Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ruupanen
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 5161
    • Joensuu

    Originally posted by 174000 View Post
    Tuo viimeinen kommentti on kyllä kuuluisaa autokuumeisen itsepetosta.
    Haha, no vertailukohtana on 540ia, joten kyllä se on halpaa siihen nähden vaikka siitä mitä menis Yllättävän kova on tuo V8 lisä varaosissa.
    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

    Comment

    • ka00z
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 1805
      • Varsinais-Suomi

      Originally posted by ruupanen View Post
      Haha, no vertailukohtana on 540ia, joten kyllä se on halpaa siihen nähden vaikka siitä mitä menis Yllättävän kova on tuo V8 lisä varaosissa.
      Meinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.
      W124 voll, markalla pidemmälle

      Comment

      • ruupanen
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 5161
        • Joensuu

        Originally posted by ka00z View Post
        Meinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.
        Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.

        Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          Originally posted by ruupanen View Post
          Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.

          Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
          Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
          Sama tulppa aika monessa mallissa.
          venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...

          Comment

          • ruupanen
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 5161
            • Joensuu

            Originally posted by Muurahainen View Post
            Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
            Sama tulppa aika monessa mallissa.
            venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...
            Hehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitä
            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

            Comment

            • duuk
              Moderator
              • Dec 2006
              • 10507
              • Saaressa

              Originally posted by ruupanen View Post
              Hehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitä
              Nuo varaosat mitä tähän asti olen 540:iin ostanut on kyllä olleet ihan samassa hintaluokassa kuin 6cyl.. Eipä se jäähdytinkään erityisen kallis ollut.

              duke's garage:
              Suzuki R50
              E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
              M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
              S38 S54 S62

              instagram: _duuk

              Comment

              • jukkae
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 3506
                • 70800

                Originally posted by duuk View Post
                Nuo varaosat mitä tähän asti olen 540:iin ostanut on kyllä olleet ihan samassa hintaluokassa kuin 6cyl.. Eipä se jäähdytinkään erityisen kallis ollut.
                Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..

                Comment

                • smpovers
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2006
                  • 2372
                  • Tammela

                  Nyt pitäis löytää katsastettu bmw alle tonnilla. Ei meinaa löytyä millään. e30 menisi nelos koneella jos on ruisku(siis m40 käy) mutta muuten pitäisi olla kutosella. Mielummin m50 tai m30. m25b25 käypi myös.
                  BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                  BMW 330d touring e46 -05
                  Ford Cortina Mk2 1600 -70
                  ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

                  Comment

                  • Petri
                    BTCF Member
                    • Jun 2004
                    • 3156
                    • Nummela

                    On kyllä vaikeata talviauton etsiminen. Nälkä kasvaa syödessä, joten mieli muuttuu jatkuvasti...

                    Järki vs. tunteet kiistelee tässäkin asiassa
                    E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
                    E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


                    Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

                    Comment

                    • Rise
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2010
                      • 213
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by jukkae View Post
                      Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..
                      Tietyt osat, kuten laturi kirpasee aika paljon enemmän 540: ssä. Samaa mieltä kyllä olen kuitenkin, että kulut ei niin paljon suurempia ole etteikö auton kanssa pärjäisi (ennen 523, nyt 540).
                      Ex
                      F11 530d m-sport
                      E46 325i cabriolet m-sport
                      E39 540iA m-sport
                      E39 523iA
                      E46 316i

                      Comment

                      • Muurahainen
                        BTCF Member
                        • Dec 2006
                        • 9194
                        • Nurmijärvi

                        Originally posted by jukkae View Post
                        Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..
                        Ihan samaa mieltä.
                        Aikaisemmin oli 540 ja nyt 740 eikä pahemmin tunnu kalliimmalta ajaminen kuin 325ix:llä.

                        Comment

                        • rizzo
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2007
                          • 5418
                          • Oulu

                          Kuvittelenko, vai onko E39:n ja E38:n hinnat vaan nousseet tässä viime vuoden aikana? Tunnostaa että hyvät yksilöt maksaa saman verran kun sillon muutama vuosi sitten kun itse ostin E39 528:n Muistaakseni 7000e maksoin siitä silloin ja nyt näyttää ettei yhtä hyväkuntoista saa edes siihen hintaan, onse nyt kumma.

                          Comment

                          • Kanerv4
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2009
                            • 976
                            • Tampere

                            Originally posted by rizzo View Post
                            Kuvittelenko, vai onko E39:n ja E38:n hinnat vaan nousseet tässä viime vuoden aikana? Tunnostaa että hyvät yksilöt maksaa saman verran kun sillon muutama vuosi sitten kun itse ostin E39 528:n Muistaakseni 7000e maksoin siitä silloin ja nyt näyttää ettei yhtä hyväkuntoista saa edes siihen hintaan, onse nyt kumma.
                            Ootko mimmosta e39 hakemassa, firmalle tuli juuri viikonloppuna 2003 mallin 530d pienillä metreillä ja ok varusteilla, navia,webastoa, nahkasisustaa, metallinmusta. privaan lisää jos kiinnostaa...

                            Comment

                            • Squamish
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2009
                              • 260
                              • HEL

                              Originally posted by rizzo View Post
                              Kuvittelenko, vai onko E39:n ja E38:n hinnat vaan nousseet tässä viime vuoden aikana? Tunnostaa että hyvät yksilöt maksaa saman verran kun sillon muutama vuosi sitten kun itse ostin E39 528:n Muistaakseni 7000e maksoin siitä silloin ja nyt näyttää ettei yhtä hyväkuntoista saa edes siihen hintaan, onse nyt kumma.
                              Ei se välttämättä ole niin kummallista. Muutama vuosi sitten hyväkuntoisia E39/E38 -autoja oli tarjolla enemmän kuin nyt. Eli tarjontaa oli enemmän kuin nyt, ja jos kysyntä ei ole vähentynyt vastaavasti, niin hinnat tuppaavat nousemaan (noin niinku teoriassa ainakin).
                              Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa

                              Comment

                              • Kanerv4
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2009
                                • 976
                                • Tampere

                                No enpä nyt tiiä, siittä foorumilaiselle nopeesti siisti 530d:


                                jokaisella on vaan reipasta ylihintaa noissa vermeissä. hinnat kohdalleen niin kauppa rullaa kummasti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎