Mökkimatkaa (200km) ei ole ajeltu vielä katto auki, mutta muuten kattoa ei aukiasennosta ole paljon liikuteltu (oma talli).
Kun tuota mökkimatkaa ajetaan kolme päällä, niin siinä ei voi sitä tavallista tuulisuojaa käyttää. Onko kenelläkään kokemusta takaniskatukien väliin laitettavasta lasisesta tuulisuojasta?
Vaikka ajossa on ollut koko talven niin suurimman osan ajasta katto kiinni tallissa, viikko sitten tuli ajettua pidemmälti katto auki kun kelit viimein sallii
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Kyllä nyt kelpaa olla kesälomalla, cabriolla tarkenee lähteä ajeleen jo aamusta, mikä hieman hassua kun pari viikkoa sitten miltei sateli vielä lunta
On muuten maukkaan näköinen tuo keltainen amme
Kyllä kelit on nyt hellineet, pitäisi melkein koukku asentaa tuohon keltaiseen et saisi tämän kuukauden nauttia avoilusta, sen verran joutuu hinkata tavaraa paikasta a paikkaan b. Ja kiitos, kyllähän tuo erottuu kitymarketin parkkipaikalla
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Juu, kelit on hellineet, ei haittaa vaikkei ilmastointi toimi.
Paskaa tuo laatu nykyään kun 6 vuotiaassa 83 tkm ajetussa autossa on ilmastoinnin kennossa toistakymmentä reikää...
Olis vissiin pitäny kysyä että koskeeko se puhkiruostumattomuustakuu myös ko osaa
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Tänään rullailtu +200km itäuudenmaan pikkuteitä ympäriinsä, oli oikein otollinen keli sille hommalle. Olikohan muutenkin peräti eka kerta kun pääs ihan suoraan aloittamaan kauden sillä, että otti auton liikenteeseen ja ajoi tallista pihalle...
Yllättävän päällikkö peli toi E30 tuulisuoja, se ja etusivuikkunat ylhäällä ei kyllä tuule oikeastaan yhtään vaikka pyyhkii reilua satastakin menemään
Orimattilassa hodaria jyystäessä joku ajeli ihan pirun timangilla -69 vai -70 302 Boss avo Mussella siitä ärrän ohi, niin hieman kyllä fiilis hiipui omaan 325iihin mutta oli ihan siistiä silti
Onkos nyt vielä kesä? Ainakin nyt viikonloppuna kelit ovat olleet käsittämättömän lämpimiä. Kun on vuodenajan huomioiden t-paidan lisäksi ollut jokin neule tms. päällä niin liian lämminhän siinä on tullut - autossakin, saatikka pihalla jotain tehdessä.
Nyt iltasella kun lähdin jäkisharkkojen jälkeen hallilta, niin parkkipaikalla tunki iholle lämpö ja kosteus - sen pimeyden lisäksi. En voinut lähteä suoraan kotiin vaan tein ylimääräisen lenkin Ruissaloon, missä saattoi nähdä pimeyden ja haistaa syksyn.
Kyllähän sitä 50kilsaa tänä vuonna tuli ajeltua Avolla.. hakemaan uudet kumit ja kerran kahvilla.
Nyt sitten seisoo tallissa ja pakolla yrittää keksiä mitä alkaisi seuraavaksi parantamaan/huoltamaan.. Kahtena viime kesänä tullut alle 500kilsaa mittariin
Tuleeko muiden pelkästään kesäkäytössä olevien avoautojen omistajien ulkoilutettua autoja koskaan talvella? Itse käyn sopivan kelin sattuessa pari kertaa talven aikana vetämässä lähistöllä parit korttelikierrokset jotta auto ei menis ihan jumiin, nesteet kiertää ja kone käy lämpimänä,, ja mikä tärkeintä niin saa itse hetkeksi elämänilon takaisin Tässä omassa ei ole speksien mukaan lukkoperää ruksittu optiolistaan, mutta molemmilla takarenkailla se kyllä sutii lumisella tiellä menemään :think pitäisi avata perästä kansi ja vilkaista olenko liian toiveikas. Samalla vaihtaa peräöljyt.
Hox!! jos jollain sattuu olemaan tällaiseen e30 malliin sellaista tuulisuojaa (etupenkkien taakse) tarpeettomana niin olen kiinnostunut lunastamaan sellaisen itselleni.
Enpä edes muistanut että sitä wanhustakin pitäisi käydä välillä käynnistelemässä siellä hallilla. Hyvä että muistutit, pitää yrittää lähipäivinä pistäytyä käyttämässä lämpimäksi. Ajamaan sillä ei kyllä viitsi kesärenkailla seisontavakuutuksessa lähteä...
Oma E30 seiso just vähän aikaa lumihangessakin kun piti talli vapauttaa käyttiksen ruuvaamiselle, eli tulee kyllä käyteltyä. Toki vähenevässä määrin kun ei ole enää BMW merkkisiä käyttöautoja joita pitäis jatkuvasti tallissa ruuvata
Ei uskalla taasen kunnolla levälleenkään lyödä jos tarttee jotain muuta (mitä tahansa) saada talliin sisään. Lopettaisi joskus köyhtymästä niin saisi uuden lisätallin lyötyä pystyyn ni ei haittais vaikka oliskin harrasteet levällään. Sitten voisi avoakin alkaa hieromaan ihan vimosen päälle kuntoon. Ellei nyt sitten leipäänny ja hukkaa sitä pois. Enempi pitäisi olla sylintereitä ja erilaisessa asetelmassa...
Joulun aikaan laiton Aarteen käyntiin ja annoin lämmetä kunnolla. Katon mekanismia unohdin rullata edestakaisin, joten varmaan pitää vielä ensi kuun alussa sopivalla kelillä laittaa tuo lämpimäksi ja vetää katto pari kertaa edestakaisin.
Kyllä tulee avoautoa ulkoilutettua pari kertaa talvessa. Jouluna viimeksi.
Nykyistä edellinen avoautoni (Ford StreetKa) jätti tielle kesällä koska tiivisteet petti ja koko konehuone alkoi höyryämään (ihan tarkkaan en muista mikä oli kyseessä). Paikalle tullut hinausauto vain totesi että autot tykkää että niillä ajetaan ja että paikat eivät saa kuivua ja siten alkaa vuotamaan. Siitä oppineena olen aina välillä käyttänyt autoa pienellä lenkillä tai edes tyhjäkäynnillä pihalla. Jos vaikka pahimmilta ongelmilta säästyisi. Ainakin toistaiseksi moottoripuoli on tuolla tavoin pysynyt kunnossa, mutta E88:n osalta olen huomannut että muoviosat kuten tuulilasin alalista ja katon johtosarjat näyttävät hapertuvan. Saa nähdä miten kestää...
Comment