Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Varttitapahtumissa ei ole nimittäin ysin puolelle päässeitä oikeita katuautoja juuri näkynyt. Tähän hätään en muista kuin Salosen Mikan n. 1500hp pickupin. Toki sulla on tehojen puolesta mahdollisuus siihen, mutta sitten pitää mennä kaikki muukin nappiin.
    No, siinä kuitenkin on mm. Huovisen Jonin tasaisesti 9.2-9.3:ia kulkeva ja E85:sta polttava aito "eco" katuauto, jolla ajetaan katsastus voimassa lähes päivittäin kadulla(kaikki otteessa ja menee ensi vuonna kaseja):

    Comment

    • Tylyttäjä
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2007
      • 1412

      Originally posted by Hemi View Post
      No, siinä kuitenkin on mm. Huovisen Jonin tasaisesti 9.2-9.3:ia kulkeva ja E85:sta polttava aito "eco" katuauto, jolla ajetaan katsastus voimassa lähes päivittäin kadulla(kaikki otteessa ja menee ensi vuonna kaseja):

      https://www.youtube.com/watch?v=0vLE_IJNapU
      Tuota en ole sattunut näkemäänkään, tosin ei ihme, koska niin vähän on tullut viime vuosina käytyä varttitapahtumissa. Kovaa näyttää menevän ja eleettömästi! Minkälainen tekniikka tossa on?
      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

      EX: BMW E39 M5
      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

      Suzuki GSX-R 1070 K5
      Performance Mods: Lot
      Performance: 200mph/322kph@1mile
      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

      Comment

      • Joba
        BTCF Member
        • Sep 2007
        • 556

        Reiluhko isolohko e85:lla ja tarvittaessa kaasua.

        Comment

        • kimmon
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1461
          • Tuusulantien päässä...

          Aika paljon on matkaa kaikilla aiemmin mainituilla vehkeillä oikeasti nopean katuauton kyytiin Tuosta voi tuijottaa jutun sellaisesta ja sen omistajasta Larry Larsonista https://www.youtube.com/watch?v=5WlTYwpZV8M
          Last edited by kimmon; 10-09-2014, 22:46.
          Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            Originally posted by Joba View Post
            Reiluhko isolohko e85:lla ja tarvittaessa kaasua.
            Korkeapuristeinen vapariko? Vai ahdettu?
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              Originally posted by Tylyttäjä View Post
              Tuota en ole sattunut näkemäänkään, tosin ei ihme, koska niin vähän on tullut viime vuosina käytyä varttitapahtumissa. Kovaa näyttää menevän ja eleettömästi! Minkälainen tekniikka tossa on?
              555cid E85 vapari ja tarvittaessa ripaus kaasua, pointtina kuitenkin se että 100% puhdas jokapäiväisessä liikenteessä ajettava katuauto ilman kikkailuja, eli tämä:

              Comment

              • mrrk
                BTCF Member
                • Sep 2007
                • 515
                • Satakunta.

                Aika on kullannut muistot yms, voipi olla että muistan väärin, mutta eikös ollut niin että nypyttäjä ei päässyt alle kympin ilman jatkoja?

                Joku muu ketä osaa ajaa ajoi tuon kyseisen Suzukin parhaan ajan?

                Voipi olla että muistan väärin kyseiset asiat mutta kuka muu on samaa mieltä
                että kun nypyttäjä itse pääsee subarulla edes 11.3 vois laittaa sitten vasta tähän topicciin seuraavan postauksen.

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  Originally posted by mrrk View Post
                  Aika on kullannut muistot yms, voipi olla että muistan väärin, mutta eikös ollut niin että nypyttäjä ei päässyt alle kympin ilman jatkoja?

                  Joku muu ketä osaa ajaa ajoi tuon kyseisen Suzukin parhaan ajan?

                  Voipi olla että muistan väärin kyseiset asiat mutta kuka muu on samaa mieltä
                  että kun nypyttäjä itse pääsee subarulla edes 11.3 vois laittaa sitten vasta tähän topicciin seuraavan postauksen.
                  Kyllä oon päässyt alle kympin ilman jatkojakin. Kympin alitys tapahtui heti ekalla varttireissullani, taisi olla vuonna 2004 Alastarossa Gti-päivillä ja K3 Gixxeri alla, slipariviritteinen. Oli vähän madallettu ja 30hp dry nos setti, mutta ei jatkoja. Aika oli 9.8 tai 9.9s, kyllä ne laputkin jostain löytyisi vielä. Sitä ennen oli ajanut vain kasimailia Malmilla X-treme Weekendillä (voitto tuli sieltäkin), eli tuo 2004 reissu oli eka reissu vartille.

                  Vartilla tuolla (tai muilla pyörilläni) ei ole ajanut kukaan muu. Itse olen ajanut se 9.6s @ 250km/h Kiikalassa. Putkiviritteinen ja n. 40-50hp kaasut, jatkot oli silloin kiinni, mutta rata oli liukas. Useamman kerran ajettu tuo 9,6s, oliko vuonna 2006 kun se riitti Bomber Weekendin kiihdytyskisan voittoon ja siitä tuli 1000€ palkintokin Tai no, vartilla pari vuotta sitten yksi tuttu kokeili, mutta joku oli rasvannut radan, eli suti koko matkan. Mutta maililla Jari Määttä (jarim) ajoi sen 200mph heti ekalla vedolla (rajoittajaan meni). Aika hyvin, kun oli kuitenkin outo pyörä hänelle ja taisi olla eka 200mph ylitys tuon kokoluokan pyörälle, ja matkalle sattui yksi vaihdemissikin (haki 315km/h kohdalla "seiskaa"). Silloin moni tiesi etukäteen kertoa, että ei taida edes 300km/h ylittyä

                  Mites se mrrk on ajanut? Varmaankin kovempaa? Nykyisinhän nuo ajat on jo aika heppoisia, sen tiedän. Noin 10 vuotta sitten niillä pärjäsi kadunmiehen kisoissa jotenkin.
                  Last edited by Tylyttäjä; 11-09-2014, 07:27.
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • mrrk
                    BTCF Member
                    • Sep 2007
                    • 515
                    • Satakunta.

                    Mitenkäs mun ajot kuuluu tähän?

                    Katteettomalla -00 600f Hondalla eli matkamalli millä en ollut ajanut metriäkään eka veto 11.3 ja toinen veto 11.1


                    Putkivireisellä 1000 RR ilman jatkoja ja ilman kaasuja 9.8
                    Kytkin ei kestänyt noin 100 hp wet settiä mutta silti tuli ajaksi 9.6 ja 250 kmh.
                    Matala 9 oli realistinen mutta tuli ajettua enemmän rataa

                    Vakio painoinen E34 11.3 ja 199 kmh ja päivittäin käytössä.
                    Nykyään menee reippaasti kympin puolelle kunhan saa jollain ihmeellä pitoja.

                    On kumminkin aika pitkä matka Honon ja Mazan aikoihin.

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      Originally posted by mrrk View Post
                      Mitenkäs mun ajot kuuluu tähän?

                      Katteettomalla -00 600f Hondalla eli matkamalli millä en ollut ajanut metriäkään eka veto 11.3 ja toinen veto 11.1


                      Putkivireisellä 1000 RR ilman jatkoja ja ilman kaasuja 9.8
                      Kytkin ei kestänyt noin 100 hp wet settiä mutta silti tuli ajaksi 9.6 ja 250 kmh.
                      Matala 9 oli realistinen mutta tuli ajettua enemmän rataa

                      Vakio painoinen E34 11.3 ja 199 kmh ja päivittäin käytössä.
                      Nykyään menee reippaasti kympin puolelle kunhan saa jollain ihmeellä pitoja.

                      On kumminkin aika pitkä matka Honon ja Mazan aikoihin.
                      Kysyit mun aikoja niin kysyin myös sulta. Hyviä aikoja olet ajanut. Autokin näyttäis olevan melko ripeä.
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      • Maza
                        BTCF Member
                        • Jul 2002
                        • 4319
                        • Kannus/Kokkola

                        Originally posted by hono View Post
                        Kyllä se ysi tulee kun saat vehkeet iskuun. Vielä tänä syksynä?
                        Tälle syksylle ei oo enää ajoa luvassa. Mahdollisesti käyn rullilla vähä ennakoita hieromassa ja ehkä koitetaan vähä boostia nostella.

                        Comment

                        • 528-Mst
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2014
                          • 323
                          • suomi

                          Aikoja

                          Mst:lle luvataan tehtaan mukaan:
                          Eli siis vm-96 e39 "523" 2.8l vaparibensa

                          0-100km/h 6,7s
                          0-160km/h 16,9s
                          0-200kmh/31,8s

                          Tulevana kesänä pääsee testaamaan pitävätkö likimainkaan paikkaansa enää nykyään.

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            200-300km/h 8.8s...

                            https://youtu.be/rKJk1Yn6sgE

                            0-100km/h 8.8s
                            100-200km/h 6.9s
                            200-300km/h 8.8s
                            335km/h @ 1609m

                            Last edited by Guest; 12-07-2015, 15:23.

                            Comment

                            • Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

                              Originally posted by HC91 View Post

                              tuossa nyt on vanhuksella kiihdytetty motarinopeuteen 3. vaihteella, ihan aavistus nousua tiessä. Kyllä 80-120 on 4s alitus aika niukkaa :think

                              http://www.youtube.com/watch?v=hY4cFsDRuLw
                              Originally posted by HC91 View Post
                              2. vaihteella 1800rpm alkaen lappu lattiaan ja virtualdubilla freimien aikaleimoista kateltuna tulis tuon suuntaista:


                              80 4.8s
                              100 6.0s
                              120 8.2s
                              Menee alle 4s kolmosella? 2->3 vaihdolla 3,4s?

                              Kokeilin 3.6 M5, kolmosella 4.4 ja 2->3 vaihdolla 3.3s.

                              5-60mph aika 6.8s. Tuota testaa esim. Car&Driver, helpompi ja autolle mukavampi testaus kuin 0-60mph.
                              Racechronolla mitattuna.



                              EDIT: 6.6s 5-60mph.
                              Last edited by Bmw Master; 12-07-2015, 21:13.

                              Comment

                              • Vanquish
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2004
                                • 1961
                                • Hki

                                Paluu tavallisiin autoihin...

                                F30 330d, takaveto, automaatti, 2015, tuunaamaton. 2 hengen kuormalla Torque softalla mitattuna 80-120km/h 3,9s.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎