Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko Zoui tuonut yhtään GT-R34:sta tuolta nousevan auringon maasta? Näyttäisi niitäkin olevan useassa hintaluokassa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostOnko Zoui tuonut yhtään GT-R34:sta tuolta nousevan auringon maasta? Näyttäisi niitäkin olevan useassa hintaluokassa.
Itse kun pidän R32 gt-r mallista, siis ajettavuudeltaan ja tuntumaltaan, sitä voisi verrata karhun selässä istumiseen ja karhulla on puoli tuubia turunsinappia peräosastolla, tästä huolimatta tilanne on kuskin käsissä. Kun taas R34 koppainen (vakiona) ei juurikaan poikkea primeralla ajamisesta, siinä on se skyline osa upotettu pullamössöönElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
¥456,000
meni aika ylös hinta ¥456,000 eikä myyjä myynyt:thinkex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
tämän meni hintaan ¥373,000
sit myös tämä meni ihan kohtuu hintaan kun ottaa km huomioon
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
¥939,000
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
tästä ei kukaan huutanut mitäänLast edited by 599gtb; 18-11-2015, 09:08.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Posthttp://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
¥456,000
meni aika ylös hinta ¥456,000 eikä myyjä myynyt:thinkF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostYhden vakion hyväkuntoisen (grade 4, 80tkm), taisi olla luokkaa 30.000eur suomessa ja aika hyvin näyttävät pitävän japanissa hintansa.
Itse kun pidän R32 gt-r mallista, siis ajettavuudeltaan ja tuntumaltaan, sitä voisi verrata karhun selässä istumiseen ja karhulla on puoli tuubia turunsinappia peräosastolla, tästä huolimatta tilanne on kuskin käsissä. Kun taas R34 koppainen (vakiona) ei juurikaan poikkea primeralla ajamisesta, siinä on se skyline osa upotettu pullamössöönHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
JDM-autojen lyhyt summaus on:
Nissanin RB-koneet (RB as Race Breed), josta komppaan Zoui:a R32:n ajotuntumasta. GT-R ei missään nimessä ole daily beater, vaan aika raaka auto ajaa. Se siitä hienon toki tekee.
Toyotan 1JZ/2JZ-koneet (1JZ 2.5-litranen 96 alkuun asti twinturbo, 96--> single, 2JZ-GTE aina twinturbo ja tunnettu kestävyydestään)
Nissanin SR-koneet on myös ahdettuna suosittuja.
En puutu Evoihin enkä Scubaruihin, kun en niistä juuri mitään käytännön kokemusta omaa.
Miksi näitä sitten ihmiset (ml. minä) halajaa? Hyvä "bang for the buck", hauskuus ja maltilliset kustannukset. Tehoa saatavilla tiettyyn rajaan asti maltillisella budjetilla ja vähän mallista riippuen näyttävät kivoilta.
Saa vetää hernettä nokkaan, sillä makuja on monia. En itse näe vaan omalla käytöllä järkeä tykittää Cosworth Sierraan 20k, kun tehokkaampia ja yhtä hauskoja JDM-vehkeitä saa samaan hintaan neljä-viisi.
Mutta itselle näitä ostetaankin!
Ja aina kun täällä hehkutetaan tuota Motorsport-menestystä, niin GT-R Skyline kiellettiin (tehtiin mahdottomaksi osallistua) ylivoimaisen dominoinnin vuoksi. Lähes 40 perättäistä voittoa selittänee epäreilun asetelman (Australia 1990-1992).Last edited by ka00z; 18-11-2015, 10:00.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostNäinhän se menee. Itse vaan tykkään tuosta R34 muotoilusta vrt. R32/33 30t€, hieman ehkä voisi kuumottaa...voisikin laittaa E93 myyntiin
Verojen määrää ei varmaan pysty arvioinaan, 2008 vuonna 10500eur, 2009 vuonna 5750eur, 2012 vuonna 6600eur, 2014 vuonna 5600eur... jos siis valikoi -99/-00 vuotisen niin järjen mukaan verot olisi tuossa 5000eur korvilla.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostMiksi näitä sitten ihmiset (ml. minä) halajaa? Hyvä "bang for the buck", hauskuus ja maltilliset kustannukset.
Hinnat noissa takaveto/manuaali/ahdettu noilla tehoilla kilvissä pyörii 6-8000eur välimaastossa, niin aika harvassa on euroautot mistä löytyy samat speksit.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostYhden vakion hyväkuntoisen (grade 4, 80tkm), taisi olla luokkaa 30.000eur suomessa ja aika hyvin näyttävät pitävän japanissa hintansa.
Itse kun pidän R32 gt-r mallista, siis ajettavuudeltaan ja tuntumaltaan, sitä voisi verrata karhun selässä istumiseen ja karhulla on puoli tuubia turunsinappia peräosastolla, tästä huolimatta tilanne on kuskin käsissä. Kun taas R34 koppainen (vakiona) ei juurikaan poikkea primeralla ajamisesta, siinä on se skyline osa upotettu pullamössöön
Skylinistien ja bemaristien väleistä tulee aina muisto mieleen kun joskus -07-08 eräs pe ilta eurocruisinkeihin matkalla st1:llä silloista skylleä tankatessa vieressä seisseestä bemarijoukosta joku vihelsi ja piteli käsissään rekisterikilpeä missä seiso "fuck the jdm". Teki mieli käydä kuiskaamassa et on mulla kotona e36:nenki
Sori ot, mut tulee 10v takaset ajat mieleen ku näitä huutokauppalistoja taas kuolaa."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostAamen tälle, eli osa tulee jo valmiiksi viritettynä ja tuollaisen 350-450hv tehot löytyy monesta mallista ihan perus pihalla tehtävällä cooleri/filtteri/de-cat/putkisto/ahdot virityksellä. Toyotan JZ sarjan moottoreissa tuo tehomäärä ei vaikuta luotettavuuteen käytännössä millään tavalla.
Hinnat noissa takaveto/manuaali/ahdettu noilla tehoilla kilvissä pyörii 6-8000eur välimaastossa, niin aika harvassa on euroautot mistä löytyy samat speksit.
Tästäkin huolimatta ottaisin taas r32 getarin anyday _järkevään_ hintaan
Yksi valkonen r33 lamamalli oli joskus, johon Japanissa swapattu 26 keulille. Paljon pelotellut ongelmat kyllä loistivat poissaolollaan ja tekniikka kesti ihan kunnon rääkkiä kolme vuotta - täysin mutisematta. Mahtoko olla sekin jotain kautta Eurasta?Last edited by ka00z; 18-11-2015, 10:16.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostYksi valkonen r33 lamamalli oli joskus, johon Japanissa swapattu 26 keulille. Paljon pelotellut ongelmat kyllä loistivat poissaolollaan ja tekniikka kesti ihan kunnon rääkkiä kolme vuotta - täysin mutisematta. Mahtoko olla sekin jotain kautta Eurasta?
Edit: ei se varmaan tämä kuitenkaan ollut, muistaakseni tämä taisi olla ihan RB25 http://ratu.kuvat.fi/kuvat/Car+photo...line+R33+GT-s/Last edited by Zoui; 18-11-2015, 11:16.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNäiden skyline mallien yksilöiminen onkin aika haparaa, niitä tuli hyvän matkaa yli 200 sieltä, R33 koppaisia RB26 koneella muistaakseni 4kpl, joista kaksi neliovisia. Nuo kaksioviset, toinen oli harmaa huutokauppalöytö ja valkoinen yksilö tuli Powervehiclesin kautta melko kovalla rahalla vielä, todennäköisesti sama yksilö. Jollain esv drift tiimiläisellä se alkuun taisi olla ainakin jonkun aikaa raumalla.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Pakko kehua palvelun tasoa Japanin päässä. Tein viime viikolla tunnukset JPC Traden sivuille. En edes mitään deposittia laittanu sisään. Ihan vaan seuraan markkinaan. JPC Tradelta tuli viime viikolla maili et minkätyylistä autoa oon ettimässä, millä budjetilla jne. Mailikyselyssä oli vielä maininta et he on puhelimitse yhteydessä. Vastailin specseihin ja kirjoitin vielä et oon aikasintaan huutamassa autoa loppukeväästä jne.
Äsken sit ihan soittikin jantteri ja kerto et budjetti on helposti toteutettavissa kun yleinen auto, kävi koko kuvion läpi ja kerto et ei mitään kiirettä huutamisen kanssa. Pyys olee keväällä yhteydessä jos mikään asia mietityttää autoa huutaessa.
Ja kaikki tää ilman et oon en penniäkään laittanu rahaa kiinni eikä oo mitään takeita et ikinä tilaisin autoo niiden kautta. Olin aika vaikuttunut. Harvoin meikäläinen törmää tuollaseen palvelutasoon.
Comment
-
Comment