Originally posted by PP440
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Manuaalivaihteinen topasblau 530i Touring M-sport (tehtaan). Ajettu 158tkm, aukoton historia, 2. omistaja myy omistettuaan vuodesta 2004, navit, hifit, nahat sun muut heebelit löytyy. Oisko toi vähän niinku emännälle joululahja?
-
Originally posted by jussi_r View PostTulikin jo eilen sovittua kaupat vähänajetusta M-sportista Tukholmassa. Välipäivinä hakemaan. Lennoista maksoin 70 eur ja laivalippu seuraavaksi aamuseiskaksi Turkuun 110 eur. Optimointikysymys - Helsingin paatit lähtee niin aikaisin Stockiksesta, että nyt on mentävä Turun kautta.:think
Olipa siis minunkin aika ja vaiva halpaa tai kallista, niin tuossa ei joudu edes oikeastaan töistä luistamaan.
Hyvä et soiva peli löyty!
Saako udella et onko 530i vai 540 ? Touring ilmeisesti..
Leave a comment:
-
Tattista.Originally posted by 174000 View PostOnnea auton löytämisestä! Tuliko hyvillä varusteilla ja millä km-lukemalla?
223 000 tuli mittariin, mikään ei viittaa siihen etteikö pitäis paikkaansa.
Varusteita ei mahdottomasti ole, kaikki M-Sport heebelit tietenkin. Mä en oikein tiedä mitä noissa on vakiona mutta mun "must" varusteista ei oikeastaan puutu kuin sähköpenkit muistilla. Mutta kaikkea ei voi saada...
Leave a comment:
-
Tulikin jo eilen sovittua kaupat vähänajetusta M-sportista Tukholmassa. Välipäivinä hakemaan. Lennoista maksoin 70 eur ja laivalippu seuraavaksi aamuseiskaksi Turkuun 110 eur. Optimointikysymys - Helsingin paatit lähtee niin aikaisin Stockiksesta, että nyt on mentävä Turun kautta.:thinkOriginally posted by MMF View PostToi ruotsista hakeminenhan on esim. etelä-suomessa asuvalle jopa helpompaa kuin esim. pohjois-suomesta ostaminen. Lennot on halpoja ja laivalippuja saa käytännössä ilmaiseksi kun vähän kyselee tuttavapiiristä lahjakortteja. Ja jos ei jaksa porauslautoilla seilata selvinpäin niin käppelskär-naantali on loistava vaihtoehto, lähtee iltamyöhään ja on suomessa aamuvarhaisella.
Eilisen hakureissun kustannukset oli 300€ lennot (kallis äkkilähtö, kaksi lentoa) + puolitoista tankkia dieseliä. Kuluja tulee vielä katsastuksesta ja veroista mutta silti ollaan vielä n.2000€ halvimmasta vastaavasta (jonka myyjä ei vaivautunut tarjouksiini edes vastaamaan).
Olipa siis minunkin aika ja vaiva halpaa tai kallista, niin tuossa ei joudu edes oikeastaan töistä luistamaan.
Leave a comment:
-
Toivoa sopii että vastaa kanssa loppupeleissä odotuksia.Originally posted by MMF View PostVaikeaa oli hyvän ja järkevästi hinnoitellun löytäminen ja niinhän se taas meni ulkomailta hakemiseksi. 22h reissussa ja 1100km ajamista mutta nyt on -03 530da M-Sport touring pihassa. Voi pojat että on hyvä auto!
Verrattuna tähän, nettiauton pyynneissä on ainakin 2000e liikaa.
Itelläkin melkein, mutta "kohtuuhintasen" ei siis mikää nettiauton halvin suomipommi, osoittautui kuitenkin suht kalliiksi sitte, osaa osan perään saa uusia.
tainnu mennä erinäisiin palikoihin toimintatonni rahaa, jos suomalainen kiskuri on vaikka jo nämä osat uusinu omaan miinaansa, hinta VOI selittyä sillä, mutta takeitahan sillä ei ole, ettäkö kumpikaan ois yhtään "huolletumpi". Iso osa tottakai selittyy sillä ku muualla on niin paljo halvempaa ostaa auto ku täällä.
Kestäähän nuo... Ja perusmoottori varsinkin kestää, kaikkee pientä saa siitä ympäriltä uusiaOriginally posted by Bmw Master View PostOsalla on ajettu -400tkm, saattaa siis tuurilla kestää? Lähteekö tuollainen tupaöljy vekotin pakkasella käyntiin?
Lähtee käyntiin, hyvä akku ja ehjät hehkut niin ei ongelmaa. Huono akku jos on, niin passaa olla risat hehkut, ettei mee hirveesti virtaa hehkutukseen, sitte vaan sahataan käyntiin, tosin esilämmitys kannattaa olla...
Tulipas taas joutavaa lätinää...
Last edited by Bmw Dreamer; 19-12-2011, 02:04.
Leave a comment:
-
Toi ruotsista hakeminenhan on esim. etelä-suomessa asuvalle jopa helpompaa kuin esim. pohjois-suomesta ostaminen. Lennot on halpoja ja laivalippuja saa käytännössä ilmaiseksi kun vähän kyselee tuttavapiiristä lahjakortteja. Ja jos ei jaksa porauslautoilla seilata selvinpäin niin käppelskär-naantali on loistava vaihtoehto, lähtee iltamyöhään ja on suomessa aamuvarhaisella.Originally posted by jussi_r View PostSama homma mulla edessä E39 530i/540i M-sport Touringin kanssa. Mä olisin valmis maksamaan Suomen autoista ihan käyvän hinnan, mutta pari tonnia tuntuu olevan melkein kaikilla rakoa siihen, että hakee itse vaikka Ruotsista. Ynnäilin että Hki-Vantaalta kun lähtee iltapäivällä, niin seuraavana aamuna on kotona, eikä ajamistakaan tule edes sataa kilsaa. Vaivaa paljon vähemmän kuin kotimaassa edes naapuriläänistä noutaessa.
En siis syytä ketään suomalaista myyjää kiskuriksi, eihän se ole hullu joka pyytää, ja useinhan niille pitkillekin hintapyynnöille löytyy lopulta jostain se maksaja. Onnea vaan joillekin tämänkin lukeville E39-myyjille autonsa myyntiin!
Mäkin olisin ihan mielellään ostanut suomesta, olisi säästynyt aikaa ja vaivaa, mutta mun pennoset käteisenä ei kelvannut. Mun aika ja vaiva ei ole niin kallista että olisi kannattanut maksaa sen mitä nettiautossa vastaavista pyydettiin.
Eilisen hakureissun kustannukset oli 300€ lennot (kallis äkkilähtö, kaksi lentoa) + puolitoista tankkia dieseliä. Kuluja tulee vielä katsastuksesta ja veroista mutta silti ollaan vielä n.2000€ halvimmasta vastaavasta (jonka myyjä ei vaivautunut tarjouksiini edes vastaamaan).
Ja olihan toi hakureissu taas yks kokemus. Lentäen ruotsin lappiin ja ajaen 1100km kotiin Sipooseen. Tuli autokin testattua sitten kunnolla.
Leave a comment:
-
Sama homma mulla edessä E39 530i/540i M-sport Touringin kanssa. Mä olisin valmis maksamaan Suomen autoista ihan käyvän hinnan, mutta pari tonnia tuntuu olevan melkein kaikilla rakoa siihen, että hakee itse vaikka Ruotsista. Ynnäilin että Hki-Vantaalta kun lähtee iltapäivällä, niin seuraavana aamuna on kotona, eikä ajamistakaan tule edes sataa kilsaa. Vaivaa paljon vähemmän kuin kotimaassa edes naapuriläänistä noutaessa.Originally posted by MMF View PostVaikeaa oli hyvän ja järkevästi hinnoitellun löytäminen ja niinhän se taas meni ulkomailta hakemiseksi. 22h reissussa ja 1100km ajamista mutta nyt on -03 530da M-Sport touring pihassa. Voi pojat että on hyvä auto!
En siis syytä ketään suomalaista myyjää kiskuriksi, eihän se ole hullu joka pyytää, ja useinhan niille pitkillekin hintapyynnöille löytyy lopulta jostain se maksaja. Onnea vaan joillekin tämänkin lukeville E39-myyjille autonsa myyntiin!
Leave a comment:
-
Vaikeaa oli hyvän ja järkevästi hinnoitellun löytäminen ja niinhän se taas meni ulkomailta hakemiseksi. 22h reissussa ja 1100km ajamista mutta nyt on -03 530da M-Sport touring pihassa. Voi pojat että on hyvä auto!
Leave a comment:
-
Ei meinaa millään löytyä sopivaa e39 touringia. Olen jo alkanut harkitsemaan dieseliä, niitä kun näyttää olevan enemmän tarjolla. Onko liian iso riski ostaa tuollainen diesel? Ostaakko hyvä ja kallis, vai halvin mahdollinen jonka voi hajotessaan työntää ladon taakse ja ostaa toisen samanmoisen? Osalla on ajettu -400tkm, saattaa siis tuurilla kestää? Lähteekö tuollainen tupaöljy vekotin pakkasella käyntiin?
Leave a comment:
-
Noo ota sää eka, mä otan sen tokan hyvän. Ei oo nii kiirus.Originally posted by MMF View PostMä kans jahkailin, tökki väri ja m-sport puskurien puuttuminen. Ei ehkä tarttis olla näin kranttu kun tämmösellä budjetilla liikkeellä.
Ollaan siis samoilla apajilla!

En tiiä sitten, jos ottas tollasen halvimman, jäis rahaa sitten muuhunkin.:think
Leave a comment:
-
Mä kans jahkailin, tökki väri ja m-sport puskurien puuttuminen. Ei ehkä tarttis olla näin kranttu kun tämmösellä budjetilla liikkeellä.Originally posted by 174000 View PostEi oo, huomasin ton ite liian myöhään.
Sais toki olla M-sport myös ulkoisesti, mutta vaikutti muuten passelilta tuo että oishan nuinkin menny.
Ollaan siis samoilla apajilla!
Leave a comment:
-
Joo, se on ainoa. Sullekko varattu?Originally posted by 174000 View PostJoo, kyllähän kympillä pitäis jo alkaa saada. Yksi asiallisesti hinnoiteltu tuolla taitaa olla nyt varattuna.
Mulla on vähän keskustelua kehissä ruotsin suuntaan mutta ei vaan jaksais eikä ehtisi lähteä. Ja tässä hintaluokassa ei kannata kenellekkään hakemisesta maksaakaan.
Pitänee joku satasen ruoska ostella ja odotella sopivaa...
Leave a comment:
-
Joo, kyllähän kympillä pitäis jo alkaa saada. Yksi asiallisesti hinnoiteltu tuolla taitaa olla nyt varattuna.Originally posted by MMF View PostNiinpä, toi on mun mielestä ihan passeli hinta. Tohon kun vielä vähän lisää varusteita niin reilusti alle kympin kuitenkin sais jäädä.
Tuohon hintaan et mitään vastaavaa nettiautosta saa. Mulla ei vaan pokka riitä noihin 11k€ autoihin tarjota 9k€. Ja sitten kun siellä joskus on valmiiksi hyvin hinnoiteltu auto niin se menee sen samantien.
Leave a comment:
Leave a comment: