Originally posted by ka00z
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 599gtb View Postbmw e46 etsimässä onko paljon vikoja :think
näyttävät olevan Ruotsissa aika edullisia. http://www.blocket.se/halland/Bmw_32....htm?ca=11&w=3
Comment
-
-
Meinas mennä vaikeaks bemun osto kun oli liian tiukat kriteerit... sitten kun pyöräytti ne kriteerit ihan "nurinpäin" niin nopeasti se mieleinen pirssi pihaan sitten saatiinkin !!
Järkevyys voitti tällä kertaa...G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Meni taas vaikeeks ku en tajunnu lyödä kauppoja kiinni.. Kävin tuossa vähän maanantaina pyörimässä kaupassa autojen välissä ja sieltä sitte silmään iski 07 E91 M-sportti 330d, väriltään musta ja mukavasti madallettu ym.. Siinä sitten pukumiehen kanssa piettiin paperisotaa ja keskustelua ja ois loppujenlopuks menny aikalailla päikseen tuon käyttis ST:n kanssa.. Nooh minä kun tyhmänä menin sanomaa että täytyy vielä fundeerata että en varaa vielä ku en tienny notta haluisko sitä nyt toukan ottaa käyttikseks.. Nooh menin kuitenki tänään aamulla elämäntunnossa bemarikaupoille ni eikös se ollu jo varattu ja myyty..Toisaalta iha ymmärrettävää kun oli niinki hyvä peli... Seuraavan kerran lyön kyllä kaupat kiinni välittömästi jos helmi löytyy..
Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.
Comment
-
-
Originally posted by TorQuel View PostMeni taas vaikeeks ku en tajunnu lyödä kauppoja kiinni.. Kävin tuossa vähän maanantaina pyörimässä kaupassa autojen välissä ja sieltä sitte silmään iski 07 E91 M-sportti 330d, väriltään musta ja mukavasti madallettu ym.. Siinä sitten pukumiehen kanssa piettiin paperisotaa ja keskustelua ja ois loppujenlopuks menny aikalailla päikseen tuon käyttis ST:n kanssa.. Nooh minä kun tyhmänä menin sanomaa että täytyy vielä fundeerata että en varaa vielä ku en tienny notta haluisko sitä nyt toukan ottaa käyttikseks.. Nooh menin kuitenki tänään aamulla elämäntunnossa bemarikaupoille ni eikös se ollu jo varattu ja myyty..Toisaalta iha ymmärrettävää kun oli niinki hyvä peli... Seuraavan kerran lyön kyllä kaupat kiinni välittömästi jos helmi löytyy..
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostJuuri tämän takia menen aina autokaupoille rahat taskussa. Miettimiset on mietitty jo etukäteen. Nimimerkillä itsekin aikanaan useamman hyvän auton missannut, kun en ostanut siltä seisomalta.Nooh, kyllä niitä hyviä pelejä vielä tulee vastaa ennen kesää
Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.
Comment
-
-
Originally posted by TorQuel View PostNooh menin kuitenki tänään aamulla elämäntunnossa bemarikaupoille ni eikös se ollu jo varattu ja myyty..
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostNiinhä se on, syksyllä kannattaa nämä ostokset tehdä
Kattelin syksyllä kans noita mutta tuntui olevan aivan samat hinnat suomessa.
Näyttäs olevan suomen ulkopuolella aikapaljon tarjolla noita ja 4000€+kulut ja verot saa jo aika valita mieluisen.E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
Originally posted by Miika Tissari View PostKattelin syksyllä kans noita mutta tuntui olevan aivan samat hinnat suomessa.
Näyttäs olevan suomen ulkopuolella aikapaljon tarjolla noita ja 4000€+kulut ja verot saa jo aika valita mieluisen.
Mun mielestä tää on oikeastaan ainoa potentiaalinen, nimittäin tätähän myytiin syksyllä hintaan 7500 € (muistaakseni!), joka on mun mielestä jo aivan asiallinen hinta OLETTAEN että auto on kunnossa.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostEn oo itse ulkomaiden markkinoita edes katsonut, jos avon osto tapahtuu tänä vuonna niin yritän just ettiä sitten syksyllä katella :think
Mun mielestä tää on oikeastaan ainoa potentiaalinen, nimittäin tätähän myytiin syksyllä hintaan 7500 € (muistaakseni!), joka on mun mielestä jo aivan asiallinen hinta OLETTAEN että auto on kunnossa.E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
Comment