Hyvä vaan ku loppuu tuo saabin valmistus. Lienevät lopettaneet saabin muotoilu - design -puolen jo sillon kun tehtaan henkilöautopuolta oltiin perustamassa. On ne vaan niin jäätävän näkösiä katollaan olevia pulkkia. Ja ois luullut, että nykypäivänä olisivat tajunneet tehdä sille muotoilulle jotain mutta ei.
Ihan hyvännäkösiäkin autoja ovat tehneet. Saabbi sen rumempi oo ku muutkaa autot. Kyllä en hirveesti menis kehumaan bemarin bangle muotoiluakaan 2000-luvulla. Näin esimerkkinä että TÄMÄ, jos mikä, on ruma -->http://www.autoweb.co.uk/car_pix/200..._882985836.jpg
Vaikken erityisesti SAABin muotoilusta oo koskaan välittäny, saati vetotavasta, niin onhan tuo paska juttu. Tätä menoa on kohta liikenteessä vaan niitä korealaisia pölynimureita eri logoilla.
Ja kaikki bemarit on sit teidän amisviiksikoffinlippispäiden mielestä aivan helvetin hienoja? J-beat?
Pulkista puheenollen:
On ne vaan niin kauniita!!!
"Ja kaikki bemarit on sit teidän amisviiksikoffinlippispäiden mielestä aivan helvetin hienoja?"
Wtf? Aika viiltävän analyysin teit kerhon jäsenistä. Mitenkähän lie, käyttääköhän esim. Italowestern koffin vai karhun lippistä ajaessaan uuden karhealla M6:sellaan? Tai zoui L7:llaan? :think
Sinähän se vallan palkokasvit imasit kun saabin muotoilua arvosteltiin. Oletko kenties eksynyt foorumista? Olisiko tämä sittenkin ollut se "paikka" sinulle..?
Tuosta X6:sta nyt voi olla montaa mieltä. Toisaalta se on aika häijyn näköinen. Onnittelut loistavasta suorituksesta. Löysit BMW:n mallistosta peräti yhden ei niin yleisön mielestä hyvännäköisen auton ja nyt voitkin verrata tätä faktaa siihen, että saabin kaikki mallit on aika jäätävän näköisiä
Onhan se niin, että bemarifoorumilla bemaristien mielestä bemarit on hyvännäkösiä mallista riippumatta koska ne on bemareita. Toisinajattelijat kivitetään ja poltetaan roviolla.
Saabifoorumilla taas saabistien mielestä saabit on hyvännäkösiä mallista riippumatta koska ne on saabeja. Toisinajattelijat kivitetään ja poltetaan roviolla.
Sama taitaa päteä foorumilla kuin foorumilla aina Fiat tuning club Finlandiin asti...
Mielipidehän oli, kuin persereikä
Edit. Jupe_e ja J-Beat nyt ehkä teette väkisin kärpästä härkästä. Toinen tarjoaa kahta mallia, jotka on omasta mielestä rumia ja toinen tarjoaa kahta yksilöä, jotka on omasta mielestä hienoja... Tää on vähän sama kuin vanhojen autojen kanssa. Toiselle susiruma rpiplukiikku on toiselle korvaamaton klassikko.
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt enkä suuremmin arvostanut tyyppejä, jotka fanittavat tatti tanassa yhtä automerkkiä ja dissaavat suunnilleen kaikkia muita jäljelle jääviä. Leikkimielisenä hyvän maun rajoissa naljailun muita merkkejä kohtaan tietysti ymmärtää, mutta jotkut tekevät sitä aivan tosissaan
Vaikka itsekin olen BMW-mies henkeen ja vereen, kyllä minulla silti järki on päässä ja hieman objektiivisuutta löytyy. Vaikken esimerkiksi Saabistiksi pystyisikään koskaan itseäni mieltämään, osaan silti arvostaa kyseisen automerkin saavutuksia ja merkitystä autoilun historiassa. Kyllä saa olla vähän asennevammaa, jos Saabin kaltaisen perinteikkään ja persoonallisen automerkin kaatumisesta jaksaa olla iloissaan Itse ainakin miettisin hetken, ennen kuin alan julistaa sivistymättömyyttäni julkisesti.
Tuosta X6:sta nyt voi olla montaa mieltä. Toisaalta se on aika häijyn näköinen. Onnittelut loistavasta suorituksesta. Löysit BMW:n mallistosta peräti yhden ei niin yleisön mielestä hyvännäköisen auton ja nyt voitkin verrata tätä faktaa siihen, että saabin kaikki mallit on aika jäätävän näköisiä.
Kyllä se niin vaan on, kuten itsekin sanoit, että näistä muotoiluseikoista voi aina olla montaa mieltä - myöskin Saabien ulkonäöstä. Nämä ulkonäköasiat on nimittäin juuri niitä mielipideasioita, joista on ehkä kaikista idioottimaisinta alkaa pistää väittelyä pystyyn
Juurihan tuossa edellisessä postauksessani ihmettelin jupe_e:n reagointia muiden mielipiteisiin saabista..? En ala näistä makuasiosta väittelemään tämän enempää. Kunhan toin alussa oman mielipiteeni k.o. automerkin muotoilun tasosta. Koska tässähän nyt puhuttiin saabeista ylipäänsäkkin. Vai ollaanko tällä foorumilla luovuttu jo omien mielipiteiden ilmaisusta yleisen hyvän nimissä? Tietty jos tästä mielipiteestäni on joku erimieltä niin saa olla mutta herää kysymys kannattaako ensimmäisessä lauseessa haukkua koko btcf porukka.. Tiedän kyllä saabin saavutukset ja historiikin mutta itse en ole koskaan saabeista digannut. Täten minua ei juuri haittaa vaikka koko lafka lopetetaankin. Ugh, olen puhunut
Juurihan tuossa edellisessä postauksessani ihmettelin jupe_e:n reagointia muiden mielipiteisiin saabista..? En ala näistä makuasiosta väittelemään tämän enempää. Kunhan toin alussa oman mielipiteeni k.o. automerkin muotoilun tasosta. Koska tässähän nyt puhuttiin saabeista ylipäänsäkkin. Vai ollaanko tällä foorumilla luovuttu jo omien mielipiteiden ilmaisusta yleisen hyvän nimissä? Tietty jos tästä mielipiteestäni on joku erimieltä niin saa olla mutta herää kysymys kannattaako ensimmäisessä lauseessa haukkua koko btcf porukka.. Tiedän kyllä saabin saavutukset ja historiikin mutta itse en ole koskaan saabeista digannut. Täten minua ei juuri haittaa vaikka koko lafka lopetetaankin. Ugh, olen puhunut
En minä noihin jupen juttuihin ottanut kantaa. Pisti vaan silmään, kun kirjoitit melkein peräkkäisissä lauseissa mielipiteistä ja faktoista samaan asiaan liittyen. Eipä siitä Saapin ulkonäöstä tarvitsekaan pitää ja ymmärränkin aivan täysin miksi monet niin tekevät.
Amisviiksikoffinlippispäällä viittaan vaan näihin Bemari on maailman paras jne. porukoihin ja kokemusta omataan vain esim 320 muovista ja ikääkin huimat 20v. Eihän tolla kokemuksella mitään voi ylistää, kun ei muusta edes tiedetä. Eli todellakaan en tarkoittanut koko btcf porukkaa. Täällä on paljon fiksua ja osaavaa porukkaa, mut suurin osa silti varmaan tohon amis kastiin. Ja hyvä kun mainitsit Zouin, kun mies teki sentään urotyön ja vaihtoi oikean moottorin Alpinaan. Pientä provoahan porukka ei aina ymmärrä. mut olkoon niin. Ja kyllä olen omistanut Bemareita ja yksi oli vielä tosi hyvä ja kyllä ajan nyt Saabilla...
Amisviiksikoffinlippispäällä viittaan vaan näihin Bemari on maailman paras jne. porukoihin ja kokemusta omataan vain esim 320 muovista ja ikääkin huimat 20v. Eihän tolla kokemuksella mitään voi ylistää, kun ei muusta edes tiedetä. Eli todellakaan en tarkoittanut koko btcf porukkaa. Täällä on paljon fiksua ja osaavaa porukkaa, mut suurin osa silti varmaan tohon amis kastiin. Ja hyvä kun mainitsit Zouin, kun mies teki sentään urotyön ja vaihtoi oikean moottorin Alpinaan. Pientä provoahan porukka ei aina ymmärrä. mut olkoon niin. Ja kyllä olen omistanut Bemareita ja yksi oli vielä tosi hyvä ja kyllä ajan nyt Saabilla...
Comment