Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saab R.I.P
Collapse
X
-
Pakko myöntää, että näin Saabistin poikana ja muutaman itekkin omistaneena on pikkasen haikee olo tuon uutisen jälkeen...
Mun puolesta tässä maailmassa olis ollu monta muuta automerkkiä, jotka olis ollu "poistolistalla" ennen Saabia.-22 Lexus ES300h
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
-
-
Originally posted by jsa014 View PostNo. Jos ei auto myy itseään niin kai sen aika sitten kaatua. Eiköhän ainakin moottoripuolen joku osta, turbotekniikassa SAAB on kuitenkin varsin etevä.Oiva käyttötarkoitus juuri tuo, että kasvaa heinää suulimäellä
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Haikea olo myös täällä.Pikkupoikana tuli taitettua paljon matkaa isän 9000:sten Saabien takapenkeillä. Muita autoja meillä ei vuosikausiin ollutkaan. Sittemmin isästäkin tuli bemaristi, mutta Saab ehti jättämään lähtemättömät jäljet pienen pojan mieleen. Olihan se 9000 turbo aika mässy 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa.
Monta muuta merkkiä olisi voinut loppua ensin... ja kyllä se kaikkein Saabein hävisi jo silloin kun GM:n talliin joutuivat.
R.I.P SAAB!Last edited by fastandfurious; 18-12-2009, 19:44.
Comment
-
-
No höhh.Ite oon aina jollain tapaa tykänny saabeista. Aerot ja Viggenit varsinkin on iskeny, vaikka etuvetosia ovatkin. Kai se pitäs turbo ysitonnari hankkia niin kuin eilen sattumoisin yhen btcf:läisen kanssa puhuttiin.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Maailmalta, vaikka esim. jostain Korean suunnalta, olisi löytynyt automerkkejä, jotka olisivat voineet upota ennen Saabia. Jos olisin GM:n johdossa, niin miettisin, mikä epäonnistui. Ostettiin Euroopasta Opel ja ostettiin Saab... toinen on himppasen vaikeuksissa ja toinen lopetetaan. Hmm, mikä meni pieleen. No, ainakin kilpailu vähenee, jos se oli tarkoitus.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostKai se pitäs turbo ysitonnari hankkia.
pikkuveljellä olis myynnissä http://www.nettiauto.com/saab/9000/2960751
Comment
-
-
No niin nyt se "sukurasite" tuosta Saabismista on vähenemässä
Olihan nuorena mukava käydä sukujuhlissa esittelemässä BMW:N 6 sylinteristä konetta ja mököpönttöä.. Sitten kun piti pakolla ajaa sedän jotain 95-> 900i saabia niin jäi siitäkin traumat..
Ihme juttu että ei oo enää muutamaan vuoteen tullut kutsuaBMW E60 530xd
Honda Varadero "sotanorsu
Comment
-
-
Originally posted by fastandfurious View PostHaikea olo myös täällä.Pikkupoikana tuli taitettua paljon matkaa isän 9000:sten Saabien takapenkeillä. Muita autoja meillä ei vuosikausiin ollutkaan. Sittemmin isästäkin tuli bemaristi, mutta Saab ehti jättämään lähtemättömät jäljet pienen pojan mieleen. Olihan se 9000 turbo aika mässy 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa.
Kun mä olin pikkupoika, oli se auto Saab 96 tai 99, eikä 9000 ollut tietoakaan. Itse tosin istuin E12 takapenkillä
. Isäukolta muuten löytyy isoisäni vanha yrjönvihreä AUTOMAATTI combi coupe
tallista jemmasta, jolla ajettu n. 50tkm. Vuosimalli muistaakseni -76.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment