Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostEi pudjetti riitä E39 Touring. Ja saksan tarjontaa kattelin yks päivä niin kalliita on E34 touringit siellä.
Comment
-
-
Terno
Originally posted by keeke View PostSaisin ilmaiseksi e30 320 touringin.Ongelma on että kyseinen kaveri ei oo ottanut auton omalle nimelle.Hän osti sen joku 3 vuotta sitten ja seissyt viimeisen vuoden.Kilvet vielä paikallaan,veroja maksamatta joku 300€.voinko ottaa sen osiksi vai tuleeko kilpien palauttamisesta/korin paalaamisessa ongelmia.
Comment
-
Originally posted by teropa View PostOisko ihan vähän helmeä, jos jostain löytyis isolohko E34, suoraan ekalta "papalta" ja alle satku ajettuna.
TeroMyyntikuvatkin oli sieltä museosta.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai hyvät halpoja ole. Mikäs budjetti on, 5-6ke? Just joulunaikaan oli myynnissä 523ia, aut.ilmast, cruise, vetokoukku, tuplalasit 4600e.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Täysin allekirjoitan bemun ostamisen vaikeuden. Pitkään olin katsonut näitä E39:jä, mutta vaikka tarjontaa on, niin aina tuli asioita ilmi, jotka pysäyttivät ostohaaveet kuin seinään.
Noh, tietenkin asiaan vaikuttaa omat vaatimukset auton suhteen. Esimerkiksi minulle tärkein kriteeri oli auton kunto, kilsat ja hyvä historia. Jos ostaa pommin, niin remppaan menee helposti se väliraha jolla olisi heti ostanut paremman. En hirveästi perusta lisävarusteista, jos autossa on ilmastointi niin ihan hyvin menisi vaikka veivattavilla ikkunoilla
Noh, nettiautoa selaillessa tuli niitä hyvänoloisia kiesejä tutkittua, järestään kun tarkisti autojen tietoja ja historiaa yksityiskohtaisemmin, niin:
- kiertopalkinto, useita omistajia, jotkut vain kuukauden suhteita
- tuontiauto, eli ilmoitetut kilsat ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä
- välillä pois rekisteristä
- kaikki verot maksamatta
- pitkä lista korjauskehotuksia
- myyjä tunnettu huijari
- jne...
jotkut autot päätyi ihan koeajoon, jossa paljastui herraties mitä kolinoita ja ravistusta :(
Viimein löytyi 523i, suomiauto, luotettava pieni mittarilukema, selvästi hyvin pidetty, ei yhtään lommoa missään, ei vikaa, kori täysin ruosteeton, huoltohistoria, 2 omistajaa, edellinen vanhempi herrasmies, ei tuuninkia, ei ole ollut mikään teinirassi.BMW 523i E39 MY1999
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostTäysin allekirjoitan bemun ostamisen vaikeuden. Pitkään olin katsonut näitä E39:jä, mutta vaikka tarjontaa on, niin aina tuli asioita ilmi, jotka pysäyttivät ostohaaveet kuin seinään.
Noh, tietenkin asiaan vaikuttaa omat vaatimukset auton suhteen. Esimerkiksi minulle tärkein kriteeri oli auton kunto, kilsat ja hyvä historia. Jos ostaa pommin, niin remppaan menee helposti se väliraha jolla olisi heti ostanut paremman. En hirveästi perusta lisävarusteista, jos autossa on ilmastointi niin ihan hyvin menisi vaikka veivattavilla ikkunoilla
Noh, nettiautoa selaillessa tuli niitä hyvänoloisia kiesejä tutkittua, järestään kun tarkisti autojen tietoja ja historiaa yksityiskohtaisemmin, niin:
- kiertopalkinto, useita omistajia, jotkut vain kuukauden suhteita
- tuontiauto, eli ilmoitetut kilsat ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä
- välillä pois rekisteristä
- kaikki verot maksamatta
- pitkä lista korjauskehotuksia
- myyjä tunnettu huijari
- jne...
jotkut autot päätyi ihan koeajoon, jossa paljastui herraties mitä kolinoita ja ravistusta :(
Viimein löytyi 523i, suomiauto, luotettava pieni mittarilukema, selvästi hyvin pidetty, ei yhtään lommoa missään, ei vikaa, kori täysin ruosteeton, huoltohistoria, 2 omistajaa, edellinen vanhempi herrasmies, ei tuuninkia, ei ole ollut mikään teinirassi.
Nyt sitä foliohattua vähän raolle. Se että on tuontiauto ei tarkoita että mittaria olisi ruuvattu. Toki pitää kriittisesti suhtautua! Sitä mittariruuvausta harrastetaan myös suomiautoissa.
Auto on helppo ostaa kuhan ei yritä saada jotain 20ke autoa 10ke:lla.
Ellei sitten oikeasti jotain harvinaista etsi. Mutta ns. perus bemarit ei niitä ole.Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostYhtälailla, jossei enemmän niitä suomi-autoja ruuvataa. On pari kertaa tullut vastaan nettiautossa myytävänä lähipiirin entisiä autoja uusilla mittarilukemilla.
On tehty arvioita että 80% saksassa nyt myytävistä autoista on ruuvattu. Jos tuo on keskiarvo, niin voisi kuvitella, että muutaman vuoden ikäiset pikkuautot on luotettavilla kilsoilla ja nämä isot, yli 10 vuotta vanhat mersut ja bemarit 99.9% ruuvattujaBMW 523i E39 MY1999
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostYhtälailla, jossei enemmän niitä suomi-autoja ruuvataa. On pari kertaa tullut vastaan nettiautossa myytävänä lähipiirin entisiä autoja uusilla mittarilukemilla.
Kerran selvisi tällainenkin tapaus, kun olin autoa ostamassa. Myyjä luonnollisesti esitti tietämätöntä. Noissa tapauksissa kannattaa tehdä myyjälle selväksi, että hän myy väärillä kilometreillä olevaa autoa. Nimittäin jos tämä auto menee joskus kaupaksi, yhä edelleen niillä väärillä kilometreillä, niin se on petos ja kaupanpurkuun oikeuttava asia myös yksityisten välisessä kaupassa. Itse ainakin haluaisin kuulla moisesta tapauksesta, mikäli olisin ostanut vaikka jonkun foorumilaisen ex auton, missä yhtäkkiä on mittarista kadonnut kilometrejä.
Comment
-
-
Jees. Kyllä vähintään tätä topikkia selaamalla menee usko suomalaiseen rehellisyyteen.Eli noita metrien häipymisiä tuntuu sattuvan.
Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
Comment