320 e30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janzu
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 483
    • Vantaa

    #31
    Originally posted by Neula View Post
    No jos olis tällähetkellä se 3tonnia kourassa niin en kyselis täällä, että kannattaako ostaa kyseinen bemari vaan olisin hakenu jo aikoja sitten.
    E36:sta näyttäisi olevan jokseenkin parempi tarjonta ja on astetta uudemman oloinen auto. Jos pitää olla old skoolia, katso myös E34 ja E32 tarjontaa, kilohinta enemmän kohdallaan. E30:n myyjillä tuntuu ote todellisuudesta olevan kateissa. Jotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.

    Comment

    • M325i
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 1530
      • Etelä-pohjanmaa

      #32
      Originally posted by Janzu View Post
      Jotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.
      Totta. Ei vanosongelmia,huomattavasti vähemmän sähkövikoja,ei muovisia vesipumpun siipiä,suhisevia tuulilaseja ja parissa vuodessa mätiviä luukkujen saumoja,yms. Suorastaan helppo auto pitää ja päästää
      E30 ja E46 ///M

      Comment

      • _nixu_
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 8974
        • Kellokoski

        #33
        Originally posted by Janzu View Post
        E36:sta näyttäisi olevan jokseenkin parempi tarjonta ja on astetta uudemman oloinen auto. Jos pitää olla old skoolia, katso myös E34 ja E32 tarjontaa, kilohinta enemmän kohdallaan. E30:n myyjillä tuntuu ote todellisuudesta olevan kateissa. Jotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.
        No itse katselin tuossa E30 318iS:sää harrasteautoksi. Hyvästä joutunee maksamaan saman kuin tuosta perus e39:stä. Hyvät vanhemmat mallit maksaa. Niitä on niin vähän enää tarjolla ja hinnat nuosee koko ajan, toisin kun näillä tusinakäyttiksillä

        Eli hyvistä E30:stä joutuu maksamaan nykyisin jo tuhansia jos sellaisen talliinsa haluaa. Joskus noita on varmaan saanut vaihdettua kossupullolla...
        Last edited by _nixu_; 03-12-2009, 18:11.
        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

        Comment

        • valtonen.
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2008
          • 283
          • jyväskylä

          #34
          Originally posted by _nixu_ View Post
          No itse katselin tuossa E30 318iS:sää harrasteautoksi. Hyvästä joutunee maksamaan saman kuin tuosta perus e39:stä. Hyvät vanhemmat mallit maksaa. Niitä on niin vähän enää tarjolla ja hinnat nuosee koko ajan, toisin kun näillä tusinakäyttiksillä

          Eli hyvistä E30:stä joutuu maksamaan nykyisin jo tuhansia jos sellaisen talliinsa haluaa. Joskus noita on varmaan saanut vaihdettua kossupullolla...
          sain kesällä ostettua 316 e30 pullolla virun valgetta tosin se olikin kevyesti sanottuna pommi jossa oli viron kilvet kiinni myin sitten pois 80eurolla yhelle kaverille sry ot

          Comment

          • Janzu
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2005
            • 483
            • Vantaa

            #35
            Originally posted by M325i View Post
            Totta. Ei vanosongelmia,huomattavasti vähemmän sähkövikoja,ei muovisia vesipumpun siipiä,suhisevia tuulilaseja ja parissa vuodessa mätiviä luukkujen saumoja,yms. Suorastaan helppo auto pitää ja päästää
            niin no tuota en huomannut tuoda esille, enemmän autoa ja ominaisuuksia toi mukanaan myös jonkin verran erilaisia vikoja..

            Originally posted by _nixu_ View Post
            No itse katselin tuossa E30 318iS:sää harrasteautoksi. Hyvästä joutunee maksamaan saman kuin tuosta perus e39:stä. Hyvät vanhemmat mallit maksaa. Niitä on niin vähän enää tarjolla ja hinnat nuosee koko ajan, toisin kun näillä tusinakäyttiksillä

            Eli hyvistä E30:stä joutuu maksamaan nykyisin jo tuhansia jos sellaisen talliinsa haluaa. Joskus noita on varmaan saanut vaihdettua kossupullolla...
            Tähän sopii hyvin se sanonta "ei se joka pyytää vaan se joka maksaa" ja jos ostaa niin sitten se pitää jo oikeasti haluta ja laittaa talliin naftaliiniin noilla hinnoilla.

            Ainakaan mun silmissä E30 ei ole vielä saavuttanut mitään kulttiarvoa, pois lukien M3 luonnollisesti, kuten E24 joita oli tarjolla 6k€ tuntumassa vielä syksyllä.

            Pointtina siis tässä oli, että kyseessä on ensiautoa ostava 18-vuotias nuori-mies jolle sopii varmasti paremmin jokin E36 jota sitten "tuunaa" ja johon limaa niitä riegereitä ym lasikuitukokeiluja kuin kalliit harvinaiseksi käyvät hyvä- ja alkuperäiskuntoiset E30 325/318iS:t. Varmasti kaikki näitä arvostavat allekirjoittaa tuon lauseen. Herra kuitenkin kyseli aika aloittelija kysymyksiä
            Last edited by Janzu; 03-12-2009, 22:07.

            Comment

            • _nixu_
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2006
              • 8974
              • Kellokoski

              #36
              Originally posted by Janzu View Post
              Pointtina siis tässä oli, että kyseessä on ensiautoa ostava 18-vuotias nuori-mies jolle sopii varmasti paremmin jokin E36 jota sitten "tuunaa" ja johon limaa niitä riegereitä ym lasikuitukokeiluja kuin kalliit harvinaiseksi käyvät hyvä- ja alkuperäiskuntoiset E30 325/318iS:t. Varmasti kaikki näitä arvostavat allekirjoittaa tuon lauseen. Herra kuitenkin kyseli aika aloittelija kysymyksiä
              Aloittajalle varmasti sopisi paremmin tuo E36:nen. Pienellä budjetilla voi saada ihan fiksun yksilön. Kun noita oikeasti hyviä E30:siä ei enää puissa kasva niin jää ne meille harrastelijoille säilöttäviksi

              Kommentoin lähinnä noita rockkarin heittoja että "max tonni fiksusta E30:stä". Ei tonnilla tahdo saada asiallista E30:stä enää tänä päivänä. Tai no jos joku haluaa myydä hyväkuntoisen ja ruosteettoman 318iS reilulla tonnilla niin ei muuta kuin viestiä tulemaan, voin ostaa vaikka pari varastoon
              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

              Comment

              • Neula
                Bimmer Rookie
                • Dec 2009
                • 78
                • Jokioinen

                #37
                Kerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.

                Mutta luultavasti urpoa tullaan laittamaan, sekä alustaa parantelemaan mm paremmilla jarruilla sekä jousituksella.

                oikeastaan ainut bemari mikä mua kiinnostaa on juuri e30 kopalla, e36:sia on ihan liikaa sekä ne on ylensä harvinaisen rumia.

                Luultavasti innostus tohon e30 johtuu siitä ku on ikänsä kattonu naapurin 325 sekä m3 e30 bemuja..

                Ainiin, eikä mun ollu tarkotus ainakaan 10vuoteen hukata tulevaa bemua.

                Comment

                • juhomo
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2007
                  • 638
                  • Kempele

                  #38
                  Originally posted by Neula View Post
                  Kerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.

                  Mutta luultavasti urpoa tullaan laittamaan, sekä alustaa parantelemaan mm paremmilla jarruilla sekä jousituksella.

                  oikeastaan ainut bemari mikä mua kiinnostaa on juuri e30 kopalla, e36:sia on ihan liikaa sekä ne on ylensä harvinaisen rumia.

                  Luultavasti innostus tohon e30 johtuu siitä ku on ikänsä kattonu naapurin 325 sekä m3 e30 bemuja..

                  Ainiin, eikä mun ollu tarkotus ainakaan 10vuoteen hukata tulevaa bemua.


                  Ainakin suuret suunnitelmat jossei muuta
                  Automyynti, Korjaamo, Rengasmyynti, Hinaus yms:

                  www.jsautomoto.fi

                  Comment

                  • Rockford
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 8028
                    • Pinsiö

                    #39
                    Originally posted by juhomo View Post
                    Ainakin suuret suunnitelmat jossei muuta
                    Kannattaa varoa ajatustensa ääneen sanomista tällä saitilla. Saat äkkiä kaikkitietävien niuhojen vihat niskaan, jos lauot totuuksia ja faktoja päin naamaa ääneen... Ihan sama mikä topic, niin näin on. Kaikki vaan ei ole selän takana hiljaa hyssyttelijöitä ja kaikkien kanssa mieliksi samaa mieltä, vaikka ajattelee toista.
                    -Dodge Charger -73
                    -Mercedes-Benz GLK
                    -VW Transporter

                    Comment

                    • peto2
                      BTCF Member
                      • Jan 2007
                      • 8277
                      • Järvikylä (Nakkila)

                      #40
                      Originally posted by Janzu View Post
                      E36:sta näyttäisi olevan jokseenkin parempi tarjonta ja on astetta uudemman oloinen auto. Jos pitää olla old skoolia, katso myös E34 ja E32 tarjontaa, kilohinta enemmän kohdallaan. E30:n myyjillä tuntuu ote todellisuudesta olevan kateissa. Jotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.
                      väärin! ainakin öljynpaine anturi on sama

                      Originally posted by Neula View Post
                      Kerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.

                      Mutta luultavasti urpoa tullaan laittamaan, sekä alustaa parantelemaan mm paremmilla jarruilla sekä jousituksella.

                      oikeastaan ainut bemari mikä mua kiinnostaa on juuri e30 kopalla, e36:sia on ihan liikaa sekä ne on ylensä harvinaisen rumia.

                      Luultavasti innostus tohon e30 johtuu siitä ku on ikänsä kattonu naapurin 325 sekä m3 e30 bemuja..

                      Ainiin, eikä mun ollu tarkotus ainakaan 10vuoteen hukata tulevaa bemua.
                      jos pitkään meinaat pitää niin ruosteettomuus on avain onneen
                      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                      ex:
                      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                      Nakkaa privaa jos tarvetta.

                      Comment

                      • Nuke
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2008
                        • 1266
                        • Janakkala

                        #41
                        Originally posted by Neula View Post
                        Kerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.

                        Mutta luultavasti urpoa tullaan laittamaan, sekä alustaa parantelemaan mm paremmilla jarruilla sekä jousituksella.

                        oikeastaan ainut bemari mikä mua kiinnostaa on juuri e30 kopalla, e36:sia on ihan liikaa sekä ne on ylensä harvinaisen rumia.

                        Luultavasti innostus tohon e30 johtuu siitä ku on ikänsä kattonu naapurin 325 sekä m3 e30 bemuja..

                        Ainiin, eikä mun ollu tarkotus ainakaan 10vuoteen hukata tulevaa bemua.
                        Tämä kirjoitus sai leveähkön hymyn kasvoilleni ja lievän naurunpuuskahduksen aikaiseksi, ei pahalla...
                        E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

                        Comment

                        • Nuke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2008
                          • 1266
                          • Janakkala

                          #42
                          Originally posted by peto2 View Post
                          jos pitkään meinaat pitää niin ruosteettomuus on avain onneen
                          ja ruosteetonta E30:stä ei Suomen maaperällä ole... tai jos on niin tuskin on myytävänä ainakaan sopuhintaan. Ellei tällä topikin aloittajalla ole hieman paksumpi lompakko ja tilillä muutama nolla ennen pilkkua.
                          E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

                          Comment

                          • Neula
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2009
                            • 78
                            • Jokioinen

                            #43
                            Onkos täällä joku maininnu jotain mun budjetista, saattaa olla jotain 1000-100 000€ väliltä..

                            Ja eiköhän ne ruosteet saa hitsaamalla,kittaamalla jne pois.

                            Comment

                            • _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8974
                              • Kellokoski

                              #44
                              Originally posted by Neula View Post
                              Joo tosta 325:sesta lähteny kyselykin jo, jos vaan sais ton hemmetin hussen myytyä...
                              Olis parikuukautta aikaa puunata auto ennen kortin saantiakin.

                              Eli jos jollain tarvetta piikkiselle smotolle niin yyveetä
                              Originally posted by Neula View Post
                              No jos olis tällähetkellä se 3tonnia kourassa niin en kyselis täällä, että kannattaako ostaa kyseinen bemari vaan olisin hakenu jo aikoja sitten.
                              Originally posted by Neula View Post
                              Onkos täällä joku maininnu jotain mun budjetista, saattaa olla jotain 1000-100 000€ väliltä..

                              Ja eiköhän ne ruosteet saa hitsaamalla,kittaamalla jne pois.
                              Kallis smoto sulla :think
                              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                              Comment

                              • Rockford
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2004
                                • 8028
                                • Pinsiö

                                #45
                                Originally posted by _nixu_ View Post
                                Kallis smoto sulla :think


                                Fakta nro. 100 -> jos itselläni on yläkatto 100 000€, niin en katso väsyneitä e30 316:sia, vaan jotain aivan muuta...tai vaikka edes 5000€. Tai vaikka edes 1000€. Ja juuri kerroit, että sinulla ei ole rahaa, ennen kuin saa mopedin myytyä: fakta nro. 101.
                                -Dodge Charger -73
                                -Mercedes-Benz GLK
                                -VW Transporter

                                Comment

                                Working...
                                X