Onhan se Veyron Super Sport nopea mut melkoinen kasa laardia vaan mokomalla niskassa. Liikkuu tuommonen 500kg kevyempi Agera R aika perkeleesti vielä iloisemmin samoilla tehoilla
Kyllähän mä noita videoita jo laitoin. Jos taas viittaat tohon Tylyn turbobusa vetoon niin vaikee laittaa videoo kun ei oo mitään kaverista kuulunu ja priva täynnä...
Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.
Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suosittelen ainakin kaasujen hommaamista....
Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?
Sitä turbobusa hommaa mä vähän meinasin..
Kyllä mulla odottaa uus kytkin laatikossa asennusta Kyllä mä voin lähtee viivat ottamaan, vaikka 0-200. Vaikka jos sulle tehot alkaa oleen sen 1000hp keväällä, niin aika turhaahan se on tolla vähän reilu 160hp mopolla lähtee vetämään. Mutta ei mua hävetä myöntää tappioo Puhe olikin siitä, että kovimmatkin jää.
Miten vittu nämä videot liittyy topicin aiheeseen?
Uskomatonta paskaa ja vänkäämistä eräitten toimesta. Eikö isoilla miehillä ole muuta tekemistä ku soittaa suuta ja vängätä kaverille joka on sentään repiny tuhannen heppaa lähes lidlin limpsapullon kokosesta motista.
Oikeesti itseä ainaki suuresti kiinnostaa tämä topic koska suomestakin tulee nykyään jo todella nopeita AUTOJA. Tämä pärrä vänkäys sais jo vaikka loppua. Menkää bomberifoorumille pullistelemaan streettimopojenne kans.
^
kannatan. Olisi kiva lukea vain oikeita aikoja mitä miltäkin väliltä kukakin milläkin missäkin ja vaikka vielä milloinkin on saanut No saa videonkin laittaa omasta vedostaan.
^
kannatan. Olisi kiva lukea vain oikeita aikoja mitä miltäkin väliltä kukakin milläkin missäkin ja vaikka vielä milloinkin on saanut No saa videonkin laittaa omasta vedostaan.
Juurikin näin. Tosin hauska näitä vääntöjäkin on lukea.
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment