Originally posted by BeamR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by BeamR View Postjahas, huomenna olis vasaran alla vähemmän ajettu S600L vm 2002. 44tkm, Grade 4, sisustus B. Olettaisin että menee alle 400kJPY. MIkähän siinä on että moni on tuon kopan haukkunut :think Ei kait toi nyt aivan paskaläjä ole.
EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posteli sinänsä asiallinen peli jos auto on ruosteeton?
Asiasta toiseen, nettiautosta bongattu topikissa joku mainitsi ettei ruman keulan omaava 745i enää maksa paljoa, näyttäisi olevan nettiautossa pyynnit alkaen 11000-11500eur. Saksassa halvimmat paljon ajetut alkaen 5500eur(+hakukulut) ja alle 150tkm ajettuja yksilöitä alkaen 7000eur(+hakukulut).
Pikaisella silmäyksellä suurin osa on RHD, mutta löytyy vasemmalta ohjattaviakin 250-330.000jpy budjetilla, mikä tarkoittaa noin 5300-6000eur hintaa hangossa.
Esimerkiksi tuollainen http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
Eli voisi tulkita tuonkin mallin osalta samalla tavalla kuin usean muunkin, jos sellaisen haluaa, kannattaisi uittaminen tuolta kauempaa vaikka bisnesmielessä marginaali voitolle jäisi aika ohkaiseksi.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostTunnoton ajettava ja muovisen oloinen verrattuna W140 koriin, en itse henkilökohtaisesti pidä tuosta korista ollenkaan. Nuo nyt ei olisi japanissa ruosteessa niin kesäautoksi suomeen toisi, voisi jopa säilyä hyvänä.
Asiasta toiseen, nettiautosta bongattu topikissa joku mainitsi ettei ruman keulan omaava 745i enää maksa paljoa, näyttäisi olevan nettiautossa pyynnit alkaen 11000-11500eur. Saksassa halvimmat paljon ajetut alkaen 5500eur(+hakukulut) ja alle 150tkm ajettuja yksilöitä alkaen 7000eur(+hakukulut).
Pikaisella silmäyksellä suurin osa on RHD, mutta löytyy vasemmalta ohjattaviakin 250-330.000jpy budjetilla, mikä tarkoittaa noin 5300-6000eur hintaa hangossa.
Esimerkiksi tuollainen http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
Eli voisi tulkita tuonkin mallin osalta samalla tavalla kuin usean muunkin, jos sellaisen haluaa, kannattaisi uittaminen tuolta kauempaa vaikka bisnesmielessä marginaali voitolle jäisi aika ohkaiseksi.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postlangina kun katsot, niin muuttuu jo paremmin edullisemmaksi tuoda Japanista. Rumahan se on, mutta edullinen
Tuollainen 28tkm oleva 500sl, voisi saada alle 6000eur hankoon :think
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Näytti olevan tallessa ~15.000kpl kuvia niistä autoista mitä on tuotu ja jollain tavalla liittynyt tuontiin, ne on sentään jossain järjestyksessä osa ainakin. Sitten noita mitä ei ole saanut ostettua on siellä täällä sekaisin, yleensä vielä ilman tietoja tarkemmin mitä ne edes on.
Tämä B12 jäi kaivamaan kun joku tarjosi sitten 10.000jpy enemmän ja vei mukanaan.
Tuon kuvan varmaan olet jossain nähnytkin jo omastasi.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Joku saattaa noista LT-1 koneisista olla myös kiinnostunut, camaro tai corvette kesäpeliksi. Noissa näyttäisi vielä olevan japanissa tarjontaa muutamia kappaleita ja hintakin pysytellyt kohtuullisena, camarot 4-5 ja corvetet 5-6 paikkeilla hangossa.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Jostain syystä tuo kyseinen korisarja kiinnosti suomessa paljon, vaikka yleensä nuo amerikan ihmeistä pitävät mörrimöykyt on aika nou-nou miehiä tuuningille.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment