toi kalahari/kandahari mikästanasenytonkaan on kyllä ihan pirtsakka (voiko ton värin yhteydessä niin sanoa) poikeus noiden mustien ja valkoisten seassa. Mutta sama ongelma kuin nyt tällä viikolla on ollut kaikissa: väärä mosa, liian lyhyt, alkuasukasvarusteet
no, kai tostakin sen 150kJPY vois tarjota, mutta mä tiedän jo lähdössä että sillä ei irtoa, ja kotimaassa sillä ei olis MINULLE muuta kuin poismyyntiarvo.
Kokemuspisteitä, ei vaan just tuota löysällä tarkoitan että pyöritään siinä "ei voi olla mahdollista" rajan alla. Ei kukaan meistä olisi uskonut että nyt foorumillakin esillä oleva siisti e24 voi maksaa 32.000jpy tai että 2002turbon voi saada alle kympillä suomeen asti (No ei enää varmaan saakaan, mutta ei kaiken järjen mukaan silloinkaan olisi pitänyt saada) Noita esimerkkejä mahtuu matkanvarrelle niin paljon, että mielikuva mahdollisista halvoista löydöistä ei ihan heti murene.
Kokemuspisteitä, ei vaan just tuota löysällä tarkoitan että pyöritään siinä "ei voi olla mahdollista" rajan alla. Ei kukaan meistä olisi uskonut että nyt foorumillakin esillä oleva siisti e24 voi maksaa 32.000jpy tai että 2002turbon voi saada alle kympillä suomeen asti (No ei enää varmaan saakaan, mutta ei kaiken järjen mukaan silloinkaan olisi pitänyt saada) Noita esimerkkejä mahtuu matkanvarrelle niin paljon, että mielikuva mahdollisista halvoista löydöistä ei ihan heti murene.
näin juuri. hieman alkoi kiinnostamaan se AMG S55L keltaisella sisustuksella ja violetilla pinnalla, mutta sekin on jo useamman viikon pyörinyt kaupoissa eikä ole 480kJPY:llä mennyt vielä saatu ostettua joten voinee unohtaa senkin.
Ei kukaan meistä olisi uskonut että nyt foorumillakin esillä oleva siisti e24 voi maksaa 32.000jpy
Toisaalta jos kaiken autosta laitattaisi kuittityönä kuntoon ja ostaisi sumeilematta "tuon otan"-asenteella tarvittavat osat ebaysta, ei edes Japanin ostohinta ollut viittä tonniakaan pielessä. Ehdottoman hyvää autossa on vahva tekniikka ja kori 140.000 tkm ajomäärän seurauksena. Auton hinnan kehityksestä huutokaupasta asti olisi mukava tehdä graafi. Jokainen on osansa saanut matkan varrella. Itse maksoin muistaakseni karvan päälle kahdeksan tonnia Juhikselle Alpinan 18" pyörillä. Jos autoon tulee uusi maaali jonakin vuonna ja ehkä vielä kattopellin saumoista tehtaan kokoamaa vastaavasti vaihdettu katto kattoluukulla, alkanee auton seuraava hinta kakkosella.
Taisin ostaa japanista 5kpl noita e24 korisia, kallein 625.000jpy huutokaupassa. Kaikkien autojen kunto keskenään melko samanlaisia, eli tuota nimeltämainitsematonta yksilöä nyt oli hyvä käyttää vain osoittamaan että hinnat ei seuraa mitään logiikkaa, kun itsellä oli oletuksena hintojen olevan halvimmillaan tuossa 250-700.000jpy välissä silloin, osa toki maksoi jo tuolloin japanissa +1.5M
Kannattaa hommata ensin ne rahat sitten, jos sattuu tarjous menemään läpi. Veikkaan että eivät tykkää jos sitä ei lunasta :think
siis... "löysä tarjous" = niin pieni tarjous että tuntuu mahdottomalta että sitä hyväksyttäisiin. Karrikoitu esimerkki: tarjoat Ferrari 250 californiasta 10kJPY (75€).
Tottakai oletusarvo on että sulla on ne fyrkat tilillä valmiiksi jos vaikka kävisi flaksi.
Eivät varmasti tykkää jos sitä et lunasta, se deposit on heillä juuri siksi että voivat ilman omaa rahaansa purkaa kaupan jos asiakas ei lunasta huutoaan, mutta voit olla myös varma, että samalta välittäjältä ei tarvitse enää kysyä palveluita.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Edit: tuollainen 2.5m jpy, veikkaan että varastokamana 3.8-4.0m?
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Taisin ostaa japanista 5kpl noita e24 korisia, kallein 625.000jpy huutokaupassa. Kaikkien autojen kunto keskenään melko samanlaisia, eli tuota nimeltämainitsematonta yksilöä nyt oli hyvä käyttää vain osoittamaan että hinnat ei seuraa mitään logiikkaa, kun itsellä oli oletuksena hintojen olevan halvimmillaan tuossa 250-700.000jpy välissä silloin, osa toki maksoi jo tuolloin japanissa +1.5M
Montako E31 ostit?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Niin ja mitenkään merkittävästi ei poikennut kunnoltaan sellaisesta mikä maksoi 20x enemmän, no okei, kalliimpi oli vähemmän ajettu ja sisältä ehjillä mustilla nahoilla, mutta kuitenkin kun ajatellaan että kori/tekniikka ehjää.
Om, hatusta 6kpl, joista yksi 840ci, minkä osti muuten M.Sipilä suoraa taxfreenä.
Ollut rekisterissä vuodesta -93 lähtien RUF merkkisenä, niin hirveän iso mahdollisuus replika kötöstelyyn ei ole oikein olemassa.
Jos saisi esim. satkulla laivaan niin silti jopa tulli ja ALV mukaan laskien voisi tehdä vielä jopa satkun tilin kun sen myisi Saksaan. RUF VIN nostaisi vielä hintaa lisää. Todennäköisesti sellainen olisi ollut hieman vaikea saada Japanissa kilpiin. -89 vuosimallin koriin tehty konversio on voinut olla järkevä vaihtoehto mutta sillä on merkittävä vaikutus hintaan.
Comment