Jaa-a, minä kävin paikan päällä tekemässä tilauksen ja sanottiin ettei ole Tanskankaan varastossa, menee muutama päivä että saavat ja sitten panevat kuormaan. Pari viikkoa meni ja kaarsin putiikin pihaan hakemaan palikat. Eihän se kiireisen miehen puuhaa ole mutta hätäilemällähän tuleekin vain kusipäisiä lapsia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tilaus schmiedmannilta
Collapse
X
-
Originally posted by Tuhis View PostJaa-a, minä kävin paikan päällä tekemässä tilauksen ja sanottiin ettei ole Tanskankaan varastossa, menee muutama päivä että saavat ja sitten panevat kuormaan. Pari viikkoa meni ja kaarsin putiikin pihaan hakemaan palikat. Eihän se kiireisen miehen puuhaa ole mutta hätäilemällähän tuleekin vain kusipäisiä lapsia.F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Tuhis View PostJaa-a, minä kävin paikan päällä tekemässä tilauksen ja sanottiin ettei ole Tanskankaan varastossa, menee muutama päivä että saavat ja sitten panevat kuormaan. Pari viikkoa meni ja kaarsin putiikin pihaan hakemaan palikat. Eihän se kiireisen miehen puuhaa ole mutta hätäilemällähän tuleekin vain kusipäisiä lapsia.Originally posted by riuska View Posttaitaa sanoa kaikille aluksi että menee pari päivää. No ei se auta ku ootella...
Itse odottelen myös osia, mutta valmistajan(esim. Meyle) ongelmista johtuen niitä ei aina vain yksinkertaisesti saa kovin nopeasti, ja sille ei mitään voi. Itq ja parq.
Jos kiire on, niin silloin kannattaa tukeutua marmoritiskiin ja korkeisiin hintoihin. Jos heidän varastoissa ei tarvitsemia osia ole niin saavat kuitenkin melko pikana ne tilattua.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostTuossahan tarkoitettiin että menee muutama päivä, ennen kuin Tanskan pojjaat saavat osat, jonka jälkeen ne lähetetään Suomeen...
Itse odottelen myös osia, mutta valmistajan(esim. Meyle) ongelmista johtuen niitä ei aina vain yksinkertaisesti saa kovin nopeasti, ja sille ei mitään voi. Itq ja parq.
Jos kiire on, niin silloin kannattaa tukeutua marmoritiskiin ja korkeisiin hintoihin. Jos heidän varastoissa ei tarvitsemia osia ole niin saavat kuitenkin melko pikana ne tilattua.f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostEi se nopeaa ole aina marmorillakaan, viimeeksi kaksi viikkoa odottelin venttiilikopan tiivistettä.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostTuossahan tarkoitettiin että menee muutama päivä, ennen kuin Tanskan pojjaat saavat osat, jonka jälkeen ne lähetetään Suomeen...
Jos kiire on, niin silloin kannattaa tukeutua marmoritiskiin ja korkeisiin hintoihin. Jos heidän varastoissa ei tarvitsemia osia ole niin saavat kuitenkin melko pikana ne tilattua.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostEi se nopeaa ole aina marmorillakaan, viimeeksi kaksi viikkoa odottelin venttiilikopan tiivistettä.Originally posted by zener View PostJep, jos menee saksan tilaukseen ni ei välttis oo nopeeta. Vaan ERITTÄIN hidasta.
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostKauanko on tilaus kestänyt kun tuotetta ei ole ollut Tanskan päävarastossa?
"Tuotetta ei löydy Tanskan päävarastosta.
Arvioitu toimitusaika on 7 päivää."
Pitääkö 7 päivää kutinsa yleensä. Unohdetaan tuhkat sun muut eli millaisia kokemuksia on aiheesta?Originally posted by Purni View Postpari päivää, pari viikkoa
Ja ei se nyt taida ihan pieni varaosa toimittaja olla
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostTuo 7 päivän toimitusaika on arvioitu aika arkipäivissä, jolloin tavara on vasta Tanskan Schmiedmannilla, se kun pitäisi lähettää vielä tänne pohjolan perukoille ennen kuin sitä voi asiakkaalle luovuttaa.Eihän siinä muuten mitään, mutta hommat vaan kusee kintuille kun ei osat tule siinä ajassa missä luvataan.
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostMutta itse lupasivat 2 viikon toimitusaikaa.. yli 5 viikkoa taitaa olla vähän enemmän kuin 2 viikkoa.Eihän siinä muuten mitään, mutta hommat vaan kusee kintuille kun ei osat tule siinä ajassa missä luvataan.
[OT]
Ei millään tavalla kenellekkään vittuiluna tai muuten, mutta jos ei osia ole kenelläkään hyllyssä, tehtaalla on jostain toimipisteestä riippumattomasta syystä toimitusvaikeuksia ja yksinkertaisesti osaa ei saa, niin kiireellinen tehkööt sitten itse. Tai sitten jos todellakin on kiire ja jostain löytyy OEM osa, jonka apteekkihinta on 5krt kalliimpi, niin se on joko kärsittävä hätäisenä se hinta tai odotettava edullisempaa..
Jokainen joka on itse ollut nyt lakossa ja lakkoillut ja tässä topicissa kritisoi, niin miettikääpä itse se vastakkainen osapuoli joka on juuri sinun takia joutunut odotamaan jotain tai jäänyt tästä kokonaan paitsi.[/OT]
Mietimpä tässä vain tällaista ääneen, kun hyvän, hienosti toimivan ja edullisen firman erinomaista mainetta täällä kritisoidaan niin jyrkin äänensävyin, eikä varmasti syy ole heidän milläänlailla.
Ja pienen pieni offtopicin poikanen ja omakohtainen kokemus joka ei Schmiedmanniin liity milläänlailla. -08 partyille piti päästä cabriolla ja yläpään laakerit edestä paskana. Suomessa ei kellään tukkurilla ollut ja reissuun lähtö oli 2pvä päästä. Ostin sitten E36 325i:n josta irroitin yläpäät ja ruuvasin cabrion alle. Pääsin reissun tekemään, kiire kun oli. Ja 3vko partyjen jälkeen tuli uudet yläpäät, mitkä ruuvasin coupen alle ja laitoin coupen kiertoon.
Ihan vain noin esimerkkinä, jos on todellakin kiire ja pakko saada leivottua vehkeitä väliaikaisesti nippuun ja kyse osasta mikä vaikuttaa ajoon radikaalisti...
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by riuska View PostTässä vielä ootellaa kohta 2 viikkoa mennyt. Ilmoittivat kyllä että tilauksen tulo pitenee kun ei ole plää plää varastossa tanskassa ja jotain blää blää blää. Ruvee vituttaa!!
Onneksi muut osat olivat hyvässä kunnossa vaikka oli käytetyjä..F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
Comment