LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Fuuck. No pitää ainakin matot tilata E30:iin.. ja merkki muualta.
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
no teinpä itse ekan tilauksen tuolta ja vitukseenhan se meni
e38:iin piti tulla se lämppärin vesiventtiili mutta tuli joku turha muovilärpäke.
ja eihän siellä kukaan vastaa puhelimeen eikä maksanut kuin 154e
no huomenna uudelleen.
Mitähän tuo sivuilla oleva maininta "tuote on tarvike, mutta OEM laatua" mahtaa pitää sisällään? Onko nämä oikeasti alkuperäisosia ilman BMW:n leimaa vai onko täysin arpapeliä mitä sattuu käteen saamaan? Itse en ole vielä uskaltanut tilata yhtään tällaista tuotetta.
Mitähän tuo sivuilla oleva maininta "tuote on tarvike, mutta OEM laatua" mahtaa pitää sisällään? Onko nämä oikeasti alkuperäisosia ilman BMW:n leimaa vai onko täysin arpapeliä mitä sattuu käteen saamaan? Itse en ole vielä uskaltanut tilata yhtään tällaista tuotetta.
Täysin arpapeliä, pakkohan sen on olla samaa mitä varaosakaupoista saa kun vaan ymmärtää kysyä laadukkaampien merkkien päälle.
Tilasin 25.5. erinäisiä puhdistusaineita yms. Seuraavana päivänä tuli tilausvahvistus:
Moi.
Tilauksenne toimitusaika on noin 1,5 viikkoa.
Tavaroista ei ole kuulunut mitään vielä tähän päivään mennessä (19.7.), kahden kuukauden merkkipaalu rikkoutunee kevyesti. Onneksi en maksanut mitään etukäteen, kun osasin odottaakin jotain tällaista. Tällä menolla harkitsen siirtymistä takaisin Laakkosen luukulle.
Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Tilasin 25.5. erinäisiä puhdistusaineita yms. Seuraavana päivänä tuli tilausvahvistus:
Tavaroista ei ole kuulunut mitään vielä tähän päivään mennessä (19.7.), kahden kuukauden merkkipaalu rikkoutunee kevyesti. Onneksi en maksanut mitään etukäteen, kun osasin odottaakin jotain tällaista. Tällä menolla harkitsen siirtymistä takaisin Laakkosen luukulle.
Sivuilla ainakin mulle tulee aina popuppi, missä lukee että ovat lomalla kuun loppuun, minkä aikana eivät lähetä tilauksia.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Sivuilla ainakin mulle tulee aina popuppi, missä lukee että ovat lomalla kuun loppuun, minkä aikana eivät lähetä tilauksia.
Mutta minäpä esim tilasin matskua ~vajaa viikko ennen partyja ja kamat tuli partyjen jälkeisenä torstaina.. Eli jos tuolloin 25.5. on tilattu niin luulis tavaroiden jo saapuneen..
Mutta minäpä esim tilasin matskua ~vajaa viikko ennen partyja ja kamat tuli partyjen jälkeisenä torstaina.. Eli jos tuolloin 25.5. on tilattu niin luulis tavaroiden jo saapuneen..
Yritä ymmärtää että kun ovat lomalla niin pulju jo kiinni eikä leipää saa kuin kaupasta.
Tavara alkaa kulkemaan parin viikon päästä.
Siis tilaus tehty 25.5.2010.. eikä ole saapunut vieläkään
Yritä ymmärtää että kun ovat lomalla niin pulju jo kiinni eikä leipää saa kuin kaupasta.
Tavara alkaa kulkemaan parin viikon päästä.
Niin olisin voinut kuvitella että tuo Squamishin tilaama paketti olisi tullut aiemmin kuin itselleni tilaamani tuotteet jotka tilasin (olikohan nyt sitten 2.7.2010 ja tilaus saapui 15.7.2010)
Toki minä ymmärrän jos nyt ovat lomalla että voi kestää. Ei minua harmita kun minun tilaus tuli nopeasti... Koitin vaan "ihmetellä" Squamishin tilauksen kestoa.. Menikö ymmärtämiset ristiin?
Comment