Originally posted by sonikk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW ja lapset
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi ole isofixiä kummassakaan autossa. Mietin kannattaako ostaa fixi malli, jos vaikka joskus vaihtaa autoa? Onko isofixit vakiona esim.e60?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Raine View PostEn nyt tiedä onko niistä isofixeistä mitään hyötyä, minulla on tuossa E61:ssä isofixit ja jäi sellainen muistikuva, että kun katselin turvakaukaloita niin isofix-mallit olivat huomattavasti kalliimpia mitä muut.
Ostettiin sitten telakkamalli, joka tulee turvavyöllä kiinni ja mihin sitten kaukalo napsautetaan kiinni.
Meille on kertynyt kaksi kaukaloa, toisen telakka isofix ja toinen tulee vyöllä kiinni. Isofix on näppärämpi jos tarvii irrotella mutta kyllä tuo vyömallin kiinnitys on paljon tukevampi, siinä kun on vielä tuki"jalka" mikä tulee lattiaa vasten.
Comment
-
-
Mä koitan arpoa tekeekö tuolla 7-paikkaisella x5:lla tarpeensa, vai onko armottomasti todettava ettei bemariin ole paluuta.
Lähinnä ongelma taitaa olla tavaratilan kanssa, eli käyttö olisi kuitenkin pidemmille matkoille, jolloin rattaat ja muut matkatavarat täytyisi jo laittaa suksiboxiin tai *huoh* peräkärryyn.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostMä koitan arpoa tekeekö tuolla 7-paikkaisella x5:lla tarpeensa, vai onko armottomasti todettava ettei bemariin ole paluuta.
Lähinnä ongelma taitaa olla tavaratilan kanssa, eli käyttö olisi kuitenkin pidemmille matkoille, jolloin rattaat ja muut matkatavarat täytyisi jo laittaa suksiboxiin tai *huoh* peräkärryyn.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostSaako udella mitä tilavampia vaihtoehtoja olet katsonut? Granvia vai Escalade-osastoa?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNyt on R-sarjan mersu ollut reilun vuoden ja jäi pieneksi kun vain 6-paikkainen... muuten autona ollut melkoinen pettymys. Eli uteluun vastaukseksi, en itse usko tilanteen paranevan hiace tyyppisellä vaihtoehdolla, melkein jenkkilinjalle siis jos bemari tulee todettua mahdottomaksi ideaksi."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostJenkeistä ei kokemuksia ole, mutta eikös vito olis kuitenki ihan kohtuu ajettavuudella ja mukavuudella varustettu kaappi?
Aika heikko tarjonta muutenkin kun tosiaan 7-paikkaa ja bensiini käyttövoimana pitäisi olla.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJos R mersu ei kelpaa niin mahtaako se viton kanssa parantua, luulen ettei... viano voisi olla jos isoon tulee päädyttyä, mutta taitaa olla aika kuorma-auto ajella.
Aika heikko tarjonta muutenkin kun tosiaan 7-paikkaa ja bensiini käyttövoimana pitäisi olla."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJos R mersu ei kelpaa niin mahtaako se viton kanssa parantua, luulen ettei... viano voisi olla jos isoon tulee päädyttyä, mutta taitaa olla aika kuorma-auto ajella.
Aika heikko tarjonta muutenkin kun tosiaan 7-paikkaa ja bensiini käyttövoimana pitäisi olla.
Comment
-
Comment