Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• TorQuel
    replied
    Meni taas vaikeeks ku en tajunnu lyödä kauppoja kiinni.. Kävin tuossa vähän maanantaina pyörimässä kaupassa autojen välissä ja sieltä sitte silmään iski 07 E91 M-sportti 330d, väriltään musta ja mukavasti madallettu ym.. Siinä sitten pukumiehen kanssa piettiin paperisotaa ja keskustelua ja ois loppujenlopuks menny aikalailla päikseen tuon käyttis ST:n kanssa.. Nooh minä kun tyhmänä menin sanomaa että täytyy vielä fundeerata että en varaa vielä ku en tienny notta haluisko sitä nyt toukan ottaa käyttikseks.. Nooh menin kuitenki tänään aamulla elämäntunnossa bemarikaupoille ni eikös se ollu jo varattu ja myyty.. Toisaalta iha ymmärrettävää kun oli niinki hyvä peli... Seuraavan kerran lyön kyllä kaupat kiinni välittömästi jos helmi löytyy..

Leave a comment:

• nappe74
    replied
    Meinas mennä vaikeaks bemun osto kun oli liian tiukat kriteerit... sitten kun pyöräytti ne kriteerit ihan "nurinpäin" niin nopeasti se mieleinen pirssi pihaan sitten saatiinkin !!
    Järkevyys voitti tällä kertaa...

Leave a comment:

• Kia
    replied
    Autonvaihtokuume iskenyt myös täällä. Pitäisi vaan omasta autosta päästä eroon ja löytää joku hyvä e92 325 tilalle :think

Leave a comment:

• 599gtb
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Just yks päivä kanssa selailin blockettia. On vaan valitettavasti tuo kruunu vahvistunut aika lailla euroon nähden mitä vielä joku vuosi sitten oli...
    jep harmi (kruunu )

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Originally posted by 599gtb View Post
    bmw e46 etsimässä onko paljon vikoja :think
    näyttävät olevan Ruotsissa aika edullisia. http://www.blocket.se/halland/Bmw_32....htm?ca=11&w=3
    Just yks päivä kanssa selailin blockettia. On vaan valitettavasti tuo kruunu vahvistunut aika lailla euroon nähden mitä vielä joku vuosi sitten oli...

Leave a comment:

• ka00z
    replied
    jos saa kysyä miksi ei :think
    Tekee mieli avoa tai paremmin palvelevaa (lue: isompaa) perheenkiikutinta. Kolmeysi farkkuna tai kolmekasi toimii siinä paremmin.

Leave a comment:

• 599gtb
    replied
    Originally posted by ka00z View Post
    (Neljäkutonen ei ollut mun juttu), joten aion siitä kyllä tässä piakkoin luopua.
    jos saa kysyä miksi ei :think

Leave a comment:

• ka00z
    replied
    mistä itse ostit (suomesta vai :think) E46 Cosmosschwarz :think
    Hampurista, mutta siis pointti oli että kyttää rauhassa hyviä. Niitä kyllä on Ruotsissa ja Saksassa
    Neljäkutonen ei ollut mun juttu, joten aion siitä kyllä tässä piakkoin luopua.

Leave a comment:

• 599gtb
    replied
    Ei noita valmiiks rokattuja ja ruosteisia mun mielestä kannata lähteä kauempaa hakemaan
    mistä itse ostit (suomesta vai :think) E46 Cosmosschwarz :think

Leave a comment:

• ka00z
    replied
    Paitsi ovat kalliimpia
    Ei noita valmiiks rokattuja ja ruosteisia mun mielestä kannata lähteä kauempaa hakemaan

Leave a comment:

• 599gtb
    replied
    Kyllä halpoja paskoja saa Suomestakin
    Paitsi ovat kalliimpia

Leave a comment:

• ka00z
    replied
    näyttävät olevan Ruotsissa aika edullisia. http://www.blocket.se/halland/Bmw_32....htm?ca=11&w=3
    Kyllä halpoja paskoja saa Suomestakin

Leave a comment:

• 599gtb
    replied

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by ttw View Post
    Kuulostaa reilulta diililtä .

Varmaan sais Saksasta tohon rahaan komeen E65/E66:sen ja vielä peltikilpien väliinkin.
    Mulla oli kyllä mielessä -80 luvun auto

Leave a comment:

• nappe74
    replied
    On se vaikeaa... tänään Sulan alue läpikäyty eikä mitään mieleistä... (liian nirso??)

Leave a comment:

Working...
X