Tuli löydettyä Blocketista varsin mieluinen auto porukoille. No siitä sitten sähköpostia ruotsiksi myyjälle että kiinnostaisi auto, voisko kertoa lisää ja saisko muutaman lisäkuvan. Ei kuulu mitään vastausta. Ajattelin että laitan uudestaan viestin kun en ollu varma tuliko hätäpäissään heitettyä oikea sähköposti osote siihen. No sitten tulee vastaus, että auto löytyy ja on uutta vastaavassa kunnossa. Jos haluan exportata auton Suomeen, niin pitäisi olla Ruotsissa joku sukulainen tai kaveri kenen kautta auto pitäisi käyttää. Kysyin sitten, että miksikäs tämmönen järjestely. No ei halua mitään sotkuja rekisterikilpien jne. kanssa. Laitoin asiallisen vastauksen, että jos tulen hakemaan sen, niin voidaan ottaa ne kilvet irti ja tuon omat mukana ja kerroin normaaleista kaupankäyntitoimenpiteistä, miten auto vaihtaa omistajaa ja saa auton pois Ruotsin rekisteristä. Noh, taas ei ole kuulunut mitään vastausta tältä myyjältä. Käy pikku hiljaa sapettamaan tällänen kaupankäynti. Mikä tästä tekee näin sietämättömän vaikeeta?
Vähän sama ku haluaisi tilata tavaraa Saksasta, niin myyjä ei suostu lähettämään tavaraa Suomeen. Eihän se ole yhtään sen vaikeampaa roudata sama paketti samaan kuljetusliikkeeseen ja kirjata paketin kanteet Finland. Kuljetus voi tietty maksaa enempi, mutta ostajahan maksaa kulut.
E46 328 ollut lähinnä etsinnässä ja tuntuupa vaikealta löytää 200 000km ajettuna ja hyvin varustettuna n. 10 000e budjettiin Myös isompilohkoset E39 ja E38 ollut mietinnässä, mutta niissäkin tarjonta aika nihkeä nettiautossa :think
Kannattaa varmaan lisätä valikoimaan 325 ja 330, kun ovat uudemmalla koneella ja tehty 2002->
E46 328 ollut lähinnä etsinnässä ja tuntuupa vaikealta löytää 200 000km ajettuna ja hyvin varustettuna n. 10 000e budjettiin Myös isompilohkoset E39 ja E38 ollut mietinnässä, mutta niissäkin tarjonta aika nihkeä nettiautossa :think
Mun mielestä tää on oikeastaan ainoa potentiaalinen, nimittäin tätähän myytiin syksyllä hintaan 7500 € (muistaakseni!), joka on mun mielestä jo aivan asiallinen hinta OLETTAEN että auto on kunnossa.
Kyllä 7500 on asiallinen hinta tuosta kuvien perusteella. Sehän riippuu millä kriteereillä autoa etsii. Mulle on sama vaikka olis peltivanteilla kunhan on 328 manuaali, sporttinahoilla ja tekniikaltaan ajettavassa kunnossa.
Kattelin syksyllä kans noita mutta tuntui olevan aivan samat hinnat suomessa.
Näyttäs olevan suomen ulkopuolella aikapaljon tarjolla noita ja 4000€+kulut ja verot saa jo aika valita mieluisen.
En oo itse ulkomaiden markkinoita edes katsonut, jos avon osto tapahtuu tänä vuonna niin yritän just ettiä sitten syksyllä katella :think
Mun mielestä tää on oikeastaan ainoa potentiaalinen, nimittäin tätähän myytiin syksyllä hintaan 7500 € (muistaakseni!), joka on mun mielestä jo aivan asiallinen hinta OLETTAEN että auto on kunnossa.
Niinhä se on, syksyllä kannattaa nämä ostokset tehdä
Kattelin syksyllä kans noita mutta tuntui olevan aivan samat hinnat suomessa.
Näyttäs olevan suomen ulkopuolella aikapaljon tarjolla noita ja 4000€+kulut ja verot saa jo aika valita mieluisen.
Juuri tämän takia menen aina autokaupoille rahat taskussa. Miettimiset on mietitty jo etukäteen. Nimimerkillä itsekin aikanaan useamman hyvän auton missannut, kun en ostanut siltä seisomalta.
Tämä totta.. Ja tässä vielä ihteeni harmittaa kun ei ois tuota rahapuoltakaan oikeestaan tarvinnu ku ois vaan iskeny nimen paperiin.. Mutta kun ei tyhmänä saanu aikaseks.. Nooh, kyllä niitä hyviä pelejä vielä tulee vastaa ennen kesää
Meni taas vaikeeks ku en tajunnu lyödä kauppoja kiinni.. Kävin tuossa vähän maanantaina pyörimässä kaupassa autojen välissä ja sieltä sitte silmään iski 07 E91 M-sportti 330d, väriltään musta ja mukavasti madallettu ym.. Siinä sitten pukumiehen kanssa piettiin paperisotaa ja keskustelua ja ois loppujenlopuks menny aikalailla päikseen tuon käyttis ST:n kanssa.. Nooh minä kun tyhmänä menin sanomaa että täytyy vielä fundeerata että en varaa vielä ku en tienny notta haluisko sitä nyt toukan ottaa käyttikseks.. Nooh menin kuitenki tänään aamulla elämäntunnossa bemarikaupoille ni eikös se ollu jo varattu ja myyty.. Toisaalta iha ymmärrettävää kun oli niinki hyvä peli... Seuraavan kerran lyön kyllä kaupat kiinni välittömästi jos helmi löytyy..
Juuri tämän takia menen aina autokaupoille rahat taskussa. Miettimiset on mietitty jo etukäteen. Nimimerkillä itsekin aikanaan useamman hyvän auton missannut, kun en ostanut siltä seisomalta.
Leave a comment: