Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW ja lapset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Originally posted by sonikk View Post
    Meillä on Pallas 2-fix joka siis isofixeillä kiinni, ei siinä mitään hihnoja tarvita.
    Ei ole isofixiä kummassakaan autossa. Mietin kannattaako ostaa fixi malli, jos vaikka joskus vaihtaa autoa? Onko isofixit vakiona esim.e60?

Comment

• _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

Originally posted by Bmw Master View Post
      Ei ole isofixiä kummassakaan autossa. Mietin kannattaako ostaa fixi malli, jos vaikka joskus vaihtaa autoa? Onko isofixit vakiona esim.e60?
      Pitäis ne olla jo E60:ssä. Ja myös facelifti E39 toukassa, facelifti E46:ssa jne :think
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• säkkij
        BTCF Member
        • Mar 2006
        • 299
        • Rauma

Eipä ole mulla tossa e39 facelift toukassa.
        E30 325i Cabrio '87
        E61 525d M-Sport LCI

Comment

• _nixu_
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 8972
          • Kellokoski

Originally posted by säkkij View Post
          Eipä ole mulla tossa e39 facelift toukassa.
          Joo, hetken kun miettii niin eipähän noita kaikissa ollut. Olisko tullu -02-> vai oliko vain lisävaruste
          E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• Raine
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 2603
            • N/A

..........
            Last edited by Raine; 16-05-2013, 16:31.
            ///Motorporot

Comment

• sonikk
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2010
              • 1664
              • Kerava

Originally posted by Raine View Post
              En nyt tiedä onko niistä isofixeistä mitään hyötyä, minulla on tuossa E61:ssä isofixit ja jäi sellainen muistikuva, että kun katselin turvakaukaloita niin isofix-mallit olivat huomattavasti kalliimpia mitä muut.

Ostettiin sitten telakkamalli, joka tulee turvavyöllä kiinni ja mihin sitten kaukalo napsautetaan kiinni.
              Isofixeissä tosiaan se etu, että ei tarvitse vyötä kun tuoli tyhjänä ja pysyy aina paikoillaan.

Meille on kertynyt kaksi kaukaloa, toisen telakka isofix ja toinen tulee vyöllä kiinni. Isofix on näppärämpi jos tarvii irrotella mutta kyllä tuo vyömallin kiinnitys on paljon tukevampi, siinä kun on vielä tuki"jalka" mikä tulee lattiaa vasten.

Comment

• Zoui
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 6350
                • Tampere

Mä koitan arpoa tekeekö tuolla 7-paikkaisella x5:lla tarpeensa, vai onko armottomasti todettava ettei bemariin ole paluuta.

Lähinnä ongelma taitaa olla tavaratilan kanssa, eli käyttö olisi kuitenkin pidemmille matkoille, jolloin rattaat ja muut matkatavarat täytyisi jo laittaa suksiboxiin tai *huoh* peräkärryyn.
                Elämä on pihakivestä.

Comment

• ka00z
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 1805
                  • Varsinais-Suomi

Originally posted by Zoui View Post
                  Mä koitan arpoa tekeekö tuolla 7-paikkaisella x5:lla tarpeensa, vai onko armottomasti todettava ettei bemariin ole paluuta.

Lähinnä ongelma taitaa olla tavaratilan kanssa, eli käyttö olisi kuitenkin pidemmille matkoille, jolloin rattaat ja muut matkatavarat täytyisi jo laittaa suksiboxiin tai *huoh* peräkärryyn.
                  Saako udella mitä tilavampia vaihtoehtoja olet katsonut? Granvia vai Escalade-osastoa?
                  W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• Zoui
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2003
                    • 6350
                    • Tampere

Originally posted by ka00z View Post
                    Saako udella mitä tilavampia vaihtoehtoja olet katsonut? Granvia vai Escalade-osastoa?
                    Nyt on R-sarjan mersu ollut reilun vuoden ja jäi pieneksi kun vain 6-paikkainen... muuten autona ollut melkoinen pettymys. Eli uteluun vastaukseksi, en itse usko tilanteen paranevan hiace tyyppisellä vaihtoehdolla, melkein jenkkilinjalle siis jos bemari tulee todettua mahdottomaksi ideaksi.
                    Elämä on pihakivestä.

Comment

• Kaimann
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 1214
                      • Karigasniemi

Nyt on R-sarjan mersu ollut reilun vuoden ja jäi pieneksi kun vain 6-paikkainen... muuten autona ollut melkoinen pettymys. Eli uteluun vastaukseksi, en itse usko tilanteen paranevan hiace tyyppisellä vaihtoehdolla, melkein jenkkilinjalle siis jos bemari tulee todettua mahdottomaksi ideaksi.
                      Jenkeistä ei kokemuksia ole, mutta eikös vito olis kuitenki ihan kohtuu ajettavuudella ja mukavuudella varustettu kaappi?
                      "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

Comment

• Zoui
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 6350
                        • Tampere

Originally posted by Kaimann View Post
                        Jenkeistä ei kokemuksia ole, mutta eikös vito olis kuitenki ihan kohtuu ajettavuudella ja mukavuudella varustettu kaappi?
                        Jos R mersu ei kelpaa niin mahtaako se viton kanssa parantua, luulen ettei... viano voisi olla jos isoon tulee päädyttyä, mutta taitaa olla aika kuorma-auto ajella.

Aika heikko tarjonta muutenkin kun tosiaan 7-paikkaa ja bensiini käyttövoimana pitäisi olla.
                        Elämä on pihakivestä.

Comment

• sonikk
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2010
                          • 1664
                          • Kerava

Mites Mersun GL? Luulisi ainakin mahtuvan.

Comment

• ka00z
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2006
                            • 1805
                            • Varsinais-Suomi

Originally posted by sonikk View Post
                            Mites Mersun GL? Luulisi ainakin mahtuvan.
                            Eikös GL ole sisätiloiltaan pienempi kuin R?
                            W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• Kaimann
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 1214
                              • Karigasniemi

Jos R mersu ei kelpaa niin mahtaako se viton kanssa parantua, luulen ettei... viano voisi olla jos isoon tulee päädyttyä, mutta taitaa olla aika kuorma-auto ajella.

Aika heikko tarjonta muutenkin kun tosiaan 7-paikkaa ja bensiini käyttövoimana pitäisi olla.
                              Niin no joo, ei varmaankaan parane. Moneen junaan meitä on, ite ajelen renault traficilla onnesta soikeana kun se on niin hyvä ajaa isoksi autoksi
                              "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

Comment

• VonSinner
                                Banned
                                • Apr 2012
                                • 818
                                • Estonia - Таллин

Jos ei bensan kulutus haittaa käy katsomassa Escalade ESV:tä, tilaa pitäisi olla tarpeeksi.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎