Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eisenmann vai Supersprint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jampsu87
    BTCF Member
    • Oct 2007
    • 1335
    • Rovaniemi

    #91
    No niin, tänään tuli sit toi eisenmanin takavaimennin ja huomenna asennututan paikoilleen Hyvin meni kaupat vaikka aluksi vähän hirvittikin maksaa noin iso summa ennakkoon, toimituskin hoitui kahdessa viikossa luvatun 4 sijaan

    Kovasti polttelee jo..
    E91 lci 330xd.

    Comment

    • Jampsu87
      BTCF Member
      • Oct 2007
      • 1335
      • Rovaniemi

      #92
      No nyt se on sitten paikoillaan pitkän odotuksen jälkeen

      Näissäkin näköjään pätee lause "rahalla saa". Kyllä tuohon vaimentajaan näköjään kannatti sijoittaa pari satkua enemmän.

      Äänet on tosi matalat ja kumeat (ei ihan heti uskoisi neloskoneeksi). Ekalla startilla tuntu että nyt tuli aivan liian kovat äänet mutta jo toisella lenkillä huomasi että eihän ne voisi enää paremmat olla. Äänet on juuri niinkuin pitääkin: kun kaasua ruvetaan tosissaan polkemaan maapallo hajoaa ja matka-ajo nopeudella sopivalla kaasulla ei kuulu yhtään mitään.

      Auton olemus muuttui kyllä aivan täysin. Joten en voi kyllä kuin suositella muillekkin tuota Eisenmania

      Ps. Hepojakin tuli ainaki +50 lisää
      E91 lci 330xd.

      Comment

      • Bemu500
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 2992
        • INvaLA

        #93
        Originally posted by Jampsu87 View Post
        No nyt se on sitten paikoillaan pitkän odotuksen jälkeen

        Näissäkin näköjään pätee lause "rahalla saa". Kyllä tuohon vaimentajaan näköjään kannatti sijoittaa pari satkua enemmän.

        Äänet on tosi matalat ja kumeat (ei ihan heti uskoisi neloskoneeksi). Ekalla startilla tuntu että nyt tuli aivan liian kovat äänet mutta jo toisella lenkillä huomasi että eihän ne voisi enää paremmat olla. Äänet on juuri niinkuin pitääkin: kun kaasua ruvetaan tosissaan polkemaan maapallo hajoaa ja matka-ajo nopeudella sopivalla kaasulla ei kuulu yhtään mitään.

        Auton olemus muuttui kyllä aivan täysin. Joten en voi kyllä kuin suositella muillekkin tuota Eisenmania

        Ps. Hepojakin tuli ainaki +50 lisää

        Laitahan ääniä esim videon muodossa muillekki
        -Official member of BTCF-Sauna team-


        e91 325i -06

        Comment

        • Jampsu87
          BTCF Member
          • Oct 2007
          • 1335
          • Rovaniemi

          #94
          Ei ole mitään muuta kuin puhelin millä äänittää ja sillä nyt ei saa minkäänlaista julkaisukelpoista matskua aikaan
          E91 lci 330xd.

          Comment

          • bmw318is
            Bimmer Rookie
            • Feb 2004
            • 135

            #95
            Jep melkosen kalliita nuo on..itsekin laitoin 328i:iin eisenmann sport takavaimentimen, mutta äänet ei kyllä paljoa muuttunut..race olis pitänyt ostaa. Vois koittaa ottaa sen takapöntöstä seuraavan vaimentajan pois josko sitte muuttuis vähän paremmaksi =)
            328i e46

            Comment

            • Remotion
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 15221
              • Ajamisen Iloa

              #96
              Originally posted by leppala View Post
              Kenelläkään faktaa käykö tuo ylläoleva 328:n putki "evo" M3:n?
              100% varmuudella ei käy.

              kts vaikka valmistajan sivulta kuvia putkistoista.

              Vega, tiedätkö menisikö tuo 328 catback suosiolla Z3 2.8:n alle?
              Z3 coupé individual

              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

              Comment

              • -Peltsi-
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2008
                • 208
                • Pori

                #97
                Kysyn ny ihan varmuudeks että tää pelkkä eisenmannin pönttöhän ei vaikuta mitenkään katsastukseen? Perkele tässä pian 4viikkoo odotettu pönttöä, viimeviikolla tuli viestii et pönttö olis valmis ja pian lähdössä suomees

                Comment

                • Jampsu87
                  BTCF Member
                  • Oct 2007
                  • 1335
                  • Rovaniemi

                  #98
                  Kyllähän se sen verran vaikuttaa että Race-malli ei ole Tuv-hyväksytty.
                  Sport on. Periaatteessa jos sattuu vittumainen katsastaja ei mene racella läpi.

                  Mulla ei mennyt toimituksessa kuin 2vk ja päivä niin pönttö oli jo perillä
                  E91 lci 330xd.

                  Comment

                  • habaracing
                    BTCF Member
                    • Dec 2002
                    • 1043
                    • Vantaa

                    #99
                    Ämmäläisessä ollut vuoden päivät supersprint kiinni, eikä ole ollut syytä valittaa, joten suosittelen Mutta ei varmasti yhtään hullumpia nuo eisenmannin putketkaan..
                    EX Bimmers: e30 318, e30 316i, e36 325i coupe,
                    e30 325i Touring, e30 316i bavaria, e30 316i, e30 318i, e30 320i, e34 520i, e36 M3, e36 325i Xtreme, e36 325i "xtreme"/jäärata, e91 325d, f31 320d msport

                    https://www.facebook.com/carbonracingteam/

                    Comment

                    • Vega_
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2003
                      • 888
                      • Kokkola

                      Originally posted by _emotio_ View Post
                      100% varmuudella ei käy.

                      kts vaikka valmistajan sivulta kuvia putkistoista.

                      Vega, tiedätkö menisikö tuo 328 catback suosiolla Z3 2.8:n alle?
                      Ainakin kun realoemista katto, niin ei tuo m3:sen putki ny niiiin erilaiselta näyttäny? *puusilmä*

                      En kyllä osaa sanoa sopisko z3:seen..? Tuohan on periaatteessa identtinen 328:n putken kans ku menee ihan heittämällä kiinni,samoihin kiinnikkeisiin ja on saman mallinen ku vakiovaimennin.

                      Comment

                      • Antti O
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6935
                        • N/A

                        Itselläkin kovin ollut mielessä tuo eisenmannin hankinta, tuntuu vaan käsittämättömältä maksaa 600euroa takavaimentajasta jonka äänimailmasta ei ole vielä sen parempia kokemuksia.
                        Tilasin englannista harrasteautoon Mongooselta täydellisen rosteriputkiston 190£ hintaan mikä tulee turbolta taakse asti yhdellä vaimentajalla.
                        Siis 190£ mikä lienee alle 300euroa, puolet eisenmannin yhden vaimentajan hinnasta!

                        Sitten asiaa vielä jarruttaa sekin että olen kuullut että tolla vaimentajalla äänet ovat niin kovat että maantieajo alkaa olla rasittavaa ja raikuu koko kylä vaikka ajaa normaalisti, ei kiitos - se ikä on mennyt ohitse.
                        Tuo m52b28 pitää ihan kivaa ääntä tolla vakiovaimentajallakin kun on molemmat ulostulot takanta auki, mutta saisi kierrättäessä hieman kovemmin laulaa.

                        Joten jos jollain on kokemuksia tästä 328i coupesta 2x70mm ulostuloilla ja nimenomaan ainut muutos takavaimentajan vaihto vakiosta eisenmanniin niin tänne saapi kertoa, ja mahdollisesti olen mukana JOS kimppatilausta ollaan järjestämässä vielä

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15221
                          • Ajamisen Iloa

                          remus ois satasen halvempi, enkä usko että huonompikaan
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • 10+
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 2084
                            • Nivala

                            Itse valitsisin Supersprintin. M5 laitoin Supersprintin X-Pipen ja äänet muuttu tosi kivoiksi, sitten kun antoi kunnolla kenkää niin ääni oli räväkkä. Ei mitkään amismurinat ja tyhjäkäynti oli normaalin kuulonen.
                            E39 M5 -00

                            Ex E60 530Da M-Sport -04
                            Ex E39 M5 -00
                            Ex E39 M5 -00 Individual
                            Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
                            Ex E36 3.0 M3 -93
                            Ex E36 2.5 Cabrio -94
                            Ex E36 3.2 M3 -97
                            Ex E36 2.5 Coupe -93

                            Comment

                            • Janza182
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 4987
                              • 013

                              Nyt on Eiskan race paikallaan. Ei vielä 15km ajon jälkee osaa sanoa mitään mut viddu että on repivät äänet! 100 pystyy ajaa ilman tulppia huoletta. tasakaasulla sen kovempi ääni oikeestaan kun vakiollakaan. mutkun tennarii tarjoo niin repivää PRÄÄÄÄÄÄMMMMM !!!

                              Comment

                              • Dani
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2007
                                • 3847
                                • Espoo

                                Siis tuliko se pönttö tohon tsetaan?
                                sigpic
                                Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎