Meinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.
Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.
Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.
Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
Sama tulppa aika monessa mallissa.
venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...
Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
Sama tulppa aika monessa mallissa.
venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...
Hehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitä
Nuo varaosat mitä tähän asti olen 540:iin ostanut on kyllä olleet ihan samassa hintaluokassa kuin 6cyl.. Eipä se jäähdytinkään erityisen kallis ollut.
Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..
Nyt pitäis löytää katsastettu bmw alle tonnilla. Ei meinaa löytyä millään. e30 menisi nelos koneella jos on ruisku(siis m40 käy) mutta muuten pitäisi olla kutosella. Mielummin m50 tai m30. m25b25 käypi myös.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..
Tietyt osat, kuten laturi kirpasee aika paljon enemmän 540: ssä. Samaa mieltä kyllä olen kuitenkin, että kulut ei niin paljon suurempia ole etteikö auton kanssa pärjäisi (ennen 523, nyt 540).
Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..
Ihan samaa mieltä.
Aikaisemmin oli 540 ja nyt 740 eikä pahemmin tunnu kalliimmalta ajaminen kuin 325ix:llä.
Kuvittelenko, vai onko E39:n ja E38:n hinnat vaan nousseet tässä viime vuoden aikana? Tunnostaa että hyvät yksilöt maksaa saman verran kun sillon muutama vuosi sitten kun itse ostin E39 528:n Muistaakseni 7000e maksoin siitä silloin ja nyt näyttää ettei yhtä hyväkuntoista saa edes siihen hintaan, onse nyt kumma.
Kuvittelenko, vai onko E39:n ja E38:n hinnat vaan nousseet tässä viime vuoden aikana? Tunnostaa että hyvät yksilöt maksaa saman verran kun sillon muutama vuosi sitten kun itse ostin E39 528:n Muistaakseni 7000e maksoin siitä silloin ja nyt näyttää ettei yhtä hyväkuntoista saa edes siihen hintaan, onse nyt kumma.
Ootko mimmosta e39 hakemassa, firmalle tuli juuri viikonloppuna 2003 mallin 530d pienillä metreillä ja ok varusteilla, navia,webastoa, nahkasisustaa, metallinmusta. privaan lisää jos kiinnostaa...
Kuvittelenko, vai onko E39:n ja E38:n hinnat vaan nousseet tässä viime vuoden aikana? Tunnostaa että hyvät yksilöt maksaa saman verran kun sillon muutama vuosi sitten kun itse ostin E39 528:n Muistaakseni 7000e maksoin siitä silloin ja nyt näyttää ettei yhtä hyväkuntoista saa edes siihen hintaan, onse nyt kumma.
Ei se välttämättä ole niin kummallista. Muutama vuosi sitten hyväkuntoisia E39/E38 -autoja oli tarjolla enemmän kuin nyt. Eli tarjontaa oli enemmän kuin nyt, ja jos kysyntä ei ole vähentynyt vastaavasti, niin hinnat tuppaavat nousemaan (noin niinku teoriassa ainakin).
Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment