Originally posted by Zoui
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View Postsen hinta kivunnee tuonne pitkälle +1MJPY eli taxfreenä lähentelee jo sitten 15k€, eli menee aika arvokkaaksi.
Aina vain uudestaan löysä tarjous sisälle niihin mitä kiinnostaa, tuo on kuin kalassa kävisi. Siis että yhdellä just oikeenlaisella rapalalla ei välttämättä mitään saa mutta viskoo 100 koukkua menemään missä jonkunlainen mato päässä niin kyllä sieltä saalistakin sitten tulee.
Auto per päivä ostotahtia kun koitin pitää yllä sen pari vuotta, niin kyllä se vaati sen 50-100 tarjousta päivässä tuonne sisälle. Jos sattui joku päivä saamaan vaikka 5kpl, niin sitten hiukan hidastaa ja poimia vaan helmiä päältä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEi voi oikeastaan tietää etukäteen, vaikka olisikin viime viikolla myyty yli miljoonalla tai jäänyt myymättä vielä miljoonan tarjouksella, kokeileminen kun ei maksa mitään. Jos japaninpään agentti alkaa nillittämään liikaa pienien tarjousten jättämisestä, niin vaihtoon... kyllä niitä japanissa riittää.
Aina vain uudestaan löysä tarjous sisälle niihin mitä kiinnostaa, tuo on kuin kalassa kävisi. Siis että yhdellä just oikeenlaisella rapalalla ei välttämättä mitään saa mutta viskoo 100 koukkua menemään missä jonkunlainen mato päässä niin kyllä sieltä saalistakin sitten tulee.
Auto per päivä ostotahtia kun koitin pitää yllä sen pari vuotta, niin kyllä se vaati sen 50-100 tarjousta päivässä tuonne sisälle. Jos sattui joku päivä saamaan vaikka 5kpl, niin sitten hiukan hidastaa ja poimia vaan helmiä päältä.
voitaneen olettaa että jossain vaiheessa joku läjä menee halvemmalla kuin yksikään kahteen kuukauteenF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Ei jumalauta
Onhan tää aivan käsittämättömän hieno topicci
Joka pvä tulee luettua (oikein odotettua) kaikki uudet viestit, ja niin kun moni muukin, kuolattua sitä kuinka hienoa (ja ennenkaikkea) vähän ajettua kalustoa tuolla pikku kikkareella on.
Ymmärsinkös siis oikein että paikallisella leimalla havaitut viat korjataan heti paikan päällä, ja sitten vasta saadaan auto leimaan:think
nimim.
"kohta alan kyllä rakentamaan autotallia jo(i)llekin noista HELMISTÄ
Originally posted by BeamR View Posttässä nyt tän M6:n kuvat, realoem kertoo sarjanumeron perusteella kyseessä olevan 11/86 valmistettu M6 S38 manuaali, eli kaikki stemmaa. siitä jollekkin kova peli, vain 30tkm ajettuna.
Last edited by *PexU*; 11-11-2015, 13:06.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
tuon shyakenin hetikorjaus-asian voi lukea siitä paikallisen trafin sivusta jonka linkitin, mutta siis kun lueskelin noita useammalta sivustolta niin tuli aika selväksi että aikalailla heti ne korjataan.
jollain länkkärillä oli tullut 7mm renkaan kuvio lokasuojan ulkopuolelle niin eivät olleet ottaneet sitä ollenkaan katsastukseen vaan sanoivat että noi pitää vaihtaa. Oli sitten mennyt vaihtamaan talvirenkaat alle (kuten suomessa, vain kesävanteisiin panostetaan ) ja kapeampina ne oli kelvanneet ja katsastus alkanut.
loppupäässä katsastusta oli todettu vissiin öljyjen olevan koneesta vähissä niin siihen oli sitten tehty saman tien öljyhuolto.
täytyy kaivella jos löydän sen linkin vielä jostain.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posttässä nyt tän M6:n kuvat, realoem kertoo sarjanumeron perusteella kyseessä olevan 11/86 valmistettu M6 S38 manuaali, eli kaikki stemmaa. siitä jollekkin kova peli, vain 30tkm ajettuna.e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posttuon shyakenin hetikorjaus-asian voi lukea siitä paikallisen trafin sivusta jonka linkitin, mutta siis kun lueskelin noita useammalta sivustolta niin tuli aika selväksi että aikalailla heti ne korjataan.
jollain länkkärillä oli tullut 7mm renkaan kuvio lokasuojan ulkopuolelle niin eivät olleet ottaneet sitä ollenkaan katsastukseen vaan sanoivat että noi pitää vaihtaa. Oli sitten mennyt vaihtamaan talvirenkaat alle (kuten suomessa, vain kesävanteisiin panostetaan ) ja kapeampina ne oli kelvanneet ja katsastus alkanut.
loppupäässä katsastusta oli todettu vissiin öljyjen olevan koneesta vähissä niin siihen oli sitten tehty saman tien öljyhuolto.
täytyy kaivella jos löydän sen linkin vielä jostain.
Laitetaan nyt vielä AMG japanin erikoisuuksia, eli tuollainen siisti 500SL mutta 6 litran AMG koneella ja varusteilla. Kohtuullisella rahalla jos tuollaisen saa eurooppaan tulemaan, niin ei siinä raha ainakaan hukkaan valu. Jostain syystä noita AMG versioita on saanut samalla rahalla kuin tavallisiakin, eivät varmaan japanissa ole niin ihmeellisiä.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEuro malli vielä, eihän tuosta enää e24 korinen paremmaksi pääse, vaikka samalla viivalla tuon aiemman alpinan kanssa painiikin, käsittämätön helmi.
Japanin versiotahan ei ole toisaalta tehty kuin 164kpl, vs. ECE malliin jota ~4000kpl.
Kuriositeettina, jos kyseessä on ECE malli ja pellin alla on S38, kyseessä on toki katalysaattorimalli.
Model 5531 (ECE/LHD without catalyst): 3,283 produced from 02/1984 through 12/1988
Model 5532 (ECE/RHD without catalyst): 524 produced from 09/1984 through 02/1989
Model 5511 (ECE/LHD with catalyst): 117 produced from 11/1986 through 12/1988
Model 5514 (NA/LHD with catalyst): 1,767 produced from 11/1986 through 09/1988
Model 5519 (JAP/LHD with catalyst): 164 produced from 11/1986 through 03/1988
Käytännössä käsittääkseni JAP/LHD malli on periaatteessa sama auto, S38 ja katalysaattori, mutta brändätty malliltaan M6:seksi Eurooppalaisen M635CSi sijaan:
Both (JAP) versions are largely identical to the catalyst-equipped, European-spec M635CSi and were produced exclusively in left-hand drive. Differences include only minimal alterations to the lighting, radio and a few other minor areas. (Interestingly, Japanese-market M6s are the only E24s that appear to have been equipped with the black exhaust tips found on the E28 M5.)
All Japanese-spec M6s were fitted with a high level of standard equipment that included 415mm cross-spoke alloy wheels, power sunroof, manual rear sunshade, power front seats and a fixed rear center console with integrated air conditioning. Later cars also included heated front seats and a driver-side seat memory feature. The only major factory option appears to have been Shadowline exterior trim. Though all the usual 6 Series exterior paint selections were offered on the Japanese-spec model, interior trims were restricted to either Highland cloth (in a variety of colors) or Buffalo leather in either Anthracite (early cars) or Siamgrey (later cars).
Jos pilkkua viilataan, kivoin harrastemalli E24 M635CSi:stä olisi toki ECE/LHD rehdillä M88 moottorilla (eli ilman katalysaattoria). Kansanmalli, mutta spekseiltään asiallisin.
Knoppitiedot - http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=5Last edited by Dualfun; 11-11-2015, 16:27.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Comment