2x83mm ??
Minkä kokosella ulostulojen halkasijalla on porukka näitä eisenmannin takavaimentimia ostanu jos ootte tollasella 2x ulostulo ostanu ku niitä on 2x70mm, 2x76mm ja 2x83mm ??
Tulee Race pömpeli ja putki pakosarjalle saakka, 2x76mm ulostuloilla...
Last edited by Camo; 05-02-2008, 22:02.
Reason: Nus nus Hammu...
E36:een saa ovaalilla ulostulolla ja sillä ottaisin itse
Comment