Originally posted by _nixu_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auto Saksasta - kokemuksia välittäjistä?
Collapse
X
-
Originally posted by Brasco View PostJoo, muakin kiinnostaa mikä jäi tuonnille kaikkineen hinnaksi ja mistä kaupungista auto tuli?
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View Post1000e. Tähän sisälty rahdit yms. Berliinistä tuli.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKuulostaa ihan kohtuulliselta. Onko noissa rahtimaksuissa muuten mitään vakuutuksia matkalla tapahtuvia esim. kolhiintumisia vastaan?
Laivayhtiö on vastuussa aina tuollaisista, tässä tapauksessa Scanlines. Auto kuvattiin ennen lastausta ja otettiin tarkat tiedot ylös. Mutta eipä tuossa mitään kummallista ilmennyt, kun tänään pikainen putsaus suoritettiin kaverin kanssa.
Pari kuvaa
Ja täällä originaalit
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostKyllä on. Tästä utelin itsekin huolintayhtiöltä. (VictorEk)
Laivayhtiö on vastuussa aina tuollaisista, tässä tapauksessa Scanlines. Auto kuvattiin ennen lastausta ja otettiin tarkat tiedot ylös.
Siistinäköinen peli, paljonko on mittarissa?
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOk, hyvä tietää.
Siistinäköinen peli, paljonko on mittarissa?
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostHannu Vuohelainen joka on tuo "firman pomo" on tehnyt tuota hommaa toiminimellä 2004 alkaen ja ilmeisesti tää putiikki on sitten tullu tässä pari vuotta sitten.
Esi työ oli tehty niin hyvin että ei tarvinnut puhelintukea paikalla ollessa vaan myyjä tiesi kuvoit, väliaikaisen rekisteröinnin hoito jne, että itselle jäi auton tzekkaus. Homma meni loistavasti.Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostVuohelaista käytin "välittäjänä" hakureisulla, puhelinpalvelua, hän selitti ennen halua auton tiedot myyjältä ja oli tarvittaessa itse hakureissulla puhelimen tavoitettavissa tarvittaessa, fyysisesti hän ei siis ollut paikalla.
Esi työ oli tehty niin hyvin että ei tarvinnut puhelintukea paikalla ollessa vaan myyjä tiesi kuvoit, väliaikaisen rekisteröinnin hoito jne, että itselle jäi auton tzekkaus. Homma meni loistavasti.
Mies tuntuu melkoisen kiireelliseltä, että kannattaa kysellä että mikä se todellinen työtilanne on ennen kuin välittäjän valitsee.
P.S. Katselin muuten itsekkin tuota Berliinin avoa, mutta kun ei ole sitä toista tallipaikkaa niin jäi ajatuksen asteelle.
Comment
-
-
Originally posted by Kema View PostHannu on tuonut minullekin auton ja sukulaisille+tutuille muutaman ja olen tavannut hänet ensimmäisellä hakureissulla henkilökohtaisesti. Uskalsin sitten tilata oman kipponi Hannulta Saksassa itse käymättä, kun omat aikataulut eivät oikein venyneet sillä kertaa, eikä se Saksa-Oulu ajaminen niin rapoisaa ole kun sen on kerran tehnyt
Mies tuntuu melkoisen kiireelliseltä, että kannattaa kysellä että mikä se todellinen työtilanne on ennen kuin välittäjän valitsee.
P.S. Katselin muuten itsekkin tuota Berliinin avoa, mutta kun ei ole sitä toista tallipaikkaa niin jäi ajatuksen asteelle.
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostKun Blauweissikin on lopettanut, niin ketäs suosittelette roudaamaan autoa saksanmaalta? :think
Comment
-
-
Onko nämä firmat vielä pystyssä?
http://www.finnservice.de/ ja
Pari sähköpostia olen laittanut ja hiljasta on...
Comment
-
-
Originally posted by anton_nokelainen View PostOnko nämä firmat vielä pystyssä?
http://www.finnservice.de/-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by JiPe View PostEn ole koko topiikkia jaksanut läpi lukea, mutta mitä selaillut olen, en ihan selkeää ole löytänyt.
Eli tarkoitus olisi lentää saksaan, ostaa auto ja ajella Ruotsin kautta pois, ehkä vähän saksaa kiertäen (noin viikon reissu). mutta..
Ei ole kokemusta miten tuo homma saksan päässä toimii. Voisiko joku asian tietävä kirjoittaa lyhyen ja ytimekkään ohjeen siihen hommaan? Ettei tarviis joka asiaa mennä perse edellä puuhun. (tämänhän voisi sitten vaikka aloitus postaukseen lisätä, niin ei tarvii kenenkään ehtiä mistään rivienvälistä)
-Miten itse osto menee (voiko auton varata luotettavasti etukäteen, vai mennäänkö tuurilla? jne..)
-Rekisteröinti
-Minkälaiset kilvet että pääsee kotia asti, vai pitääkö joka tapauksessa ottaa pysähdys Suomen tulliin heti rajalla?
-yms..yleistä
Tarkoitus olisi 6000-9000e hintaluokan auto hakea.
Ei voi muutakuin suositella.
Comment
-
Comment