Onnistuuko tuolta tilata vieläkään osuuspankin köyhien visalla? Pitäs tilailla kumeja jonkun viikon sisään, mutta eipä oo muuta korttia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaita halvalla briteistä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bouma View PostEn jaksanu plärätä koko threadia läpi mutta millä firmalla nämä camskillistä tulevat renkaat kulkeutuu suomen maalla ja onko soitettu ennen toimitusta?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEivät ole minulle ainakaan soitelleet. Mutta toimitusarviot on sattuneet suht kohilleen. Kerran taisi käydä niin etten ollut kotona ja olivat käyneet, lappu ovella että voi noutaa postista (Tämä oli joko camskillsin tai rengas onlinen kanssa, varmaksi en pysty muistamaan)
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostNo hyvä jos jonkun lapun jättävät edes. Huomenna pitäis tulla kaksi rengasta rengas-onlinesta ja maanantaina kaksi camskillistä ja kumpanakaan päivänä en ole kotona.
Itse siis ajelen noita DHL rojuja ja meille on annetty käskyksi soittaa ennen toimitusta, kyse siis renkaista..Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostCamskillin renkaat tulee DHL kautta ja rengas-online DPD.n. Näin ainakin pk-seudulla..
Itse siis ajelen noita DHL rojuja ja meille on annetty käskyksi soittaa ennen toimitusta, kyse siis renkaista..
Juu niin ajelen minäkin DHL:n kamoja mutta puolikkaalla runkoliikennettä.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostHyvä homma. Tänään tuli jenkeistä DHL:n kyydillä muutama lippis ja sieltä tuli soitto ennen toimitusta. DPD ei soita mutta toivotaan että jättää jonkin näköisen lapun jos ei olla kotona.
Juu niin ajelen minäkin DHL:n kamoja mutta puolikkaalla runkoliikennettä.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Comment
-
-
UPS toimitti mulle viimekeväänä. Soitti että on oven takana ja kysyi sitten että mihin toimitetaan. Sanoin että roudaa takas sinne varastoon niin haen ne sitten sieltä... Eihän siinä hoitui niinkin. Ensi kerralla pitää viritellä joku mesta mihin voi kuski renkaat jättää ettei tarvi erikseen hakea.
Ja joo camskillistä tilasin.
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostCamskillin renkaat tulee DHL kautta ja rengas-online DPD.n. Näin ainakin pk-seudulla..
Itse siis ajelen noita DHL rojuja ja meille on annetty käskyksi soittaa ennen toimitusta, kyse siis renkaista..Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostPikkupaketit ainakin tulee Saksan DHL:n kautta mulle postiin. Kuulostaako tutulta?Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Comment
-
-
moro
apua kaipaisin.
koskaa en oo tuolta tilaillu renkaita ja katoin 2kpl 205/40 r17 halvimmat oli nangan s2 ja jos niitä tilaa 2 nii mitä tuohon toimitus kulu kohtaan laitetaan ?? se 4x4 ? eikös se ole koko kiepin toimitus hintaAmmattit: Automaalari / rakennusmies
maalaustöitä voi kysellä yv :llä
puh: 045 2630799
Nykyään:
Ex :
E30 316i bawaria
E36 325i
Comment
-
-
Originally posted by jorma l View Postapua kaipaisin.
koskaa en oo tuolta tilaillu renkaita ja katoin 2kpl 205/40 r17 halvimmat oli nangan s2 ja jos niitä tilaa 2 nii mitä tuohon toimitus kulu kohtaan laitetaan ?? se 4x4 ? eikös se ole koko kiepin toimitus hinta
Toimituskulut tulee automaattisesti renkaiden määrän mukaan.Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostHinnat nousseet näemmä tuollakin parissa vuodessa. Toissakeväänä 19" (235/275) Kumho KU-31 setti 460€, nyt Kumhoja ei ole listalla, mutta Hankook V12, joka silloin oli hieman Kumhoja kalliimpi maksaisi nyt 775€
Comment
-
Comment