Originally posted by BeamR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostYmmärrän, ei tehdä tästä ongelmaa
Neue-Klasse:
... ja 02:
ihan noin mielenkiinnosta, onko noissa muutakin MERKITTÄVÄÄ eroa kuin ovien lukumäärä?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postjuu ei tehdä!
ihan noin mielenkiinnosta, onko noissa muutakin MERKITTÄVÄÄ eroa kuin ovien lukumäärä?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostNK on isompi, periaatteessa 5srj:n edeltäjä, kun 02 on 3srj:n edeltäjä. Oikeastaan vain moottorit/osat, vaihteistot keskenään vaihtokelpoisia. Peltiosat, sisustuksen osat jne ei ollenkaan. Vaikka akselistorakenteet muistuttavat toisiaan, ne ovat erilaiset. Vähän sama kuin vertaisi E46/E39, samalta aikakaudelta ja muistuttavat toisiaan, mutta kuitenkin niin erilaisia.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Pari e30///3 näyttäisi tosiaan olevan. Toinen automaatilla ja grade r, mutta toinen grade 3.5 :think
Näkeekö jostain aiempien huutojen loppuhintoja? Olisi ihan kiva tietää volatiliteetti noistakin, varmaan aika laaja hajonta.
edit: on siellä pari m20-öljykirnu M-tech2 myös.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostE30M3 automaatilla :think
W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostEnpäs osaa sanoa mikä kötöstys se on, mutta katso itse linkistä ja kerro jos tietoa
http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContentElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostEnpäs osaa sanoa mikä kötöstys se on, mutta katso itse linkistä ja kerro jos tietoa
http://www.japan-partner.com/car-auc...ml#mainContent
EDIT: Hidas.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostKeulamällätty ja swapattu m20+tomaatti tekniikka sisälle.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kannattaisi nettiauton myyjien ottaa mallia miten kuskin penkki peitetään kuvissa... Sivusilmällä tätä lukenu, niin miltei joka sisustan kuvassa heppu töröttää kuskin paikalla
(no tuskin penkkiä peittelee ja varmaankin muita kuvia löyty myös, pisti vaan silmään tuo samanlainen kuvauskokonaisuus)EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment