Originally posted by Neula
View Post
320 e30
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Janzu View PostJotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostE36:sta näyttäisi olevan jokseenkin parempi tarjonta ja on astetta uudemman oloinen auto. Jos pitää olla old skoolia, katso myös E34 ja E32 tarjontaa, kilohinta enemmän kohdallaan. E30:n myyjillä tuntuu ote todellisuudesta olevan kateissa. Jotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.
Eli hyvistä E30:stä joutuu maksamaan nykyisin jo tuhansia jos sellaisen talliinsa haluaa. Joskus noita on varmaan saanut vaihdettua kossupullolla...Last edited by _nixu_; 03-12-2009, 18:11.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo itse katselin tuossa E30 318iS:sää harrasteautoksi. Hyvästä joutunee maksamaan saman kuin tuosta perus e39:stä. Hyvät vanhemmat mallit maksaa. Niitä on niin vähän enää tarjolla ja hinnat nuosee koko ajan, toisin kun näillä tusinakäyttiksillä
Eli hyvistä E30:stä joutuu maksamaan nykyisin jo tuhansia jos sellaisen talliinsa haluaa. Joskus noita on varmaan saanut vaihdettua kossupullolla...tosin se olikin kevyesti sanottuna pommi jossa oli viron kilvet kiinni
myin sitten pois 80eurolla yhelle kaverille
sry ot
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostTotta. Ei vanosongelmia,huomattavasti vähemmän sähkövikoja,ei muovisia vesipumpun siipiä,suhisevia tuulilaseja ja parissa vuodessa mätiviä luukkujen saumoja,yms. Suorastaan helppo auto pitää ja päästääniin no tuota en huomannut tuoda esille, enemmän autoa ja ominaisuuksia toi mukanaan myös jonkin verran erilaisia vikoja..
Originally posted by _nixu_ View PostNo itse katselin tuossa E30 318iS:sää harrasteautoksi. Hyvästä joutunee maksamaan saman kuin tuosta perus e39:stä. Hyvät vanhemmat mallit maksaa. Niitä on niin vähän enää tarjolla ja hinnat nuosee koko ajan, toisin kun näillä tusinakäyttiksillä
Eli hyvistä E30:stä joutuu maksamaan nykyisin jo tuhansia jos sellaisen talliinsa haluaa. Joskus noita on varmaan saanut vaihdettua kossupullolla...ja jos ostaa niin sitten se pitää jo oikeasti haluta ja laittaa talliin naftaliiniin noilla hinnoilla.
Ainakaan mun silmissä E30 ei ole vielä saavuttanut mitään kulttiarvoa, pois lukien M3 luonnollisesti, kuten E24 joita oli tarjolla 6k€ tuntumassa vielä syksyllä.
Pointtina siis tässä oli, että kyseessä on ensiautoa ostava 18-vuotias nuori-mies jolle sopii varmasti paremmin jokin E36 jota sitten "tuunaa" ja johon limaa niitä riegereitä ym lasikuitukokeiluja kuin kalliit harvinaiseksi käyvät hyvä- ja alkuperäiskuntoiset E30 325/318iS:t. Varmasti kaikki näitä arvostavat allekirjoittaa tuon lauseen.Herra kuitenkin kyseli aika aloittelija kysymyksiä
Last edited by Janzu; 03-12-2009, 22:07.
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostPointtina siis tässä oli, että kyseessä on ensiautoa ostava 18-vuotias nuori-mies jolle sopii varmasti paremmin jokin E36 jota sitten "tuunaa" ja johon limaa niitä riegereitä ym lasikuitukokeiluja kuin kalliit harvinaiseksi käyvät hyvä- ja alkuperäiskuntoiset E30 325/318iS:t. Varmasti kaikki näitä arvostavat allekirjoittaa tuon lauseen.Herra kuitenkin kyseli aika aloittelija kysymyksiä
Kommentoin lähinnä noita rockkarin heittoja että "max tonni fiksusta E30:stä". Ei tonnilla tahdo saada asiallista E30:stä enää tänä päivänä. Tai no jos joku haluaa myydä hyväkuntoisen ja ruosteettoman 318iS reilulla tonnilla niin ei muuta kuin viestiä tulemaan, voin ostaa vaikka pari varastoonE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Comment
-
-
Kerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.
Mutta luultavasti urpoa tullaan laittamaan, sekä alustaa parantelemaan mm paremmilla jarruilla sekä jousituksella.
oikeastaan ainut bemari mikä mua kiinnostaa on juuri e30 kopalla, e36:sia on ihan liikaa sekä ne on ylensä harvinaisen rumia.
Luultavasti innostus tohon e30 johtuu siitä ku on ikänsä kattonu naapurin 325 sekä m3 e30 bemuja..
Ainiin, eikä mun ollu tarkotus ainakaan 10vuoteen hukata tulevaa bemua.
Comment
-
-
Originally posted by Neula View PostKerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.
Mutta luultavasti urpoa tullaan laittamaan, sekä alustaa parantelemaan mm paremmilla jarruilla sekä jousituksella.
oikeastaan ainut bemari mikä mua kiinnostaa on juuri e30 kopalla, e36:sia on ihan liikaa sekä ne on ylensä harvinaisen rumia.
Luultavasti innostus tohon e30 johtuu siitä ku on ikänsä kattonu naapurin 325 sekä m3 e30 bemuja..
Ainakin suuret suunnitelmat jossei muuta
Comment
-
-
Originally posted by juhomo View PostAinakin suuret suunnitelmat jossei muuta-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostE36:sta näyttäisi olevan jokseenkin parempi tarjonta ja on astetta uudemman oloinen auto. Jos pitää olla old skoolia, katso myös E34 ja E32 tarjontaa, kilohinta enemmän kohdallaan. E30:n myyjillä tuntuu ote todellisuudesta olevan kateissa. Jotkut pyytävät E30:sta E39 rahaa ja niillä on yhteistä enää merkki keulalla.
Originally posted by Neula View PostKerrotaan nyt sen verran, tästä omasta e30 ei ole tulossa mikään amis, vaan ulkonäkö pidetään luultavasti melkein orkkiksena (ehkä m3 puskuria) tai sitten ei.
Ainiin, eikä mun ollu tarkotus ainakaan 10vuoteen hukata tulevaa bemua.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjos pitkään meinaat pitää niin ruosteettomuus on avain onneen
Comment
-
-
Originally posted by Neula View PostJoo tosta 325:sesta lähteny kyselykin jo, jos vaan sais ton hemmetin hussen myytyä...
Olis parikuukautta aikaa puunata auto ennen kortin saantiakin.
Eli jos jollain tarvetta piikkiselle smotolle niin yyveetäOriginally posted by Neula View PostNo jos olis tällähetkellä se 3tonnia kourassa niin en kyselis täällä, että kannattaako ostaa kyseinen bemari vaan olisin hakenu jo aikoja sitten.Originally posted by Neula View PostOnkos täällä joku maininnu jotain mun budjetista, saattaa olla jotain 1000-100 000€ väliltä..
Ja eiköhän ne ruosteet saa hitsaamalla,kittaamalla jne pois.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostKallis smoto sulla :think
Fakta nro. 100 -> jos itselläni on yläkatto 100 000€, niin en katso väsyneitä e30 316:sia, vaan jotain aivan muuta...tai vaikka edes 5000€. Tai vaikka edes 1000€. Ja juuri kerroit, että sinulla ei ole rahaa, ennen kuin saa mopedin myytyä: fakta nro. 101.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment