Originally posted by sähköputkimies
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
avoauto?
Collapse
X
-
Originally posted by sähköputkimies View PostJuu, on toki avoja moniakin varmasti viidelle ja kuudellekkin rekisteröity.
Mutta jos nyt palstan hengessä harkitsisin bemmiä, onko niitä viisipaikkaisia avoja?
Nuo mitä olen löytänyt että ilmoituksessa merkattu viidelle hengelle on kuitenkin kuvissa mielestäni takana vyöt vain kahdelle ja siinä penkin keskellä kuhmuara jakamassa kaksipaikkaiseksi.
Onko jollain varmaa tietoa?F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
On kyllä ollu kelit kohdallaan avolla kruisailuun.. ai että, ei kaduta yhtään tuon E36 avon osto! Vaikka on luumulla 2.0 pikkukutosella ja vieläpä automaatti niin kyllä se fiilis on silti mahtavaVolvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
Comment
-
-
Otin ite kanssa toissapäivänä avon liikenteeseen kun käyttiksen flektin moduuli hitsas siihen malliin että huutaa auton keulilla koko ajan. Sinällään ihan mukavaa taas ajaa tollakin, mutta kai se sitten pitää konetta alkaa rakentamaan kun tuntuisi jotenkin turhan vaisulta peliltä toi M20B25 matalapuristeisena kattivempeleenä. Josko se tuolla avolla cruisailu sitten kutkuttelis taas enemmän, who knows...
Comment
-
-
Vaikka olen tässä kolmen vuoden aikana ajellut katto auki varmaan yli 20tkm täällä Suomessa, niin tämän päivän reissu oli kyllä aika extreem kokemus. Mökkimatkan 200km aikana ulkolämpötilat vaihteli välillä 28,5-31,5.
Ei voi valittaa. Paitsi tietöiden kohdalla, kun ajoviima ei enää jäähdytä. Silloin tulee kuuma.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostVaikka olen tässä kolmen vuoden aikana ajellut katto auki varmaan yli 20tkm täällä Suomessa, niin tämän päivän reissu oli kyllä aika extreem kokemus. Mökkimatkan 200km aikana ulkolämpötilat vaihteli välillä 28,5-31,5.
Ei voi valittaa. Paitsi tietöiden kohdalla, kun ajoviima ei enää jäähdytä. Silloin tulee kuuma.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Tässä ollu aika jakomielitautiset aatokset, myydäkkö vai eikö myydä avo pois. Eihän tollanen tehokas uheiluauton ja avoauton sekarotuinen sekoitus oikein ole mihinkään tarkoitettu. Pälvikalju palaa aurinkoisella, sateella vuotaa tiivisteet ja radalla tuntuu turvattomalle. Eiköhän tän kesän ajot ollu tässä ja talvella pientä fiksailua, kesän kynnyksellä myyntiin.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostTässä ollu aika jakomielitautiset aatokset, myydäkkö vai eikö myydä avo pois. Eihän tollanen tehokas uheiluauton ja avoauton sekarotuinen sekoitus oikein ole mihinkään tarkoitettu. Pälvikalju palaa aurinkoisella, sateella vuotaa tiivisteet ja radalla tuntuu turvattomalle. Eiköhän tän kesän ajot ollu tässä ja talvella pientä fiksailua, kesän kynnyksellä myyntiin.
Etikettiin kuuluu myös huivi niitä vilpoisempia päiviä varten. Ja nahkatakki.Näitä ei toki aina tarvita.
Tiivisteet kuuluu hoitaa kuntoon sinä missä minkä tahansa muun auton (ovi)tiivisteet. Radalla potta päässä ei pitäisi olla hätää.
Omalla kohdalla tää on täydellinen neljän asian kompromissi; urheiluauto, avoauto ja käyttöauto sekä vielä harrastepeli.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Itsellä tullut omistettua nyt kymmenkunta vuotta avoautoja ja avoauton hommasin prätkän tilalle kun rupes ärsyttämään ainainen ajopukujen vetäminen päälle. Nykyinen ollut nyt 4 kesää käytössä ja tätä ennen olin 3 vuotta ilman avoautoa. 4 vuotta sitten oli pakko saada avo uudestaan alle ja päivääkään en ole katunut, sillä itse tykkään avoilustasiinä on vaan itselle sellaista fiilistä mistä tykkään kun ajelee katto alhaalla ja tuuli tuivertaa hiukan. Zetaan onkin tullut n.10tkm joka kesä mittariin ja aina avona kun kelit sen sallii ja on järkevät lämpötilat.
Tänä kesänä avoilut hiukan jääneet vähälle n.3000 km vasta takana zetalla vaikka kelit on ollut kohdallaan. Tällekkin löytyy syy, uusi veneharrastus josta myös tykkään kovasti.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Tänä vuonna olen istunut…tai noh YRITTÄNYT mahtu istumaan z4, vittu siitä mitään tullut
Ei ole ollut pariin vuoteen avoa, mutta kyllä sellainen vielä tulee jossain vaiheessa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
2012 ostin ensimmäisen avoauton, E30 318i -93, jolla tuli ajeltua muutama vuosi. Sitten välissä neljä vuotta, ettei ollut avoautoa. Vuosi sitten kesäkuussa, tuli taas hankittua Saksasta cabrio, E30 318i -93. Tuollahan se seisoi tallissa yli vuoden, mutta toissapäivänä sain sentään rekisteröintikatsastettua. Josko kohta laittais veroanomuksen vetämään ja hankkis ajoluvan, kun näitä kelejä tuntuu riittävän. Olis toki paljon muutakin.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostTänä vuonna olen istunut…tai noh YRITTÄNYT mahtu istumaan z4, vittu siitä mitään tullut
Ei ole ollut pariin vuoteen avoa, mutta kyllä sellainen vielä tulee jossain vaiheessa.
Fiiliksen ja kelien mukaan avoillaanF36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostTänä vuonna olen istunut…tai noh YRITTÄNYT mahtu istumaan z4, vittu siitä mitään tullut
Ei ole ollut pariin vuoteen avoa, mutta kyllä sellainen vielä tulee jossain vaiheessa.Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
Comment
-