Originally posted by Juh4
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW ja lapset
Collapse
X
-
E46 farkku ei ole iso perheauto. Emmaljungan citycrossit menee ihan ok konttiin, mutta ei sinne sitten oikeastaan muuta juuri mahdukaan. Ainakin pituutta saisi matkustamossa olla enemmän, 3.5v tyttö yltää sopivasti turvaistuimestaan potkimaan kumisaappaillaan etupenkin selkänojaa, jos penkki ei ole säädetty aivan eteen. Jos kaikki menee hyvin, pitää alkutalvesta turvakaukalokin mahduttaa takapenkille, voi käydä ahtaaksi :think
Onko esim e39 touring miten paljon tilavampi matkustamon pituuden osalta? Tai e61? Vai onko 7 sarjan langi ainoa jossa saa istua rauhassa ilman, että pikku kumppareilla potkitaan selkään?-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostE46 farkku ei ole iso perheauto. Emmaljungan citycrossit menee ihan ok konttiin, mutta ei sinne sitten oikeastaan muuta juuri mahdukaan. Ainakin pituutta saisi matkustamossa olla enemmän, 3.5v tyttö yltää sopivasti turvaistuimestaan potkimaan kumisaappaillaan etupenkin selkänojaa, jos penkki ei ole säädetty aivan eteen. Jos kaikki menee hyvin, pitää alkutalvesta turvakaukalokin mahduttaa takapenkille, voi käydä ahtaaksi :think
Onko esim e39 touring miten paljon tilavampi matkustamon pituuden osalta? Tai e61? Vai onko 7 sarjan langi ainoa jossa saa istua rauhassa ilman, että pikku kumppareilla potkitaan selkään?Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by marcus_108 View PostRiippuu aivan etumatkustajien pituudesta mutta jos on niinku meikäläinen 187cm niin ei e39:sis liikaa ole jalkotilaa takana..
itse oon 181cm.. ja kyll nuo +3v ja +2v muksut mukavasti yltää selkään potkimaan...stana että ärsyttää... tämänkin takia -> SUBURBAN
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View PostEi oo ei..
itse oon 181cm.. ja kyll nuo +3v ja +2v muksut mukavasti yltää selkään potkimaan...stana että ärsyttää... tämänkin takia -> SUBURBANSaab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
itse oon 181cm.. ja kyll nuo +3v ja +2v muksut mukavasti yltää selkään potkimaan...stana että ärsyttää... tämänkin takia -> SUBURBAN
Langi seiska kyllä siinä pirulainen puree istuimessaan hammasta, kun ei ylty enää potkimaan
Comment
-
-
Skoda Superbissa on kans aika messevät takatilat.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostLangi seiska kyllä siinä pirulainen puree istuimessaan hammasta, kun ei ylty enää potkimaan
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostE46 farkku ei ole iso perheauto. Emmaljungan citycrossit menee ihan ok konttiin, mutta ei sinne sitten oikeastaan muuta juuri mahdukaan. Ainakin pituutta saisi matkustamossa olla enemmän, 3.5v tyttö yltää sopivasti turvaistuimestaan potkimaan kumisaappaillaan etupenkin selkänojaa, jos penkki ei ole säädetty aivan eteen. Jos kaikki menee hyvin, pitää alkutalvesta turvakaukalokin mahduttaa takapenkille, voi käydä ahtaaksi :think
Onko esim e39 touring miten paljon tilavampi matkustamon pituuden osalta? Tai e61? Vai onko 7 sarjan langi ainoa jossa saa istua rauhassa ilman, että pikku kumppareilla potkitaan selkään?
Comment
-
-
Bemarin täytys tehdä R-meseä vastaava malli.. toki ei ihan heti ois itellä pelinappulaa moiseen. Tosiaan itelleeki tulossa loppuvuodesta 3. Mukula ja ei hirveesti huvita kaikkia sulloa e39:iin.. bmw ei vaan oikeen tarjoa mitään järkevää tilaihmettä..Last edited by PP440; 12-04-2013, 15:01.
Comment
-
-
Originally posted by Pilatus View PostMeillä e61 ja kaksi lasta. 6 ja 4- vuotiaat. Ahdasta on. Pienempi potkii selkänojaa minkä kerkiää... Meillä syntyy toukokuussa kolmas ja sovittelin juuri kaukaloa ja kahta istuinta takapenkille, voin sanoa että huh huh..mahtui juuri ja juuri. Elikkä osta suoraan 7-sarja tai X5 jossa penkin muotoilu on paljon loivempi, jolloin istuimen voi laittaa ihan reunaan.
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostEikö ois helpompi laittaa 1 istuin tai kaukalo eteen? Ja toisekseen 4-vuotiaskin ymmärtää ohjeen olla potkimatta!
Comment
-
-
Onneks oma muksu om viel niin pieni ettei potki selkänojaan. Mutta tuli mieleen että tuntuukos pikku potkut miten jos on sporttipenkit ja se takaosa on sitä kovaa muovia?
Sit ku tulee lisää jälkikasvua niin hommattava ton kolmekutosen toukan tilalle 5sarjalainen tai sit e38E36 325 cabrio
Exät: E36 328i,E36 328i E36 328ia E36 316 E30 316 e30 318 e36 320
Comment
-
-
Originally posted by Tole View PostOnneks oma muksu om viel niin pieni ettei potki selkänojaan. Mutta tuli mieleen että tuntuukos pikku potkut miten jos on sporttipenkit ja se takaosa on sitä kovaa muovia?
Sit ku tulee lisää jälkikasvua niin hommattava ton kolmekutosen toukan tilalle 5sarjalainen tai sit e38E92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View PostBemarin täytys tehdä R-meseä vastaava malli.. toki ei ihan heti ois itellä pelinappulaa moiseen. Tosiaan itelleeki tulossa loppuvuodesta 3. Mukula ja ei hirveesti huvita kaikkia sulloa e39:iin.. bmw ei vaan oikeen tarjoa mitään järkevää tilaihmettä..F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment