Hopee m3 tais mennä 2,597.. sold. Mistäs tuo m6 on, en löydä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On kyllä upea E31 ja tuo E24 kiinnostaa. Linkkiä niihin?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postjpc:llä on palvelutaso ainakin mulle ollut aivan timanttia. Tähän asti pelkkää positiivista.
Ja tuleeko enempi valikoimaa? Vai onko nyt sama pällistellä ilmankin...?Last edited by jakeluvesimies; 18-11-2015, 16:28.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostTonne jos sen deposit tyrkki nii luonnostaan saa takaisin, jos hommaan tympääntyy -vai:think
Ja tuleeko enempi valikoimaa? Vai onko nyt sama pällistellä ilmankin...?
ja valikoima lisääntyy lähes tuplaksi.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostMä nään jo lakun hieromassa rasvaa noihin e24:sen penkkeihin sikari suupielessä.
En polta .
Originally posted by jakeluvesimies View PostTonne jos sen deposit tyrkki nii luonnostaan saa takaisin, jos hommaan tympääntyy -vai:thinkNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Älkää linkittäkö näitä helmiä enää tänne, mä en kestä!
Mieluusti lukkoon koko topic niin ei tule mielipahaa kenellekään.
Ps. Muistaako Zoui mitä se sivun 19 MB Evo1 aikoinaan maksoi?sigpic
Ex.
E36 325i "M-Sport"
E36 328i M-Sport
E39 523ia
E46 320da
E39 525ia
Nyt F30 320ia xDrive Sport & E46 M3 Cabrio
Comment
-
-
Originally posted by Hyppyri View PostÄlkää linkittäkö näitä helmiä enää tänne, mä en kestä!
49tkm ajettu 190 2.5-16
tai S600C AMG nimellä ilmoitettu himmeli, tosin satkun ajettuna.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Hyppyri View PostÄlkää linkittäkö näitä helmiä enää tänne, mä en kestä!
Ps. Muistaako Zoui mitä se sivun 19 MB Evo1 aikoinaan maksoi?
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Mulla ei ole edelleenkään mitään järjellistä sanottavaa muutakun helvetin hienoja pelejä ja forumin heittämällä paras topikki jo useammatta viikkoa.
Tai no sanotaan nyt sen verran että moni auto on tosi mint kuntoisia, mutta noita z3:sia oli joku 10-20 sivua takaspäin ja niissä oli monessa pilattu sisusta ihan kokonaan.
ja niiden palauttaminen orkkikseksi ei olekaan välttämättä mahdollista sillä z3:sissa oli kymmeniä erilaisia sisusta värejä ja niistä vielä kymmeniä eri komboja ja hyvin monia värejä ei löydy enää mistään varaosina.
Ja jos joku harrastaja myy niin saatat joutua maksamaan 1000€ pienestä muovinpalasta josta kenties jo klipsit rikki...Last edited by Remotion; 18-11-2015, 18:44.
Comment
-
-
Originally posted by TeemuM View PostMikä tuolla on suunnilleen e24 635csi:en hintataso? Oliko noita jo huudettuja jossain näkyvillä, että millaisella hinnalla ovat menneet?
Jos kokonaisbudjetti on n. 10te, niin voiko sillä edes haaveilla tollaisesta vähänajatusta? Verot+tullit+alvit:han tuosta haukkaa jo monta tonnia.
eli reilut 6k€ auton hinta, siihen toista tonnia rahti, tullit ja alvit kolme tonnia, välityspalkkio 800 ja satamamaksu jotain pari sataa: hangossa tax free jotain 11k€ luokkaa.
tämä auto, eli 88-mallinen, 75tkm ajettu, 17" BBS RS jne
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment