Jokainen joka saksasta autoja on tuonut tietää mitä se lysti maksaa. Jos välittäjän hinta on liian halpa, niin jossain vaiheessa asiakasta vedätetään. Yleisin tapa lienee seuraava: Välittäjä ostaa auton asiakkaan nimiin ja hinnasta tiputetaan jokin marginaalinen osa pois, esim 500€. Loput "alennukset" välittäjä laskuttaa myyjäliikkeeltä oman firmansa kautta. Laskuun laitetaan veloitukseksi "konsulttipalkkio" ja tämän summan autoliike maksaa välittäjän tilille.
Ilmaisia aterioita ei ole olemassakaan. Jokaisen välittäjän täytyy elää ja jostain se raha on hankittava. Tuonnissa on aina tietyt kulut eikä niistä pääse mihinkään!
Ilmaisia aterioita ei ole olemassakaan. Jokaisen välittäjän täytyy elää ja jostain se raha on hankittava. Tuonnissa on aina tietyt kulut eikä niistä pääse mihinkään!
Comment