Kertokaa joku fiksu miksi tätä myydään mallinimellä 316, kontissa lukee 320 ja moottori on 1.8l?
Nettiautosta bongailtua XLIII
Collapse
X
-
Originally posted by Danukos View PostKertokaa joku fiksu miksi tätä myydään mallinimellä 316, kontissa lukee 320 ja moottori on 1.8l?
https://www.nettiauto.com/bmw/316/15014226E39 523i
i3
Comment
-
-
Originally posted by Esko View Posthttps://www.nettiauto.com/mercedes-b...5-amg/14931471
Carverticalissa löytyy autosta 25-30k suuruinen vahinko historiasta ympärivaurioitunut. Vasta Rinta-Joupin autoliike myi 2kk sitten auton alle 20k hinnalla merkittävän kolarihistorian takia. Nyt pojat kauppaa autoa täyteen rahaan eikä mitään mainintaa kolaroinnista tai edes rekisteritunnusta ei näkyvissä.
Mitenhän tämä? Peilistä päätellen Jenkeistä tuotu. Kilometrimittarilla kuitenkin. Bonuksena palaa airbagin valo. Ei rekkaria tai VIN-numeroa.BMW E39 ///M5 -99
BMW G21 330e M-sport individual -21
Comment
-
-
Originally posted by T_mu View Post
Peilistä päätellen Jenkeistä tuotu. Kilometrimittarilla kuitenkin.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by T_mu View Post
Mitenhän tämä? Peilistä päätellen Jenkeistä tuotu. Kilometrimittarilla kuitenkin. Bonuksena palaa airbagin valo. Ei rekkaria tai VIN-numeroa.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View Post
Onneksi Suomesta löytyy luotettavampiakin autoliikkeitä joilla ei ole tarvetta peitellä auton historioita. Viimeisimmästä autohankinnasta sain myyjältä suoraan Carverticalin raportin ja digitaalisen huoltohistorian mukaan. TKC:lta tuskin kumpaakaan irtoaa edes pyynnöstä varsinkaan, jos ei sisältö kestä päivänvaloa.
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View Post
En tiedä mitä se noilla ämmätarroilla tekee ja kummallista kun ei oo tuon hintaiseen autoon raaskittu ostaa rikkinäistä oven tiivistettä ja vetokoukun läppää.
Putkenpäät on kyllä aika lippalakki-mallia. Kilvenalunen autossa on ollut mutta on näemmä riisuttu pois.
Ilmamäärämittarin muovi puuttuu ja jotain tarraa on konetilaan pitänyt laittaa ja venakoppa maalata, jotta muistuttais uudempia muovimoottoreita. Iskaritornin juuresta muovi puuttuu kans.
Hieno laite, vaikkakin perä tossa on vaan 188 tyyppiä, jos joku jatkojalostusta miettii
Comment
-
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View Posthttps://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/15021563
10 tonni vähemmän hintaa, 50tkm vähemmän kilometrejä ja voisi harkita kesäautoksi
Enemmän minua syljettää nuo etuvalot sekä jonkun lippispään kaiutinvärkit, hiukan maalipinta ja kaikista kauhein on tuo aivan hirveä ratti mikä tuonne on tuunattu. Oksennus pääsee kun noita näkee
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View Posthttps://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/15021563
10 tonni vähemmän hintaa, 50tkm vähemmän kilometrejä ja voisi harkita kesäautoksi
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Ootko tosissas että melkein 35 vuotta vanhassa autossa joku kilometrilukema on hirveän olennainen muun kunnon edelle, varsinkin kun on ajettu kuitenkin hyvin vähän?
Enemmän minua syljettää nuo etuvalot sekä jonkun lippispään kaiutinvärkit, hiukan maalipinta ja kaikista kauhein on tuo aivan hirveä ratti mikä tuonne on tuunattu. Oksennus pääsee kun noita näkee
Näköjään tuon mallin hinnatkin noussut viime kerrasta kun katselin, melkein saman verran joutuu muistakin yksilöistä pulittamaan kun nettiautoa pläräilee.
Comment
-
Comment