Kyllä peto on tässä ihan asialla, sillä ST1:n ostettua Shellin Suomen huoltoasematoiminnan, V-powerista tuli käytännössä 98:ia. Ehkä pari lisäainetta enemmän, mutta jos niitä lisäaineita kaipaa, niitä saa paikallisesta autotarvikeliikkeestä. Mutta toki kukin voi tehdä rahoillansa mitä lystää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E95/E98 kohta historiaa -> E10
Collapse
X
-
Originally posted by Ramzez View PostKyllä peto on tässä ihan asialla, sillä ST1:n ostettua Shellin Suomen huoltoasematoiminnan, V-powerista tuli käytännössä 98:ia. Ehkä pari lisäainetta enemmän, mutta jos niitä lisäaineita kaipaa, niitä saa paikallisesta autotarvikeliikkeestä. Mutta toki kukin voi tehdä rahoillansa mitä lystää.Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKyllä peto on tässä ihan asialla, sillä ST1:n ostettua Shellin Suomen huoltoasematoiminnan, V-powerista tuli käytännössä 98:ia. Ehkä pari lisäainetta enemmän, mutta jos niitä lisäaineita kaipaa, niitä saa paikallisesta autotarvikeliikkeestä. Mutta toki kukin voi tehdä rahoillansa mitä lystää.
Ja lisäksi eikö oktaanintunnistin ole kaikissa ruiskuautoissa?
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostVahvaa mutua Vpowerin juttu ei ole oktaanimäärä, vaan pikemminkin pesevyys, kulutussäästö sekä pesun kautta voi joissakin tapauksissa teho palautua alkuperäiseksi. Dynossa eroa on vaikea havaita koska sen tarkkuus ei tahdo riittää ja sama tietty persdynollakin. Uusi vpower on suunniteltu erityisesti suorasuihkutusmoottoreille, jossa karstaa kertyy helpommin.
Ja lisäksi eikö oktaanintunnistin ole kaikissa ruiskuautoissa?
Moottorin pesevyydestä en mene sanomaan sen enempää, mutta yleensä paras keino on ollut pitää moottoriöljyt tuoreena ja jos haluaa enemmän hifistellä, niin kaataa ruiskunpuhdistusainetta tankkiin. Jälkimmäisen toimivuuteen en ota sitten mitään kantaa.
Comment
-
-
Ei ainakaan vanhemmissa vehkeissä moottorinohjaus tiedä mitä ainetta tankissa on. Vaikka nakutustunnistimet löytyisikin.
Uudemmissa autoissa varmaan sytkäennakot jne. säätyy adaptiivisesti, muuten siitä korkeammasta oktaanilukemasta ei ole hyötyä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Uusi vpower on suunniteltu erityisesti suorasuihkutusmoottoreille, jossa karstaa kertyy helpommin.
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostE98:ia on tullu tankattua Suomessa aina sen jälkeen, ku tuli tuo E10-ysivitonen. Niissä ulkomaissa, jossa bensaan ei oo pantu kossua sekaan, on tullu tankattua E95:sta. Litraakaan ei menen E95:sta Suomen pumpuista mun auton tankkiin.
E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
Myydään E6x LCI M-Sport ratti
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466
Comment
-
Comment