Originally posted by pmtk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by opl21 View PostLöysin tänään ensimmäisen ehdokkaan uudeksi autokseni eli -04 e60 530d
-Idrive---->kauhea laitos,toimintoja suht vähän ja niiden käyttämisen epäloogisuus hakee vertaistaan.
-Alusta oli mersumaisen löysä ja sitä myötä käytös mutkissa oli kuin jousitetulla kahvikupilla---->sporttialusta näyttäisi olevan tuohon kuuskymppin aivan välttämätön
I-drive... Mitä niin ihmeen hankalaa siinä on?! Tätä haukuttiin myös aikanaan kaikissa koeajoissa. Mun mielestä suhteellisen yksinkertainen tapa käyttää kaikkia (suhteellisen moninaisia) toimintoja. Vasuriin climate-säädöt (ei tartte koskea usein, jos koskaan... ainakaan laajennetun ilmastoinnin kanssa), ylös esim. puhelimen käyttö, oikealle navi ja alas radio, cd ja tv. Oikopolkuna näihin pääsee, kun vetää/työntää pylpyrää "pitkään" suuntaansa. Kokeeko joku I-driveen tottunut käytön vielä hankalaksi muutaman päivän/viikon jälkeen?!
Alustaan en osaa sanoa muuta kuin, että vaikka mulla ei sporttisatsia olekaan, niin dynamic drive tekee aika hyvää kallistelulle. Muista valita sellainen yksilö josta tuo löytyy. (Saattoi olla niin, ettei saa sport-alustan kanssa.)
Laatuvaikutelmastakaan en keksi kauheasti valitettavaa. Ne perusmallin harmaat säkkipenkit ovat kyllä tuon tasoiseen autoon todella kaameat, mutta sinähän valitsetkin sellaisen yksilön, jossa on sporttinahat tai vielä mieluummin comfortnahat.- - - - - - -
F10 520dA
ex E61 530dA, ex E39 530dA
Comment
-
-
Originally posted by kolariauto View Postmikäs siinä e34 m5 sissa tekee sen kalliiks? toki niille bensa kelpaa jne..
No onhan se nyt ollut uutenakin kallis. vrt 520 (~150 000mk) ja M5 (~650 000mk).
M5 on myös käsin kasattu ja ns aito 4ovinen urheiluauto.
Tietty tv/kv on sitten ihan eri juttu, niistä en maksais ylimääräistä "m-lisää".
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostNo onhan se nyt ollut uutenakin kallis. vrt 520 (~150 000mk) ja M5 (~650 000mk).
M5 on myös käsin kasattu ja ns aito 4ovinen urheiluauto.
Tietty tv/kv on sitten ihan eri juttu, niistä en maksais ylimääräistä "m-lisää".
Comment
-
-
jepjep
Originally posted by cojama View Posttv/kv:t On Oikeasti Käsin Kasattuja, Niistä Vasta Kannattaakin Maksaa.
Comment
-
-
Vitsi noi facelift 330 M-sportit on tiukassa :7 Taisit mun rahat on... jokatapauksessa ei meinaa osua :(2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostVitsi noi facelift 330 M-sportit on tiukassa :7 Taisit mun rahat on... jokatapauksessa ei meinaa osua :(
Nyt etsimässä kohtalaisen kuntoista 523i/528i e39-bemua, nahkasisustus, autom. ilmastointi, vakionopeudensäädin, parkkitutka... ehkäpä xenonit tai vaihtoehtoisesti hellan facelift-umpiot halogeeneillä yms varusteita . Ei tahdo minun budjettiin oikein pahemmin löytyä, edes saksasta. Yksi todella mielenkiintoinen tapaus löytyy suomen rajojen sisäpuolelta, mutta rahoitus ei välttämättä onnistu..
Comment
-
-
Itselläkin hakusessa 330D facelift m-sport touring. Ensin olin 330 bensaa ajatellut, kun tulee vähän kilometrejä vuodessa noin 20tkm. Mutta sitten kun laskeskelin niin diesel kannattaa taloudelliselta kantilta. Ja tämä korostuu vielä 2010-> kun autovero muuttuu Co2 painotteiseksi.
Mutta olisihan se bensa sporttisempi ja steppilaatikollisen voisi hyvin mielin hommata, toisin kun diisselissä se steppi huolestuttaa.
Noniin ja sitten siihen ostamisen vaikeuteen. Monessa pelissä tuppaa olemaan jo noita kilometrejä jonkun verran. Kysyisinkin, kannattaako niitä liikaa tuijottaa vai ostaakko muilla kriteereillä siisti peli? Tarkoitus olisi pitää autoa kuitenkin useampi vuosi, jopa >5v. Noilla tuon ikäisillä tahtoo jo lähes kaikilla olla ajettu se 130-150tkm, joten onko ne vähemmän ajetut vaan kaupunki ajeltuja. Arvostan kyllä kovasti että sporttipenkkien reunat ei ole nyhrääntyneet ja ratin nahka ei kiillä kuin juutalaisen m****u. Nimittäin monissa alle 100tkm ajetuissa näin on päässyt käymään.
http://www.nettiauto.com/2077572 tuossa olisi mielenkiintoinen peli, mutta noita kilometrejä on jo aika paljon. Matka-ajoa kuulemma ja myyjän puheiden mukaan TOSI siistissä kunnossa. Ja kyllä kieltämättä nuo kuvatkin tukevat tätä. Varusteet houkuttelee itseä, mutta kilometrit karsastaa ja on tuo vähän budjetin ulkopuolellakin, mikä on vain järjestely kysymys. =) Onko teistä tuo hinta liian kova? Siis talvirenkaineen 27300€. Myyjä laittaa minulle vielä mailiin isompia kuvia sisustan kunnosta, konehuoneesta ja huoltokirjasta.
Tuolla summalla alkaa kyllä jo saksasta tai ruotsista saamaan vaikka minkälaista autoa alle.sigpic
Flickr
MatiasJurvanenPhotography Facebook page
Kesä >E30 Cab 320i -89
Talvi >Jeep Cherokee -03
ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89
Comment
-
-
Niin ja laitetaas vielä sellainen informatiivinen seikka, että kovalla rahalla ollaan liikenteessä ja mikään lievää autokuumetta kovempi kiire ei hankinnan kanssa ole. Tuo e30 pommi on käytettävissä, joten liikkumaan pääsee.sigpic
Flickr
MatiasJurvanenPhotography Facebook page
Kesä >E30 Cab 320i -89
Talvi >Jeep Cherokee -03
ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89
Comment
-
-
Ihan siistin näköinen, mutta hintaa aivan liikaa...
Tommosen vero on nykyään n. 6ke, ehkä jopa vähän alle. Ja +15ke saa saksasta jo asiallisen vastaavan.
Jos meinaat kovalla rahalla ostaa niin harkitse tarkkaan. Nyt on ostajan markkinatLast edited by culli; 20-09-2008, 10:34.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Originally posted by culli View PostIhan siistin näköinen, mutta hintaa aivan liikaa...
Onkohan tuo 320D ihan mopo. http://www.nettiauto.com/2144668Last edited by maXmauku; 20-09-2008, 11:18.sigpic
Flickr
MatiasJurvanenPhotography Facebook page
Kesä >E30 Cab 320i -89
Talvi >Jeep Cherokee -03
ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89
Comment
-
-
Pommitetaanhan tähän oikein urakalla =D
tuossa olisi kyllä mieleinen ja menisi budjettiin ja olisi mukava talvellakin. Ensiviikolla tulee lisää isoja kuvia mailiin. Kunto pitäisi olla kilometrejä vastaava ainoastaan vanteissa on jotain jälkeä katukivetyksiin ajosta.
Semmonen kysymys. Mitä eroa on M-sport I:llä ja II:lla?Last edited by maXmauku; 20-09-2008, 12:27.sigpic
Flickr
MatiasJurvanenPhotography Facebook page
Kesä >E30 Cab 320i -89
Talvi >Jeep Cherokee -03
ex:E36 Taxi 328i -97, E46 325Ci M-SportII -02, E30 318i Touring -89, E30 316i 2D -89
Comment
-
-
Originally posted by culli View PostIhan siistin näköinen, mutta hintaa aivan liikaa...
Tommosen vero on nykyään n. 6ke, ehkä jopa vähän alle. Ja +15ke saa saksasta jo asiallisen vastaavan.
Jos meinaat kovalla rahalla ostaa niin harkitse tarkkaan. Nyt on ostajan markkinat
Tuollaisen 330d:n vero toki tippuu koko ajan, ja samoin käy ostohinnalle Saksasta. Silti erilaisille kuoliaaksitinkijöille ja hinnannaurajille voi todeta, että hae sitten sieltä Saksasta. Niin hain minäkin, ja löysin juuri haluamani auton. Nyt laitoin sen kuitenkin myyntiin, ja joko menee kaupaksi tai sitten ei. Varusteet ja kilsat pitäisi ainakin olla vielä ihan jees, joten eiköhän tuolle joku ostaja löydy.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
Comment