taas olis kivoja vehkeitä, tosin kuvat on mitä on.
E24 automaatti - ei jatkoon. E31 näyttää kyllä maalipinnaltaa varsin kulahtaneelta .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tuo 40HC kontti on siinä mielessä hyvä vaihtoehto jos halpoja autoja ostaa japanista, sillä taitaa päästä tällä hetkellä 50.000jpy hintaisen auton kanssa noin 2600eur satamasta ulos.
Tietysti harrastajalle hankala jos on yhtä autoa ostamassa, mutta jos on laittaa 8-10.000eur ylimääräistä ja pihalla tilaa niin ei tuossa mitään häviä jos kontin täytteeksi ottaa sen 3kpl (aristo, soarer, supra, skyline, evo) perus japski autoja sen harrastepelin lisäksi.
Tämä voisi olla tulevaisuudessa mahdollista minulle :think. Ei vain ole mitään mielenkiintoa eikä tietämystä noista luettelemistasi Nipponeista. Viedäänkö ne käsistä ?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tämä voisi olla tulevaisuudessa mahdollista minulle :think. Ei vain ole mitään mielenkiintoa eikä tietämystä noista luettelemistasi Nipponeista. Viedäänkö ne käsistä ?
Hyviä myyntivehkeitä ne on, ellei itse harrasta. Sovitaanko, että tulen mukaan kimppaan jos tuollainen kontti otetaan?
Joskin ei näin syksyllä/talvella mitään hirveän nopeita myytäviä, kesäpelejä kun ovat.
Tuo 40HC kontti on siinä mielessä hyvä vaihtoehto jos halpoja autoja ostaa japanista, sillä taitaa päästä tällä hetkellä 50.000jpy hintaisen auton kanssa noin 2600eur satamasta ulos.
Tietysti harrastajalle hankala jos on yhtä autoa ostamassa, mutta jos on laittaa 8-10.000eur ylimääräistä ja pihalla tilaa niin ei tuossa mitään häviä jos kontin täytteeksi ottaa sen 3kpl (aristo, soarer, supra, skyline, evo) perus japski autoja sen harrastepelin lisäksi.
Pienellä budjetilla liikkeellä olevan kannattaa selvästi odottaa jonkun isomman tekijän täyttävän konttinsa itselle sopivalla kalustolla..
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Olisipa aika hieno kimppatilaus idea tällainen jos vaan löytyisi kolme/neljä luotettavaa ihmistä ja yksi näistä osaisi tämän homman. Olisi upea fiilis itselle tuolta jonkun vähän ajetun harraste laitteen uitella.
Olisipa aika hieno kimppatilaus idea tällainen jos vaan löytyisi kolme/neljä luotettavaa ihmistä ja yksi näistä osaisi tämän homman. Olisi upea fiilis itselle tuolta jonkun vähän ajetun harraste laitteen uitella.
Sanos muuta!
Itsellä olisi aika löysät kriteerit autolle. Tärkeintä olisi, että budjetti suunnilleen pitäisi.
Pah! Ainoa oikea laatikko tuollaiseen pl. M635. Nuo nyt eivät enää mitään urheiluautoja ole, naapurin litrainen moderni kauppakassi lyö päähän jo nykyisin. Antaa automaatin valita pykälä ja jos pelleillä haluaa, antaa EH:n käsivalinta kohtuullisen mahdollisuuden leikkiä kolmella pykälällä. Lisäksi, eikös ne melkein järjestään ole automaatilla Japanissa?
"Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Tuo 40HC kontti on siinä mielessä hyvä vaihtoehto jos halpoja autoja ostaa japanista, sillä taitaa päästä tällä hetkellä 50.000jpy hintaisen auton kanssa noin 2600eur satamasta ulos.
Tietysti harrastajalle hankala jos on yhtä autoa ostamassa, mutta jos on laittaa 8-10.000eur ylimääräistä ja pihalla tilaa niin ei tuossa mitään häviä jos kontin täytteeksi ottaa sen 3kpl (aristo, soarer, supra, skyline, evo) perus japski autoja sen harrastepelin lisäksi.
säästäisikö tässä tosiaan näillä paljon ja mitä toi kontti maksaa?
ja onko neljä autoa maksimi?:think
Tämä voisi olla tulevaisuudessa mahdollista minulle :think. Ei vain ole mitään mielenkiintoa eikä tietämystä noista luettelemistasi Nipponeista. Viedäänkö ne käsistä ?
Käsistä ei varmaan kukaan revi tässä maailman taloustilanteessa, mutta tappion tekeminen on noiden kanssa aika vaikeaa, kun potentiaalia on osina saada omansa kuitenkin pois jos käteen sattuu joku enemmän vikainen yksilö.
Odotettavissa olisi hyvin valitsemalla 2-4000eur tili ja se halvempi rahti siinä sivussa sille omalle harrasteautolle.
Kimppakonteista varoituksen sanana, kiittämättömyys on maailman palkka, eli joku tekee väkisinkin paremman diilin kuin toinen ja helposti menee sukset ristiin. Kimpassa pitäisi siis olla sellaiset kaverit mitkä voivat vaikka baari reissulla toiselle tarjota satasen juomat, eikä pidä näistä kirjaa.
Aikataulu kannattaa myös huomioida, ne neljä autoa pitäisi pystyä ostamaan melko samaan aikaan...
Itse olen tehnyt loogisen päätelmän, siellä ajetaan vähemmän, lyhyempiä matkoja ja kaupungissa alhaisilla keskinopeuksilla. Ei synny minkäänlaista tarvetta ruuvaamiseen millä ei saavuteta mitään hyötyä.
Ei ole ollut sokealla mummolla saaressa vaan näkevällä papalla saaressa, mutta missä on pirun kovat ruuhkat. Ei tuolla kukaan paljoa voi ajaa ellei jotain jakeluautoa aja työkseen saaren (saarien i know) päästä päähän....
kannattaa sitten muistaa, että jokaisen pitää löytää se mieleinen laite ja saada vielä huudettua se itselleen. Se ei välttämättä ole ihan nopea prosessi, ellei oo tosi paksu lompakko ja väljät kriteerit. Esim: Eka neljästä löytää heti auton, joka jää satamaan odottamaan kontin täyttymistä. Viimeinen löytää omansa vasta 4kk kohdalla, ja sen aikaa ekan auto on seissyt satamassa taivasalla ja kerryttänyt varastointimaksua. Mitä erikoisempia autoja on haussa, sitä kauemmin kestää. Esim: Noita e24:a on ollut viimeisen kuukauden aikana vissiin kolme myynnissä, niistäkin yksi ei-omin-voimin-liikkuva.
äkkiä se roro tuleekin mielekkääksi, vaikka maksaakin jonkun satasen autoa kohti enemmän (pieni auto alle tonnin, pitkä seiska 1400€).
kannattaa sitten muistaa, että jokaisen pitää löytää se mieleinen laite ja saada vielä huudettua se itselleen. Se ei välttämättä ole ihan nopea prosessi, ellei oo tosi paksu lompakko ja väljät kriteerit. Esim: Eka neljästä löytää heti auton, joka jää satamaan odottamaan kontin täyttymistä. Viimeinen löytää omansa vasta 4kk kohdalla, ja sen aikaa ekan auto on seissyt satamassa taivasalla ja kerryttänyt varastointimaksua. Mitä erikoisempia autoja on haussa, sitä kauemmin kestää. Esim: Noita e24:a on ollut viimeisen kuukauden aikana vissiin kolme myynnissä, niistäkin yksi ei-omin-voimin-liikkuva.
äkkiä se roro tuleekin mielekkääksi, vaikka maksaakin jonkun satasen autoa kohti enemmän (pieni auto alle tonnin, pitkä seiska 1400€).
Tämän ratkaisemiseksi heitinkin nuo väljät kriteerit. Ihmettelen, jossei noilla konespekseillä löydy pienelläkin aikataululla.
Comment