Originally posted by peltone
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mulkke View PostHmmm... eikös molemmilla oo sormi perseessä, peltosen sormi on sun perseessä ja sulla on peltosen sormi perseessä.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostNo tavallaan. Mutta kun sitä ajattelee niin kyllä jos puhutaan että "peltosella on sormi perseessä", niin kyllähän se tarkoittaa sitä että peltosella on jotakin takamuksessa. Niinpäin mä sen asian käsitän. Hyvä aihe
Olkoon se turha kysymys: Miten sanotaan ruotsiksi? Minulla on sormi perseessä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
isoR
http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT#fi|sv|minulla%20on%20sormi%20persees s%C3%A4
E: Laitetaas vielä turhakekkin, Miksi ilman lämpötila ei nouse yli ~10° jos lumi on maassa?Last edited by Guest; 20-04-2011, 14:09.
Comment
-
Originally posted by isoR View Posthttp://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT#fi|sv|minulla%20on%20sormi%20persees s%C3%A4
E: Laitetaas vielä turhakekkin, Miksi ilman lämpötila ei nouse yli ~10° jos lumi on maassa?
Edit: RumpaLast edited by Haju69; 20-04-2011, 14:13.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
isoR
Originally posted by Haju69 View Poströv olikin uusi minulle.. Mutta opettaja aikoinaan sanoi minulle toisen version perseestä.
Comment
-
Originally posted by peltone View PostKuinka monta suomalaista sotaveteraania on vielä elossa?Last edited by Administrator; 20-04-2011, 16:41.
Comment
-
-
Originally posted by Administrator View PostSotaveteraaniliiton mukaan noin 50000. 5 vuoden kulutta saattaa olla ettei ole enää yhtään, ellei Suomi ryhdy johonkin sotatoimiin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment