JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Pitäisi löytyä kohtuullisen nopeasti alle 2k€ kulkine, pieni, näppärä, mahd. uusi ja vähän ajettu - ei siis itselle. Lähtölistalla on Renault Clio 1.2 2003-2007, onko ao. koneesta mitään surullisia kokemuksia? Itse on tullut ajettua vain uudemmalla, siinä ei mikään muu haitannut kuin 6. vaihteen puute, 3-ovisenakin kori tuntui jäykemmältä kuin Megane III farmarissa.
Kahdeksan vuotta on ollut 1.2 mk2 clio pihassa (tosin -98). Isoin remppa on ollut lämppärinkenno, se lahoaa ainakin noista pre fl malleista ja se on erittäin tympeä vaihtaa. Korihan noissa kestää (etulokarit muovia, takaluukku alua) ja tekniikka itsessään on luotettavaa. Myöskin ajettavuus on ok ja osat ovat halpoja. Sähkövikoja itse noissa pelkäisin, tuo alkupään karvalakki mk2 on hyvä kun siinä ei ole mitään varusteita.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Tekeekö noilla vm.2008---> Volvo V70 tai Mondeolla mitään?? ...bensa koneella.
No mulla on -09 mondeo farkku, tosin dsl, ajettu nyt 265tkm ja historia hyvin tiedossa, alustaan uusittu raidetangon sisäpää ja toinen ulkopää, jarrulevyt ja palat ympäriinsä, eteen pari kertaa, taakse kerran, toinen etujarrusatula, iskarit eteen ja kääntölaakerit.
Kaikki varusteet toimii moitteetta edelleen, ainoastaan rengaspaineantureista tulee satunnaisesti vikailmoja, taitaa anturit olla pikkuhiljaa käyttöikänsä loppupäässä.
Kiva ajaa, tilava, bensakoneista en osaa sanoa kuin sen että 2.0 on ketjukone ja oikeilla öljyillä ajettuna ongelmaton.
Jossain ihan alkupään malleissa oli hammastangossa jotain kolina ongelmaa?
Faijalla oli tollane 08-09 mondeo joskus. 2.0tdci automaatti 0-230tkm , akku vaihdettii 3 kertaa ( 2takuusee) huudatti webastolla ne talvisin mykäks ja mittaristo tais kerran kyykätä . siinä ne viat olikin mitä autoon tuli kokoaikana .
Ainut miinus pienoinen vetely etupäästä kunnon kiihdytyksessä :think
No mulla on -09 mondeo farkku, tosin dsl, ajettu nyt 265tkm ja historia hyvin tiedossa, alustaan uusittu raidetangon sisäpää ja toinen ulkopää, jarrulevyt ja palat ympäriinsä, eteen pari kertaa, taakse kerran, toinen etujarrusatula, iskarit eteen ja kääntölaakerit.
Kaikki varusteet toimii moitteetta edelleen, ainoastaan rengaspaineantureista tulee satunnaisesti vikailmoja, taitaa anturit olla pikkuhiljaa käyttöikänsä loppupäässä.
Kiva ajaa, tilava, bensakoneista en osaa sanoa kuin sen että 2.0 on ketjukone ja oikeilla öljyillä ajettuna ongelmaton.
Jossain ihan alkupään malleissa oli hammastangossa jotain kolina ongelmaa?
Eli ihan ok auto. Pitää tutkia tuota hammastanko asiaa vielä. Kiitos näistä
Faijalla oli tollane 08-09 mondeo joskus. 2.0tdci automaatti 0-230tkm , akku vaihdettii 3 kertaa ( 2takuusee) huudatti webastolla ne talvisin mykäks ja mittaristo tais kerran kyykätä . siinä ne viat olikin mitä autoon tuli kokoaikana .
Ainut miinus pienoinen vetely etupäästä kunnon kiihdytyksessä :think
Ok, vähällä päästy. Taitaa olla kaikkien etuvetojen ongelma tuo vetely
Öljyrenkaan uraan lisää reikiä ja uudet renkaat + perusteellinen puhdistus? Vai onko liikesalaisuus?
Tää kiinnostas lähinnä itseäkin kuin saa toimivan? Asiakkaille luultavasti joka tapauksessa tulee uudet männät jne kun takuisiin, mut jos itselle ostaa niin ei huvittas tonneja laittaa moiseen remonttiin (pysynyt kaukauna) esim 1.4tsi n voisin hyvin omistaa vaikka dsg llä.. Osat ei juurikaan maksa ja itse osaisi tehdä..
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment