En tiedä kauanko on ollut mutta vasta huomasin. Joissain ilmoituksissa on suoraan nappi -tee tarjous. Tehty helpoksi elämä niille perus köyhille kun tarjoaa puolet pyydetystä.
On ollut jo jonkin aikaa. Aika luokattomia tarjouksia tuota kautta on ainakin itselle tullut. Toisaalta kyllä ne ihan samat luokattomat tarjoukset tuli ennen viestien välityksellä.
"Matka ajossa pääsee jopa alle 4 litran satasella" Ei mene edes myötätuulessa alamäkeen alle 4l/100km ECO-modella voi joku sukkasiltaan ajava päästä reiluun vitoseen todellista kulutusta.
"Matka ajossa pääsee jopa alle 4 litran satasella" Ei mene edes myötätuulessa alamäkeen alle 4l/100km ECO-modella voi joku sukkasiltaan ajava päästä reiluun vitoseen todellista kulutusta.
Trafin sivulta poimittu tuolle. Voihan sitä toki luvata vaikka kuun taivaalta, eriasia kuinka realismia on. Uskoisin ehkä jotain 4,5 jos jotenkin hissun kissun ajelisi, mutta alle neljään menee jo aika kauaksi luvatusta, nuo yleensä pitää erittäin hyvin paikkansa valmistajan ilmoittamana. Sen jälkeen tuskin on tehtyä asiaa edistäviä toimenpiteitä, vaan yleensä vaan päinvastoin.
Trafin sivulta poimittu tuolle. Voihan sitä toki luvata vaikka kuun taivaalta, eriasia kuinka realismia on. Uskoisin ehkä jotain 4,5 jos jotenkin hissun kissun ajelisi, mutta alle neljään menee jo aika kauaksi luvatusta, nuo yleensä pitää erittäin hyvin paikkansa valmistajan ilmoittamana. Sen jälkeen tuskin on tehtyä asiaa edistäviä toimenpiteitä, vaan yleensä vaan päinvastoin.
Hienossa kunnossa ja vähän ajettukin ikäisekseen. Oliko tässä alumiinikori? Ja mitäs niitä M62:n tyyppivikoja olikaan, jakopää kai ainakin, liekö mitään tehty moottorille.
Hienossa kunnossa ja vähän ajettukin ikäisekseen. Oliko tässä alumiinikori? Ja mitäs niitä M62:n tyyppivikoja olikaan, jakopää kai ainakin, liekö mitään tehty moottorille.
Kilsoihin suhtautuisin varauksella jos tuo damper dotti on samasta syyssä siellä kuin Bemareissa? Nätti on kyllä.
Ei mitään kokemusta autosta, mutta alumiinikori on kyllä kiva juttu. Brittiautossa jää sitten enää murehdittavaa tuo itse auton runko.
Painosta voisi päätellä että on erillinen. Joku näistä oikeasti tietävä voisi toki sivistää
Edit lisäys: Muuten kiva laite, mutta yllättävän kamala kulutus suhteessa kulkuun vs sama kone vaikka E53. Ja sama myös M57:n suhteen. Uudemmissa vähemmän, mutta sieltä vaihtuukin sitten kehittyneempien lootien lisäksi mm. sähköt Ford/Jaguar linjalle ja moottorit myös.
Hienossa kunnossa ja vähän ajettukin ikäisekseen. Oliko tässä alumiinikori? Ja mitäs niitä M62:n tyyppivikoja olikaan, jakopää kai ainakin, liekö mitään tehty moottorille.
Upeita vehkeitä toimiessaan, mutta ylläpito helvetin kallista! Doug DeMuro teki joskus Youtubeen videota tollasesta, kun oli ostanut käytettynä ja ottanut lisäturvan autolle. Auto hajosi sen verran useasti ja jopa samat osat vikaantui vaihtamisesta huolimatta uudestaan, että korjauskulut ylitti moninkertaisesti tuon lisäturvan hinnan.
Upeita vehkeitä toimiessaan, mutta ylläpito helvetin kallista! Doug DeMuro teki joskus Youtubeen videota tollasesta, kun oli ostanut käytettynä ja ottanut lisäturvan autolle. Auto hajosi sen verran useasti ja jopa samat osat vikaantui vaihtamisesta huolimatta uudestaan, että korjauskulut ylitti moninkertaisesti tuon lisäturvan hinnan.
Kiitos Esko, piti käydä pistään katselulistaan joku tuollainen. Ilmeisesti juurikin oli 2006 pikavilaisulla, eli tuo on sitten noilla "uudemmilla sähköillä" joka kuulosti tietämättömälle jo pelottavalle, nuo Jaguarin sähköjutut kun on tulleet Autoholistin videoista joskus tutuksi, vaikkei itsellä noista mitään kokemuksia olekaan.
Näin mutuna "teoriassa" parempia juurikin nuo uudemmat, kun enemmän voimaa ja paremmat lootat, mutta jostain syystä itsellä noihin "E39" sähköihin on hiukan kovempi luotto.
Petrin linkkaama auto ainakin ois "bemaria" noilta osin. Siksi vähän kummastuttikin tuo täppi mittaristossa, liekö vaihdettu jotain ja jätetty koodaamatta, vai onko mittaristossa sitten vaan kauneuskilsat esillä vs. muut paikat.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Joskus kun ajeltiin tuollaisella aikoinaan, en tiedä oli Bemarin vai Jaguaarin kone niin keskikulutus oli jotain 20 litraa. Jostain syystä jäi mieleen.
Comment